slakkencreme?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Re: slakkencreme?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:42

En je wilt niet weten hoe vaak ik deze fout maak, waarschijnlijk staat het halve taalbloopertopic ermee vol Haha!

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 17:34

sans6 schreef:
Yessy schreef:
M'n moeder gebruikt het, en bij haar werkt het echt geweldig tegen puistjes en andere onzuiverheden, haar huis wordt er zo mooi van!

Ze heeft het trouwens niet bij TellSell gekocht, maar bij zo'n onlinewinkel als wehkamp/otto, scheelde veel geld Lachen

Dat spul is écht overal goed voor Haha!

Hahaha ROFL

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 17:38

PeruaansePas schreef:
Hoeveel slakken gaan er in zo'n potje vraag ik me af. Tis in elk geval niet diervriendelijk spul lijkt me. Bloos

Dat is nou precies wat ik dacht, Dat vrouwke dat dat verteld bij telsell praat raar Tong uitsteken

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 17:39

Volgens mij is ze spaans Pling dat telsell mens Clown
Het zal best werken, maar zó goed als ze beweren niet denk ik

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 19:21

ik vind hem geniaal Pling

LotusT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 21:05

nou ik ken dus iemand die er pigmentvlekken van heeft gekregen, en ze gaan tot nu toe nog niet weg Bloos!

Fnenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 21:09

Waar kun je het voor gebruiken trouwens Bloos Ik heb de reclames wel gezien maar niet geluisterd! Vind het ook een beetje een vies idee Tong uitsteken

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:30

Ik heb het zelf ook, maar dan die van tellsell, kost heel erg gigantisch duur (2 potjes voor 60.-) maar het helpt heel erg goed tegen puistjes, glimmende huid en uitslag (exceem)
Super goed spul!

snail slime gel Vork

Carretje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 14:58

waarvoor werkr het spul eigenlijks ?
Puistjes ? Rimpels ? Wallen ?

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:03

Is het ook voor litteken vermindering?

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 14:56

xxxmiixxx schreef:
waar kan je het zoal halen ??

buiten in de natuur!

weet niet wat ik van dat slakkencreme moet denken. hoop dat de slakken niet de duppen hier van worden..

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 14:59

ik had een keer wratjes op mn hand mn pa heeft toen een naakt slak fijngeknepen en er over heen gesmeerd binnek enkele weken waren ze weg.. is overigens wel jaren geleden.. dus ik geloof wel dat het helpt. ik denk echte nog beter dan uit een potje Knipoog

ChrissiejJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 15:05

een slak fijngeknepe Gaaaap.. neej dan pak ik het wel liever uit een potje Tong uitsteken

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 15:05

Elmira schreef:
Is het ook voor litteken vermindering?

staat op het potje van wel, heb het nog niet geprobeert op littekens maar ik vindt t echt lekker spul Bloos geen puistjes meer enzo

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 15:08

ChrissiejJ schreef:
een slak fijngeknepe Gaaaap.. neej dan pak ik het wel liever uit een potje Tong uitsteken

als het op mn gezicht zou moeten zou ik ook een potje pakken hihi maar handen och dat vind ik wat anders haha je gaat er niet dood aan denk ik altijd maar...

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 15:09

Er staat inderdaad dat het voor veel dingen goed is de slak heeft een reparerende werking, bijv als hun huisje kapot is dan maken ze het zelf weer goed!
@Margot_VH ; had je veel puistjes ed ?

ChrissiejJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 15:10

neej ga je ook niet maar arme slak zeg Tong uitsteken

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 15:12

Waardeloos spul Boos!

Heb toen twee potjes voor de prijs van 1 gekocht, maar het 1ne potje is nu bijna leeg (gaat idd erg snel) en het wordt er echt niet beter van. Puistjes, littekens gaan er echt niet (of niet sneller iig) van weg heb ook het gevoel dat het soms alleen maar erger wordt.

