Zou het idd eerst op een klein stukje uitproberen goed uitsmeren en zeker je handen daarna wassen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

het wordt steeds meer lekkerder weer en ik ben bijna overal bruin, behalve mijn benen
dat zijn nog melkflessen.li3kuhhh schreef:Nicky__ schreef:ik heb ook die van de nivea, werkt wel, maar niet in 1 keer, je moet echt wel vaker smeren voor een goed effect
Krijg je daar niet van die vlekken van? Mijn klasgenoot zat namelijk echt HELEMAAL onder.

Heb daar niks over gehoord
Mariannedeb schreef:Geen idee, maar ik had ooit wat gehad bij de Kruidvat, toen ik wat kocht... dus vroeg me af of dat nou 'het' geweldige spul was... maar dat is het dus
En soms denk ik goh het lijkt of het heeft gewerkt, maar dat heeft dan denk ik ook te maken met het lichtval ofzo, soms zie ik er voor mijn gevoel gewoon 'bruin' uit en dan sta ik ergens anders en dan denk ik jeetje ik was toch wel iets bruiner.
Ik denk dat ik toch maar eerdags ga kijken voor Dove of Niveau in de hoop dat dat beter werkt
li3kuhhh schreef:Nee, kijk ik heb het ongeveer een uurtje geleden op gedaan. Maar wanneer ik het dan weer kan doen. Neem aan als ik het er nu op zou smeren het dus wel oranje wordt.
dan heb je dus dikke kans dat het wel degelijk de mist in gaat.
) en ik ben voor mijn doen echt flink en mooi bruin. Wel heb ik aan de binnenkant van mijn arm een klein vlekje zitten, maar dat is te overzien. Ik vind het echt geweldig spul. casperrr schreef:ze zijn níe slecht voor je huid, en ik denk dat je er best mee kan zwemmen, mits je het maar goed laat intrekken.
Ik kan je alleen niet 100% garanderen of het ook in een zwembad blijft zitten met al dat gloor enzo, ik denk dat je dat het beste even in de winkel kan vragen!