In 1930 was kanker al te genezen!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marigold

Re: In 1930 was kanker al te genezen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:46

dat verhaal van de auto op water versus Shell kende ik idd, en ik vind dat soort dingen heel erg kwalijk.
alles om het geld, maar voor geld koop je geen schoon milieu of mensenlevens terug..

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:50

katiavl schreef:
das toch niet waar farmaceutische bedrijven doen veel om goedkopere producten te leveren, zie maar naar de witte producten medicijnen.

Van die medicijnen zijn de onderzoekskosten terugverdiend en de patenten verlopen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:52

IK weet wel dat de pharmaceutische industrie - mocht er wel een tegenmiddel tegen AIDS worden ontdekt, dit niet gratis ter beschikking gaan stellen aan de landen die deze behandelingen niet kunnen betalen en waar de AIDS druk wel heel erg hoog ligt: Afrika bijvoorbeeld. En idd, er zullen uitvindingen gedaan zijn die om de een of andere reden het daglicht nooit hebben mogen zien. Maar wat betreft kanker: er zijn zoveel verschillende soorten van kanker die ook bij behandeling met huidige middelen verschillend reageren en meer of minder goed te behandelen zijn, dat ik er serieus aan twijfel of deze ene behandelingsmethode nou echt de oplossing is voor alle kankersoorten.

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 22:13

@Cassidy, er staat duidelijk geschreven dat de man met zijn methode bij iedere ziekte op zoek ging naar de trilling van de ziektemaker en hem daarmee vernietigde dus maakt het niet uit welke soort kanker omdat het geen standaard iets was maar steeds aangepast op het geval wat het betrof.

Nog zoiets, vrije energie (orgone energie) ontdekt door Nicola Tesla die leefde tussen 9 juli 1856 - 7 januari 1943 en een briljant geleerde was. Werkt met magneten, geen explosie zoals in onze huidige motoren maar implosie, gebruikt geen brandstof - afijn een nogal technisch verhaal waar mijn man beter in is dan ik Clown
In april 2006 zou hier een conferentie over zijn in Utah. De hele boel was georganiseerd en uit Autstralië zou iemand komen om de boel toe te lichten want die had zelf al een aantal auto's aan de loop op die energie. Door allerlei omstandigheden moest de conferentie verzet worden en zou 14 dagen later plaatsvinden.
Hij vond nooit plaats want in die 14 dagen kreeg de Autraliër een bezoekje dat hij onmiddelijk moest stoppen met zijn medewerking te verlenen omdat het anders slecht zou aflopen.
Als iedereen dit toepast klapt de hele energiemarkt namelijk in elkaar en daar hadden de grote jongens geen zin in

Dus heb geen illusies dat onze overheden aan de macht zijn, achter de schermen zijn het de grote bedrijven.

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 22:17

als dit waar is vind ik dit heel en heel erg diep triets! Boos!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 22:23

ik vind raar allemaal direct conclusies trekken van een niets zeggend artikkel waarvan niet eens zeker is dat het waar is

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 22:56

Ranna, ik vind dat je de discussie niet helemaal correct voert.
Ten eerste staan energie en kankergenezingen los van elkaar, dus misschien dat je over het tweede een ander topic kunt openen.

Daarnaast vind ik dat de citaten die je gebruikt (bv de brief) eerder emotioneel zijn dan inhoudelijk, zou het niet handiger zijn om de link van het NIH-onderzoek zelf te plaatsen, in plaats van een indirecte verwijzing?

Op deze manier vertroebelt de discussie en komt de informatie van het eerste artikel juist onbetrouwbaarder over.

