"inlegkruisjes" voor onder je oksels...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kashmira

Re: "inlegkruisjes" voor onder je oksels...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:28

hey dames..
ik werk in de drogisterij in de DA..
en wij hebben offcourse ook klanten die dat hebben.. en ook heel erg..
ik heb een keer een anti transspirant aanbevolen.. van 18,99 ofzo..
in een blauwe flesje
dit is hem\

http://www.drogisterij.net/producten/af ... 257814.jpg

het werkt uitstekend zei die mevrouw.. 5 dagen werking.. en dan 1 keer in de week weer eronder spraien.
het geeft geen geur achter... maar je zweet niet meer...,

en die okselinlegkruisjes.. ik weet niet hoe het werkt...

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:28

Ik ga ook echt zo snel ik weer beter ben naar de Douglas!
en uiteraard horen jullie ervaringen Lachen

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:31

kashmira schreef:
hey dames..
ik werk in de drogisterij in de DA..
en wij hebben offcourse ook klanten die dat hebben.. en ook heel erg..
ik heb een keer een anti transspirant aanbevolen.. van 18,99 ofzo..
in een blauwe flesje
dit is hem\

http://www.drogisterij.net/producten/af ... 257814.jpg

het werkt uitstekend zei die mevrouw.. 5 dagen werking.. en dan 1 keer in de week weer eronder spraien.
het geeft geen geur achter... maar je zweet niet meer...,

en die okselinlegkruisjes.. ik weet niet hoe het werkt...

leukd at het bij die mevrouw werkt, maar ik heb meerdere van dit soort producten gebruikt... eerste keer werkt het aardig, tweede keer minder en de derde keer is het gewoon net zo beroerd als elke andere cheape deo....
Zeg maar dag tegen je 18 euro, want je mag het nooit gratis proberen, al beweren ze allemaal echt revolutionair goed en geweldig te zijn en echt HET product dat mijn oksels droog gaat houden..

en ik ben het zat om alleen maar zwart (en soms wit) te dragen aan shirtjes omdat je anders zweetplekken ziet...

Ik begrijp dat je bedoeling goed is hoor, dat je deze deo noemt, maar ik geloof dat dit toch een topic is voor mensen die dat allang geprobeerd hebben en juist iets willen dat bij hen wel een uitkomst biedt Knipoog

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:33

Dat spul waar kashmira het over heeft, werkt echt goed Ja Je moet hem wel gewoon blijven gebruiken

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:40

nee hoor
ik bleef het gebruiken
maar het hielp niet

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:42

mhh oke.. maar weet je wat het is met deze deo.??
er staat op de verpakking en overal. dat als het niet bij je helpt dat je je geld terug krijgt.. dus uit proberen kan je altijd..
mischien dat het neit bij iedereen werkt.. maar bij de klanten waarik het heb aanbevolen .. vonden het goed..,
en als je het koopt. bewaar dan de bon EN de verpakking...
want als het niet bij jouw werkt.. dan kan je het terug sturen..(een brief maken of even bellen) ik zou bellen.. en het doorgeven.. dan krijg je je geld terug.. duss geen probleem dan toch?? of zie ik dat noui verkeerd

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:45

nee, je ziet t goed Lachen
Dat was toen ik t probeerde dus niet zo, maar blijkbaar hebben ze daarvan geleerd Haha! (en wie weet inmiddels wel dusdanig verbetert dat ze die garantie kunnen geven)
Ik weet dat t de eerste keer idd wel super hielp en toen was ik ook echt razend blij... Dus de tegenvaller extra groot dat het daarna niet meer hielp Knipoog
Wie weet ga ik nog eens een poging wagen

Passiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:11

Het wordt steeds gekker, dat voel je toch heel de dag zitten? nee, niks voor mij...

