Leeg, moe, negatief en niets kunnen hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Beauty_yana0

Re: Leeg, moe, negatief en niets kunnen hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:27

mirriejj schreef:
Klinkt net of dat ik zelf zit te typen, echt alles klopt met mijzelf.
Tips heb ik helaas niet voor je.

Hier hetzelfde, heb dan wel geen zieke moeder en rijd ik geen wedstrijden nu zelfs helemaal geen paard omdat ik bijrijdpaard meer heb, maar verder zie ik me in alles.
Het af reageren op je vriend, niets meer kunnen hebben, leren lukt niet meer, heb ook geen goede vrienden.

Ga dit topic dus even volgen!

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:28

Ik herken het ook. Dan voel ik me weer goed en denk ik het vergeten te zijn, maar dan voel ik me weer rot. Ik word er vaak mee wakker en dan is het moeilijk om naar school te gaan, maar als ik eenmaal daar ben voel ik me weer goed. Niet zo veel mensen weten dat ik me zo voel, ik huil ook vaak, soms om de kleinste dingen.

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:29

M'n moeder is ook ziek, vaak zwaar depri en reageert het soms op mij af.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:30

Ik herken sommige dingen ook wel. soms krijg je gewoon teveel voor je kiezen en zit je er helemaal door. Ik ben aan het afstuderen en thuis spelen er ook nog wat dingen. Heb ook het idee op 'n tenen te lopen en dat niks lukt. Soms ben ik achter de pc bezig voor school en begin spontaan te janken van pure frustratie.

Ik herken het dat dat gevoel op een gegeven moment bij de paarden ook doorspeelt. Ook al wil je dat eigenlijk niet. Ik zou laatst mijn paard buiten zetten en liep naar de wei. Bij de wei aangekomen kwam ik tot de ontdekking slechts het halster en een touw bij me te hebben. Paard stond nog op stal te wachten. Je hebt dan gewoon te veel aan je hoofd en kan de rust niet vinden om van je hobby te genieten...

Iemand zei een keer: Het is als een soort weegschaal. Het wordt maar voller en voller. er komt steeds meer bij. Kan een hoop hebben, dan schommelt ie nog even op het randje en slaat door...

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Sterkte in ieder geval!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 19:31

yousra schreef:
Ik herken het ook. Dan voel ik me weer goed en denk ik het vergeten te zijn, maar dan voel ik me weer rot. Ik word er vaak mee wakker en dan is het moeilijk om naar school te gaan, maar als ik eenmaal daar ben voel ik me weer goed. Niet zo veel mensen weten dat ik me zo voel, ik huil ook vaak, soms om de kleinste dingen.

Super verwoord... kan best dat ik over uurtje weer druk aan het leren ben....

Niemand weet het, toevallig door gezeik met mn ex toen 1x geklapt op stal. Er was gelukkig maar 1 iemand anders bij, die begon ook echt meteen van: zo ken ik je niet....

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:31

yousra schreef:
M'n moeder is ook ziek, vaak zwaar depri en reageert het soms op mij af.

Dat heb ik ook Scheve mond
Mijn moeder is dan niet ziek, maar reageert als haar stress van het werk en alles op mijn en mijn zusje af.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 19:32

Mijn moeder heeft dan uitzaaïng kanker, krijgt chemo, maar zal nooit meer beter worden. Ze wordt onbewust egoistisch, als ik zeg dat ik spierpijn heb, meteen reactie terug van: je moet eens weten wat ik heb/voel....

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:33

Maar hebben jullie dan ook dat jullie alles ophopen (gevoelens) en dan alles er in een keer uit komt als je er helemaal vol mee zit?
Dus dat je alle negatieve dingen voor je eigen houd, omdat je bijv. niemand hebt om dit mee te delen?

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 19:34

Precies... en zelfs zo dat het positieve nooit gezien wordt....

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:34

Precies, dat heb ik dus ook.
En dan kan het echt een paar weken zijn dat ik er helemaal aan onder door ga, en dan weer denk goede moed te hebben maar nog geen 2 dagen later zak ik emotioneel weer compleet in.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 19:38

Idd, en daarom dacht ik aan borderline (stemmingswisselingen).

Ergste is dat ik gewoon nadenk over beste manieren van zelfmoord, of vluchten... zelfs dromen erover, dit frustreert ook enorm. Mede omdat ik in zo'n bui helemaal mezelf niet meer voel en bang ben dat er wat gebeurd. Heb het tijdje geuit in gebruik van passer op mn lichaam, kan dat redelijk tegenhouden....

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:38

Beauty_yana0 schreef:
En dan kan het echt een paar weken zijn dat ik er helemaal aan onder door ga, en dan weer denk goede moed te hebben maar nog geen 2 dagen later zak ik emotioneel weer compleet in.

Dit heb ik heel erg, vooral met school. Dan ga ik hard leren en heb ik een goed gevoel erover, maar als ik mijn cijfers terug krijg, zijn het weer allemaal telleurstellende cijfers, waardoor m'n moed ook zakt.

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:40

QuijoSavan schreef:
Idd, en daarom dacht ik aan borderline (stemmingswisselingen).

Ergste is dat ik gewoon nadenk over beste manieren van zelfmoord, of vluchten... zelfs dromen erover, dit frustreert ook enorm. Mede omdat ik in zo'n bui helemaal mezelf niet meer voel en bang ben dat er wat gebeurd. Heb het tijdje geuit in gebruik van passer op mn lichaam, kan dat redelijk tegenhouden....