Opmerkingen als "Hèhè, nog iemand die zijn ogen open heeft." geven me ook niet de indruk dat je geinteresseerd bent in een open discussie hierover, maar dat je al volledig hebt bepaald wat de waarheid is en de andere kant van het verhaal niet wilt horen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 00:14

@Ranna, ik betwijfel of alle soorten kanker in die tijd al bekend waren, dus vind ik de bewering dat alles te genezen valt een beetje voorbarig.
Bovendien klinkt het hele trillingsgedoe me toch erg zweverig in de oren....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 00:34

Ik kan nu iets heel stom zeggen, maar álles trilt toch? Alles bestaat toch uit moleculen die heel snel trillen? Nagelbijten / Gniffelen dus in dat geval zou het niet zweverig maar gewoon wetenschappelijk zijn.

Maar kan zijn datk gewoon heel dom uit de hoek kom nu hoor Bloos

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 01:31

Dat er veel mensen niet de medicijnen krijgen die ze wel zouden moeten krijgen om bureaucratische en financiele redenen is denk ik een bekend feit.
Maar ik denk dat het volslagen los staat van het artikel waar het topic over gaat. Met 1930 hebben we het over het jaar waarin de nobelprijs voor geneeskunde ging naar de prof die de bloedgroepen heeft ontdekt. In 1929 ging die naar de prof die de B vitaminen ontdekte.
Geloof je dan nog werkelijk dat ze TOEN al snapten hoe kanker werkt?
Het enige dat mij nog een béétje aannemelijk lijkt zou zijn dat er toen een aandoening was, vergelijkbaar met kanker (hoe konden ze toen de diagnose stellen?!) waarvan zij toen wel dachten dat het kanker was, die inderdaad kon verminderen met vitaminen. Denk richting een aandoening die voortkomt uit vitaminegebreken en onvolwaardige voeding. En verwant van scheurbuik ofzo.

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 08:14

@Shadow, ik haal meerdere dingen aan omdat er een groot aantal mensen is dat er van overtuigd is dat overheden en farmaceuten het beste met ons voorhebben terwijl ze in werkelijkheid iets heel anders bovenaan hun prioriteitenlijstje hebben.

Vandaar ook mijn opmerking dat er nog iemand is die zijn/haar ogen open heeft. Ik kan me best vorostellen dat als je je hier niet in verdiept hebt, dit uiterst onaannemelijk klinkt maar door de opmerkingen die geplaatst werden was het duidelijk dat er blind gevaren werd op de propaganda van de overheid en diezelfde farmaceuten en ja vind ik het echt fijn dat er nog iemand is die wel ziet wat er speelt.

Vwb die link naar het onderzoek zelf. Zal er ongetwijfeld zijn, maar moet ik zoeken want heb hem niet voor de hand. Neemt niet weg dat ik geen enkele twijfel heb aan de waarheid van zulke berichten omdat ik zo langzamerhand weet hoe dingen qua politiek/farmaceuten hand in hand gaan en ze heel andere dingen in het openbaar brengen dan ze achter de schermen met elkaar bespreken.
Dokter Dirk van Duppen, tevens gedegen wetenschapper, pleit ervoor de farmaceuten van de beurs te halen, en terecht.
Hoe kun de mensen beter willen maken met geneesmiddelen terwijl dat zou betekenen dat je minder van die geneesmiddelen zou verkopen, je winst daalt en je aandeelhouders beginnen te morren. Voor iedereen die zijn twijfels heeft over de integriteit van farmaceuten moet eens een kijkje op zijn site nemen http://www.dirkvanduppen.be/

Voor wat betreft of ze in 1930 al zo kanp waren dat ze een remedie tegen kanker hadden. Ik twijfel er persoonlijk totaal niet aan. De vroegere beschavingen waren zoveel verder in heel veel dingen. Denk maar eens aan de bouw van pyramides in Egypte waarover iedereen zich nu nog verbaasd. En dat ze precies staan opgesteld als bepaalde sterrebeelden enz. enz.
Denk aan de Maya en Hopi indianen die veel voorspellingen hebben gedaan over wat er in ónze tijd zou gebeuren.
Het is niet zo dat de jongste beschaving ook automatisch de knapste is dat bewijst de geschiedenis.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 08:52

dat ben ik volslagen met je eens, en ik twijfel er ook niet aan dat ze IETS hebben kunnen genezen, maar dat het "de" kanker is zoals wij die kennen (dus een verzamelnaam voor een hele paasei aan ellendige ziekten) geloof ik dus geen hout van.