Het enige wat ik wel merk is dat je huidstructuur wat verfijnd, dat vind ik dan wel mooier. Maar ga nu maar een afspraak maken met de dermatoloog want dit 'wonder'middel werkt bij mij dus niet...

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 15:15

Haha wat een verhalen hier over slakken fijnknijpen enzo Haha! Ik vond het idee inhet begin ook totaal niet lekker, maar tot aandringen van mijn moeder toch eens geprobeerd, moet zeggen dat het bij mij odan weer wel helpt, (pigment)vlekjes/littekentjes zie je bij mij een stuk minder. En het stinkt niet hoor btw., ruikt wel lekker! Nerd

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 15:17

racheltjj schreef:
Er staat inderdaad dat het voor veel dingen goed is de slak heeft een reparerende werking, bijv als hun huisje kapot is dan maken ze het zelf weer goed!

niet achterlijk veel maar wel een paar niet alleen mijn puistjes zijn weg ik heb ook een gavere huid

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 15:19

Margot_VH schreef:
racheltjj schreef:

niet achterlijk veel maar wel een paar niet alleen mijn puistjes zijn weg ik heb ook een gavere huid

Ahaa okee.
Ik denk dat ik het toch maar ga proberen.
Het is nu 14,- dus kan het altijd een keer proberen nietwaar?
Het lijkt me alleen nogal , raar !
Toch denk ik ook dat het ook wel aan je type huid ligt hoor!

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:20

Het lijkt me echt heel smerig om slakkenslijm op je huid te smeren en ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen dat het goed voor je huid is.
Blijf toch is van die beestjes af met ze'n allen, alles word maar doodgemaakt om mensen zogenaamd mooier te maken, het gal van beren word afgetapt, levertraan van walvissen afgetapt, leeuwen vermoord om de ballen op te eten omdat je dan meer potentie zou krijgen en kleedjes van gemaakt, olifanten vermoord voor hun slagtanden en dan nog al die andere beesten voor hun vacht.

En nu is het weer slakken, hou het lekker bij planten en kruiden, ik denk dat het ook zo bedoeld is.
Je gaat toch geen slak op je huid smeren...?

En als je het toch zo nodig wilt proberen pak dan een paar naaktslakken uit de tuin stop ze in de blender en smeren maar!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:31

Arrabel schreef:
Het lijkt me echt heel smerig om slakkenslijm op je huid te smeren en ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen dat het goed voor je huid is.
Blijf toch is van die beestjes af met ze'n allen, alles word maar doodgemaakt om mensen zogenaamd mooier te maken, het gal van beren word afgetapt, levertraan van walvissen afgetapt, leeuwen vermoord om de ballen op te eten omdat je dan meer potentie zou krijgen en kleedjes van gemaakt, olifanten vermoord voor hun slagtanden en dan nog al die andere beesten voor hun vacht.

En nu is het weer slakken, hou het lekker bij planten en kruiden, ik denk dat het ook zo bedoeld is.
Je gaat toch geen slak op je huid smeren...?

En als je het toch zo nodig wilt proberen pak dan een paar naaktslakken uit de tuin stop ze in de blender en smeren maar!

Je bent aan het vertellen dat het zielig is voor die dieren allemaal om ons mooi te laten worden over hun rug,
maar vervolgens wil je wel een paar slakken notabene in een blender Gestoord doen om ze te pureren???
Het gaat om het slijm wat die dieren achter laten hoor, niet om de slakken. als die dieren toch al kruipen en dat spul achter laten, waarom het spul dan niet gebruiken?

Dat de rest wat je op noemt zielig is, snap ik ook, helemaal mee eens, maar die laatste zin? Ik vind het kolder Bloos

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:46

Zal wel lang duren voordat ze genoeg slijm achterlaten voor een heel potje vol.. Het zijn niet voor niets 'slome' slakken Knipoog

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:47

Ze zijn nu voor de helft van de prijs bij de tuinen te koop, en er staat duidelijk op dat de slakken er geen enkele hinder aan hebben ondervonden, dus dat is zeker geen argument Lachen