Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Michelle_ schreef:Ik heb een keer gezien dat iemand in het het vliegtuig vroeg om bekertjes. Geloof dat daar natte watten in gaan en dat moet je dan op je oren zetten.
saroanda schreef:haha.. die worden vaak gebruikt voor kleine kinderen. Doekjes met heet water, zou het oor verzachten. broodje aap. Kinderen denken dat dat helpt, en dat word de pijn ineens minder, pijn is grotendeels psychisch.
hasten schreef:Talisa schreef:Neus dichtknijpen en dan proberen te blazen door je neus, dan 'knappen' je oren weer open
Dat is echt heel slecht voor je hoor, je neus dichtknijpen en dan blazen..
1natascha schreef:Hai ik heb er echt extreem veel last van, het gaat behalve dichtzitten ook erg pijn doen en als ik aan mn oren ga zitten word t nog erger, heb t alleen met opstijgen en dalen in het vliegtuig heel raar.
Ik heb: neusdruppels, glas water, oordopjes, gapen, kouwgom, oren dichthouden en weet ik veel wat en voor mij is er in ieder geval geen hoop want niks helpt, ik heb trouwens niet het idee dat het psychisch is ofzo daar doet t teveel pijn voor :S
marleen_usar schreef:De pijn is bij mij nooit te harden en heb dat een keer vlak voor een vlucht gezegt tegen een stewardes.Dat is gevaarlijk zij ze want dan kan de buis van eustagius die in je oor zit knappen.Ik kreeg toen snuif spul van haar en dat werkte erg goed, was echt opgelucht.
Talisa schreef:Neus dichtknijpen en dan proberen te blazen door je neus, dan 'knappen' je oren weer open