De hele farmaceutische industrie van de beurs; graag, zou een zegen voor de wereld zijn. Maar dat maakt niet iedere mooie droom een wrede waarheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 08:57

Als het echt zo werkte dan werd er stiekum wel iemand wonder dokter en maakte grof geld met vitamine C en kon iedereen genezen
Want die zag de financien lekker allemaal voor zichzelf.

Dus nee, ik geloof er niets van dat kanker te genezen is op dit moment...

Grote_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:20

Marl1tje schreef:
MoonChloe schreef:
Marl1tje heeft het idd goed. Kanker ontstaat door de mutaties. Niet zozeer in genen geloof ik, maar idd verkeerde celgroei.

De mutaties in de genen zorgen volgens mij voor de verkeerde celgroei. De genen geven aan hoe snel de cellen groeien, wanneer ze afsterven, wat voor functie ze hebben etc. Alles wordt bepaald door genen, doordat daar mutaties in ontstaan, gaat het mis en begint de overdadige celgroei...

Dat is wat ik me kan herinneren van mijn geneeskunde studie, die ik 2 jaar heb gedaan, maar ja dat is ook alweer een poosje geleden... Knipoog

Maar waardoor ontstaan dan die mutaties?
Kanker kan wel degelijk worden veroorzaakt door een virus. Het meest bekende geval is baarmoederhalskanker dat vaak wordt veroorzaakt door het papilloma-virus.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:28

Maar dat is uitzonderlijk. De meeste vormen van kanker worden niet veroorzaakt door een virus. Ik kan echt niet geloven in dit soort verhalen. Ik heb voor mijn studie een tijdje onderzoek gedaan naar dit soort conspiracy-verhalen. Hoe meer je er over leest, hoe ongeloofwaardiger het wordt. Dat de farmaceutische industrie te veel macht heeft en het allemaal een politiek spelletje is, tja dat klopt. Maar dat is in (bijna) elke industrie het geval. Dit soort beschuldigingen gaat echt te ver.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:03

ranna schreef:
@Shadow, ik haal meerdere dingen aan omdat er een groot aantal mensen is dat er van overtuigd is dat overheden en farmaceuten het beste met ons voorhebben terwijl ze in werkelijkheid iets heel anders bovenaan hun prioriteitenlijstje hebben.

Nogmaals, dat is een andere discussie, en op deze manier worden de zaken erg verwarrend.
Er zijn genoeg mensen die best een kritische houding hebben ten opzichte van de farmaceutische industrie, en toch niet direkt mee willen gaan in jouw kanker-genezingsverhaal. Jij scheert ze nu allemaal over 1 kam, en da's niet helemaal eerlijk.

Citaat:
Vwb die link naar het onderzoek zelf. Zal er ongetwijfeld zijn, maar moet ik zoeken want heb hem niet voor de hand. Neemt niet weg dat ik geen enkele twijfel heb aan de waarheid van zulke berichten

Da's een hele gevaarlijke instelling, en dat meen ik. Want niet alleen de overheid / politiek / grote industrieen hebben belang bij gekleurde berichtgeving. Hun tegenstanders hebben dat net zo goed. Ook zij zien liever wat ze willen zien, slaan hier en daar wat nuance over (het NIH-onderzoek heeft het volgens mij over 'positief effect' en niet over 'volledig en altijd genezen', toch behoorlijke verschillen.), hebben verborgen agenda's. Ook daar zitten opportunisten tussen die hun portemonnee als prioriteit hebben en niet het welzijn van mensen.
Op het moment dat je dat soort dingen niet meer kritisch bekijkt dreig je dezelfde fout te maken.

Citaat:
Het is niet zo dat de jongste beschaving ook automatisch de knapste is dat bewijst de geschiedenis.

