Problemen met eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: Problemen met eten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 00:28

BrittKitt schreef:
Al kan ik met gemak een dag zonder eten als ik niet al te veel hoef te doen, op vocht kan ik een eind vooruit!
Hongergevoel is heel makkelijk te negeren, gaat toch wel over als je er niet aan denkt.

Flink drinken en roken idd. En het hongergevoel gaat over als je even iets lichamelijks doet.

Moet idd beginnen met licht verteerbare dingen en dan van daaruit verder Ja

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 00:31

Ik vind drinkontbijt prettig om te 'eten', dan koop ik 's ochtends zo'n fles en daar kan ik een dag mee vooruit Clown
Voor de rest kan ik kaal witbrood wel lekker vinden, en vooral rijstwafels! Misschien snack-a-jacks, daar zit wat meer smaak aan. Ik vind ze lekker met kaas en stroop maar dat is wel weer meteen wat zwaarder verteerbaar Lachen

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 11:20

Quellian schreef:
Hahahaha nee, ik ben niet zwanger Knipoog

Ik doe het 'niet-eten' op momenten dat er iets mis gaat in m'n leven waar ik geen grip op heb, dan zoek ik dus iets waar ik wel de controle over heb en dat is in dit geval dus niet-eten.

Vorig jaar ben ik op deze manier 7kg afgevallen in 10 dagen, nu 3kg in een week. Maar op een gegeven moment ben je zover over je hongergevoel heen dat je niet meer weet of je nou misselijk bent of dat het honger is, maar het idee om te eten maakt al misselijk. Vanavond stond ik kokhalzend op stal nadat ik wat had gegeten en de supermarkt was ook geen feestje.

Maar ik moet mezelf idd gewoon dwingen te eten. Heb zonet heel tam een cracker naarbinnen gewerkt Knipoog

Ik heb hier nu ook last van omdat het slecht ging met mn vriend en het nu ook uit is. Ik kan gewoon niet eten zelfs de dingen die ik lekker vind zoals friet en frikandellen krijg ik niet weg. Ik ben dus ook best veel afgevallen maar ik ben dan ook wat dikker. En eigelijk ben ik ook niet van plan om weer te eten omdat ik dan bang ben om weer dikker te worden. Ik eet alleen op mn werk af en toe een worstje omdat ik anders bang ben om van mn eigen af te gaan.

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 11:29

Ik heb het zelfde probleem,
HEt begon met sochtend niks naar binnen krijgen,
Toen werd het overgeven na alles wat ik at,
En nu krijg ik ontbijt middag eten en avond eten met veel moeite naar binnen.
Nu heb ik voor volgende week een afspraak bij de dokter staan.

Tip: eet geen dingen die zwaar zijn voor je maag, en je kan beter minder eten wat je binnen houdt dan dat je alle sop wil eten en daar van moet overgeven,

Sterkte

Roxy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:09

Quellian schreef:
Ik doe het 'niet-eten' op momenten dat er iets mis gaat in m'n leven waar ik geen grip op heb, dan zoek ik dus iets waar ik wel de controle over heb en dat is in dit geval dus niet-eten.
Vorig jaar ben ik op deze manier 7kg afgevallen in 10 dagen, nu 3kg in een week.

Maar als je dan weer 'normaal' gaat eten kom je dan niet meteen aan met alles wat je weer eet? In ieder geval veel succes! Knipoog

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:58

Ik heb nog steeds problemen met eten. En ben bang dat het niet meer overgaat. Weet iemand wat ik eraan kan doen? Of zal het weer gaan als ik me beter ga voelen?

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 16:21

Zit momenteel ook een beetje met dat probleem.
Pas uit met mijn vriend en heb het er erg moeilijk mee, en als ik alleen maar aan eten denk als het weer etenstijd krijg ik al kokhalsneigingen.. echt niet leuk.
Ben ook al 3 kg afgevalle in 2 weken.
Normaal at ik alles wat los en vast zat om het zomaar te zeggen, nu kan ik overal nee op zeggen, en mijn buik maar rammelen..:S

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 17:38

Ja heb eigelijk hetzelde als jou ben alleen al 8 kilo kwijt in 3 weken. Maar dus ook door dat het uit is met mn vriend. Omdat ik veel alleen thuis valt niemand het op eigelijk.

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 19:15

Vandaag ging het redelijk,alleen vanochtends kreeg ik geen hap door mijn keel,maar smiddags heb ik wel een broodje gegeten, en avondeten ook weer een beetje.
Maarja, als ik weer een rotdag heb is het weer net eerst.

xx_Merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 23:34

Misschien is er iets mis met je maag ofzo ? K zou zeker naar de HA gaan!!!