Ja, het is verkeerd om dat te denken, maar doordat je er helemaal doorheen zit krijg je dat denk ik van zelf.
Ik heb het ook wel, maar het het dan nog niet geuit zoals jij het hebt gedaan.
Ik zit nu alleen zo vreselijk met me zelf in de knoop, iedere keer als ik denk he ik heb een nieuwe begin i er wel iets weer wat het zwaar teleursteld en ik me alweer down voel en niets anders kan dan janken Scheve mond

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:41

yousra schreef:
Beauty_yana0 schreef:

Dit heb ik heel erg, vooral met school. Dan ga ik hard leren en heb ik een goed gevoel erover, maar als ik mijn cijfers terug krijg, zijn het weer allemaal telleurstellende cijfers, waardoor m'n moed ook zakt.

Op school heb ik het ook heel erg, dan kan ik echt af en toe wel janken als ik een cijfer terug krijg waarvan ik dan weet dat ik zo erg me best ervoor gedaan heb.
En dan ook nog eens van de leraar te horen krijgt dat je geen goede inzet hebt, nou dan zak ik wel door me schoenen weer heen en heb ik er totaal geen vertrouwen meer in Boos!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 19:42

Idd, zo denk ik hele dagen: O paar voldoendes op school: vast mn paard zo weer kreupel.....

Zal nooit zoiets hebben van: alles gaat goed.... Nu ook: eindelijk ging mn paard lekker; ik weer met mn enkel.

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:43

Ja, zelfs mijn mentor heeft tegen me gezegd dat het niet echt hoopvol is dat ik over ga, nou toen voelde ik me behoorlijk rot!

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:45

QuijoSavan schreef:
Idd, zo denk ik hele dagen: O paar voldoendes op school: vast mn paard zo weer kreupel.....

Zal nooit zoiets hebben van: alles gaat goed.... Nu ook: eindelijk ging mn paard lekker; ik weer met mn enkel.

Ja het begint met 1 ding dat mis gaat en dan gaat alles telkens maar mis en heb je er geen moed meer in.

Maar trek jij je niet terug dan bij je paard als je je klote voelt?

Normaal kon ik nog aardig ontspannen door gewoon bij de paarden te zijn en er dom tegen aan staan te banketstaaf, dat luchte me op en voelde ik me beter door.
Maar nu heb ik geen paard niets meer waar ik heen kan, heb nog wel me vriend, maar daar gaat nu ook niet alles lekker mee.
Heb deze week al 2x geprobeerd er een punt achter te zetten, omdat hij emotioneel ook niet veel meer is en door mij het alleen nog maar minder word.

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:47

yousra schreef:
Ja, zelfs mijn mentor heeft tegen me gezegd dat het niet echt hoopvol is dat ik over ga, nou toen voelde ik me behoorlijk rot!

Ik heb het dus ook, ben al blijven zitten dus doe het jaar al over nieuw.
En nu haal ik het maar net, of weer niet. Dus dan denk ik van ik ga ervoor (als ik over ga, ga ik dan het MBO op, nieuwe school alles uitgekozen) maar dan krijg ik alleen maar onvoldoendes en ben ik bang dat ik het MBO niet op kan.
Terwijl ik daar juist zoveel zin in heb, dierverzorging doen, lekker buiten met de dieren bezig, daar vind ik mijn rust in.
Maar dan krijg je dus leuk te horen van leraren dat ik het met deze inzet gewoon niet red, en dan ga ik ook echt gelijk weer met de pakken neer zitten.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 19:48

kan wel rust vinden bij mijn paard, maar vaak zijn er andere mensen.... Komen ze ff babbelen op stal, waar ik dan geen trek in heb...

Verder worden de huilbuien gewoon steeds langer, of ik nu naar mn paard ga of thuis zit....

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:51

Ga lekker bij je paard in de stal zitten, laat je lekker onopgemerkt en vind je rust!

Die huilbuien zijn denk ik voornamelijk ook omdat je alles opkropt, omdat je niemand hebt om dat mee te delen.
Tenminste dit is bij mij zo, soms zelfs zo erg dat ik thuis blijf van school omdat ik aan een stuk door huil.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 19:53

Krijg net sms van mn ex: jahoor 'sorrie dat ik j niet kan helpen'

(hij gaat feesten.... en hij was degene die er alles aan wilde doen om t weer goed te krijgen en veel bij me te zijn, nee duidelijk).

Echt elke keer als ik dan denk dat ik misschien iemand kan vertrouwe gaat het toch weer mis.

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:54

En nu durf je niemand meer te vertrouwen?

Ik herken mij echt heel erg in jou!
Ben te vaak gekwets door vriendinnen, waardoor ik me niet meer openstel voor nieuwe, bang om weer gekwetst te worden!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 19:56

Ik vertrouw zowiezo al niemand.... wordt er afstandelijk in relatie en duurt min. 1 jr (mits diegene dingen mis doet) voordat ik iemand kan vertrouwen. Dan word ik ook pas echt mezelf bij die persoon....

Dat ik me nu op bokt uit, zegt al genoeg dat ik niemand heb ervoor....

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:59

Ja, en vaak vergis je je dan nog met als je iemand vertrouwd Boos!
Ben bij bijna niemand me zelf, alleen bij me vriend, bij de meiden uit me klas (zijn 1 jaar jonger) houd ik me maar groot.

Heb jij dan ook dat je in de weekende savonds thuis zit, en jaloers bent op de meiden die zon leuk groepje hebben die leuk feesten en doen, altijd iemand hebben om dingen mee samen te doen?
Ik ben echt stik jaloers op die meiden!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 20:01

Precies ik ook, zit nu ook thuis en zelfs dan de persoon die zogenaamd zoveel om me geeft, nog nooit zoveel heeft gevoeld voor iemand is nu dus feesten.....