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:28

Vriendin van mij had dat ook en die heeft zich laten injecteren met botox Ja Lachen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:45

De kosten daarvoor, wegen die op tegen de kosten van die pads?
(ook ivm de werkingsduur en gemak ed)

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 21:10

maar goed... ik zou inderdaad als je het weer gaat proberen wel alles bewaren he...,
en helpt het niet meer... dan zeg je gewoon dat het niet hielp.. krijg je in ieder geval je geld terug.!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 21:12

sjemig daar heb ik nou nog nooit van gehoord Nagelbijten / Gniffelen maar nee dat is niet aan mij bestemd, gebruik een goede deo van Fa die bj mij helpt Lachen

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 21:13

Die dingen gebruiken Acda en de Munnik ook. Het lijkt mij vreselijk zitten, nog warmer en waarschijnlijk ga ik nog meer zweten.

Gewoon proberen, ik denk dat het bij iedereen anders werkt. Lachen

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 21:14

BrittKitt schreef:
De kosten daarvoor, wegen die op tegen de kosten van die pads?
(ook ivm de werkingsduur en gemak ed)

Ik kan niet meer zweten Bloos, maar ik moet er niet aandenken om die
dingen onder je oksel te dragen ...

Straks verlies je er 1 Huilen van het lachen

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 22:56

ze plakken heel goed en je verliest ze echt niet. Maar het is maar net of het wel of niet iets voor je is. Het is idd. ideaal voor je witte kleding. Die word niet gelig onder de oksels. Je moet er heel even aan wennen maar je voelt het na een paar minuten al niet meer. En het hangt een beetje van de witte van je kleding af of je het ziet ja dan nee. Als het erg door schijnt misschien wel. Weet het niet. Mijn kleding schijnt niet heel erg door. Maar ik vind ze ideaal. Maar jullie moeten het gewoon zelf eens proberen. Dan weet je snel genoeg of het wel/niet iets voor je is!

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 23:00

Ik vind het nogal storend dat sommige mensen hier gaan roepen welke deo goed is en dergelijke. Denken jullie echt dat iemand met dit probleem (want hyperhydrosis is echt een medisch probleem en geen slechte hygiene) niet alles al geprobeerd heeft?

Het is nogal kwetsend als iedereen continu met goedbedoelde adviezen komt.

Botox is voor de meeste de enige echte oplossing. Helaas is dit erg prijzig.

Deze zweetpads heb ik trouwens een hele tijd terug ook geprobeerd maar ik vond het geen succes. Ten eerste vond ik het erg lastig om ze goed in een shirtje te krijgen (inderdaad op zo'n manier dat je het niet ziet) en ik voelde me er niet prettig bij. Het wordt namelijk erg nat eronder. Omdat de buitenkant een soort van plastic is kan het zweet er niet doorheen, dit betekent dat het allemaal onder je arm blijft en bij mij liep het er dus gewoon omheen. Het voelde dus vies en het hielp ook niet tegen de plekken want op een gegeven moment zag ik de kringen er gewoon omheen komen.

Maar ik ken ook mensen met goede ervaringen hiermee dus het zal per persoon wel verschillen.

Als je trouwens zoiets wil proberen dan weet ik nog wel iets voor je. Ik heb een keer "waterdichte" t-shirts besteld. Deze zijn speciaal ontwikkeld voor zweetplekken. Bij mij hielp het helaas niet afdoende maar als je dit probleem in wat mindere mate hebt dan is het het proberen waard. Het duurt in ieder geval langer voor je zweetplekken ziet als bij andere shirts.

Ik weet zo vlug even niet meer waar ik die shirtjes nou besteld had maar dat is wel terug te vinden op internet. Voor mij was het helaas niet de oplossing maar misschien voor een ander wel.

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 23:45

kaj schreef:
Ik vind het nogal storend dat sommige mensen hier gaan roepen welke deo goed is en dergelijke. Denken jullie echt dat iemand met dit probleem (want hyperhydrosis is echt een medisch probleem en geen slechte hygiene) niet alles al geprobeerd heeft?

In de openingspost zie ik anders niets over hyprehydrosis, dus ik begrijp jouw reactie niet zo goed.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 08:08

Kaj, mag ik vragen hoe die pads dan aanvoelde als je ze weer uit je shirt haalde? Aangezien dus geen zweet opnamen moeten ze dus vrij droog zijn Nagelbijten / Gniffelen
Bah, dat het langs de zij en armen loopt lijkt me nog erger dan dat het in je shirt gaat zitten

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 08:28

De pads waren op zich wel nat aan de binnenkant maar aan de buitenkant (de plakkant) dus niet. Het houdt dus op zich wel zweet tegen en neemt ook wel wat op maar niet zoveel.

