Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sans6 schreef:Yessy schreef:M'n moeder gebruikt het, en bij haar werkt het echt geweldig tegen puistjes en andere onzuiverheden, haar huis wordt er zo mooi van!
Ze heeft het trouwens niet bij TellSell gekocht, maar bij zo'n onlinewinkel als wehkamp/otto, scheelde veel geld
Dat spul is écht overal goed voor
PeruaansePas schreef:Hoeveel slakken gaan er in zo'n potje vraag ik me af. Tis in elk geval niet diervriendelijk spul lijkt me.
xxxmiixxx schreef:waar kan je het zoal halen ??
Elmira schreef:Is het ook voor litteken vermindering?
ChrissiejJ schreef:een slak fijngeknepe.. neej dan pak ik het wel liever uit een potje
racheltjj schreef:Er staat inderdaad dat het voor veel dingen goed is de slak heeft een reparerende werking, bijv als hun huisje kapot is dan maken ze het zelf weer goed!
@Margot_VH ; had je veel puistjes ed ?
Margot_VH schreef:racheltjj schreef:Er staat inderdaad dat het voor veel dingen goed is de slak heeft een reparerende werking, bijv als hun huisje kapot is dan maken ze het zelf weer goed!
@Margot_VH ; had je veel puistjes ed ?
niet achterlijk veel maar wel een paar niet alleen mijn puistjes zijn weg ik heb ook een gavere huid
Arrabel schreef:Het lijkt me echt heel smerig om slakkenslijm op je huid te smeren en ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen dat het goed voor je huid is.
Blijf toch is van die beestjes af met ze'n allen, alles word maar doodgemaakt om mensen zogenaamd mooier te maken, het gal van beren word afgetapt, levertraan van walvissen afgetapt, leeuwen vermoord om de ballen op te eten omdat je dan meer potentie zou krijgen en kleedjes van gemaakt, olifanten vermoord voor hun slagtanden en dan nog al die andere beesten voor hun vacht.
En nu is het weer slakken, hou het lekker bij planten en kruiden, ik denk dat het ook zo bedoeld is.
Je gaat toch geen slak op je huid smeren...?
En als je het toch zo nodig wilt proberen pak dan een paar naaktslakken uit de tuin stop ze in de blender en smeren maar!