Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:das toch niet waar farmaceutische bedrijven doen veel om goedkopere producten te leveren, zie maar naar de witte producten medicijnen.
Marl1tje schreef:MoonChloe schreef:Marl1tje heeft het idd goed. Kanker ontstaat door de mutaties. Niet zozeer in genen geloof ik, maar idd verkeerde celgroei.
De mutaties in de genen zorgen volgens mij voor de verkeerde celgroei. De genen geven aan hoe snel de cellen groeien, wanneer ze afsterven, wat voor functie ze hebben etc. Alles wordt bepaald door genen, doordat daar mutaties in ontstaan, gaat het mis en begint de overdadige celgroei...
Dat is wat ik me kan herinneren van mijn geneeskunde studie, die ik 2 jaar heb gedaan, maar ja dat is ook alweer een poosje geleden...
ranna schreef:@Shadow, ik haal meerdere dingen aan omdat er een groot aantal mensen is dat er van overtuigd is dat overheden en farmaceuten het beste met ons voorhebben terwijl ze in werkelijkheid iets heel anders bovenaan hun prioriteitenlijstje hebben.
Citaat:Vwb die link naar het onderzoek zelf. Zal er ongetwijfeld zijn, maar moet ik zoeken want heb hem niet voor de hand. Neemt niet weg dat ik geen enkele twijfel heb aan de waarheid van zulke berichten
Citaat:Het is niet zo dat de jongste beschaving ook automatisch de knapste is dat bewijst de geschiedenis.
delerium schreef:ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er mensen zijn die dit geloven. Dat er iemand is geweest die uberhaupt bedacht heeft zo'n verhaal de wereld in te smijten vind ik al ongelofelijk. (en kwetsend ook)
ranna schreef:Voor wat betreft of ze in 1930 al zo kanp waren dat ze een remedie tegen kanker hadden. Ik twijfel er persoonlijk totaal niet aan.