Als je er niet heel erg veel last van hebt kan het best een oplossing zijn denk ik. Maar als je echt veel zweet dan ben ik bang dat het niet werkt. Bij mij in ieder geval niet. Ik voelde me niet schoon en later zag ik dat het er ook langs op kwam dus ik was ook niet droog.

En @Valina: er staat in de openingspost niets over hyperhydrosis dat klopt maar dat verandert toch ook niets aan de situatie? Denk je dat Lissy gewoon veel zweet omdat ze nog nooit van deoderant heeft gehoord?
Ik snap dat adviezen goed bedoelt zijn maar bekijk het ook eens van de andere kant: zij vraagt ervaringen met zweetpads (die je echt niet voor je lol gaat gebruiken) en dan komen mensen aan met je moet eens deoderant proberen. Het is al ontzettend vervelend als je dit probleem hebt zeker als andere mensen er dan ook nog zo'n simpele oplossing voor denken te hebben. Geloof me nou maar: als al die middeltjes voor iedereen zouden werken dan werden er geen producten als zweetpads uitgevonden hoor. Ik wilde dat het zo makkelijk was. Een beetje syneo5 of odorex extra dry, of zelfs aluminium chloorhydraat 20% etc. Maar helaas zo simpel ligt het nu eenmaal niet. Ik was ook ontzettend blij toen de aluminium chloride werkte bij mij. Helaas was dit van korte duur. Misschien dat het bij iemand anders wel langer werkt maar het is dus geen 100% gegarandeerde oplossing.

Ik neem mensen hier de goedbedoelde adviezen ook absoluut niet kwalijk maar ik probeer een aantal wel duidelijk te maken dat hoe goedbedoeld dan ook dat het wel kwetsend is voor degene die het betreft. Verder no hard feelings hoor Lachen

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 08:39

Wij hebben ze nu ook bij de apotheek aangezien er best wel veel vraag voor was. Wij hebben hele dunne en ze schijnen wel fijn in het gebruik te zijn. Je kunt ze op maat knippen en ze zijn heeeel dunnetjes. Alleen het grote nadeel vind ik dat je ze toch niet overal in kunt dragen. Bijvoorbeeld t-shirtjes met een hele korte mouw, net geen hemdje. Als je dan je armen naar boven doet, zie je ze denk ik wel zitten. Maar ze schijnen voor heel veel mensen een uitkomst te zijn! Dus misschien kun je informeren bij je apotheek?

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 08:41

Even dit in de gaten houden.. Lachen

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 12:17

Valina schreef:
kaj schreef:

In de openingspost zie ik anders niets over hyprehydrosis, dus ik begrijp jouw reactie niet zo goed.

maar in de ope ningspost word wel specifiek gevraagd om die pads
en niet om weer de standaard tips voor overmatig zweten en transpiratie remmende torpe (wat dus nniet! gezond is )
maar toch word de daadwerkelijke vraag bijna genegeerd en word het topic volgemikt met deo tips..waar niet! om gevraagd is
dus kan me de irritatie van sommige mensen en de TS zeker wel voorstellen

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:22

Ik denk zeker dat velen( waaronder ik) niet de bedoeling hadden om kwetsend over te komen. Jammer dat dit wel zo gemaakt wordt. Ik zweet ook erg snel en veel! Ik heb alleen maar mijn goede ervaring gegeven verder niet. Ik heb verder ook nog geen ervaring met de pads Bloos

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:25

Je kunt je oksels op verwijzing laten botoxen, dan kost het niets en je blijft kurkdroog.

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:49

Maar het lijkt me ook niet echt gezond dat je helemaal niet meer kunt zweten. Het betekend dus dat die bacteriën van het zweet 'in' je blijven zitten. Of heb ik dat nou mis? Het lijkt mij anders ook wel wat dat botox Lachen