Zeker, maar het is al evenmin zo dat oudere beschaving in alle opzichten de wijste waren, ook DAT bewijst de geschiedenis.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:38

Kanker ontstaat door mutaties en deze kunnen behalve door virusinfecties ook worden veroorzaakt door vrije radicalen. Antioxidant Vitamines kunnen deze vrije radicalen onschadelijk maken. Onder de antioxidant vitamines behoort onder andere vitamine C.

Dus het gebruik van vitamine C zou dus best weleens kanker kunnen voorkomen. Bij mijn weten is er geen wetenschappelijk bewijs dat kanker door Vitamine C ook kan worden genezen.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:22

delerium schreef:
ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er mensen zijn die dit geloven. Dat er iemand is geweest die uberhaupt bedacht heeft zo'n verhaal de wereld in te smijten vind ik al ongelofelijk. (en kwetsend ook)

Ben ik het ook mee eens.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:29

ranna schreef:
Voor wat betreft of ze in 1930 al zo kanp waren dat ze een remedie tegen kanker hadden. Ik twijfel er persoonlijk totaal niet aan.

Bokt is een forum waar ieder zijn zegje mag doen en er over alles en nog wat mag worden gediscussieerd. Maar persoonlijk vind ik dat je heel erg op moet passen met de uitspraken die je hier doet, want dit kan voor sommige mensen erg verwarrend werken. Dit is een erg gevoelig odnerwerp.
Je haalt verder aan dat mensen in de oudheid zoveel verder waren (je noemt bijvoorbeeld de pyramides al voorbeeld) en inbepaalde opzichten klopt dit. Echter, vroeger stierven mensen aan mazzelen en was de levensverwachting een stuk lager.
Wat ik wil zeggen: neem een stapje terug en zet je stelling niet neer als aperte waarheid.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:45

Ik zou dit heel graag willen geloven, maar het doet ook ontzettend zeer om dit te lezen.
Is het waar? Is het niet waar?

Wij hebben afgelopen donderdag iemand begraven die de strijd tegen kanker verloren heeft, na 2 overwonnen pogingen.
Ze overwon 10 jaar geleden longkanker, 2 jaar terug botkanker, en nu overleden aan slokdarmkanker...

Doet zeer om dit te lezen!!!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:46

Er zijn een aantal bokkers die vechten voor hun leven op dit moment, en een dergelijk topic komt een beetje over alsof ze dan achterlijk bezig zijn met hun chemo's en bestralingen en dat ze maar aan de vitamine C moeten gaan...
Hetzelfde geldt voor de bokkers die net een dierbare zijn verloren aan deze ziekte.

Het is jouw mening, en dat mag jij best vinden....maar het is niet de ultieme waarheid.

Ik ben het met je eens dat er een vies spel wordt gespeeld op hoog niveau slechts voor de centen, over de ruggen van zieke mensen. Dat is een feit.
Maar om nu kanker als een prima te genezen griepje weg te zetten , nee....daar geloof ik niks van.

Ik zou graag de orginele onderzoeken willen zien, dus als je de moeite wilt nemen om dat op te zoeken, dan kunnen wij onze eigen mening daarover vormen.

Zo snel als de wetenschap zich ontwikkelt, zo snel gaan de ziekteverwekkers ook.
Achter iedere nieuwe remedie staat een of twee nieuwe ziektes in een poging de overbevolking in te dammen. That's natures way.
Soms gooit de mensheid zelf ook wat de wereld in in de hoop dat het iemand treft die een tegenstander is.

Eerder werd Afrika aangehaald, met haar aids probleem.
Ik geloof er niks van dat de mensen daar hun medicatie zullen krijgen. De opperhoofden van de rijke landjes vinden het wel best zo, indamming van de overbevolking en meer ruimte en grondstoffen voor hen.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:20

pfff

wat een hoop naiefelingen zitten er hier

wisten jullie dat bv al jaaaaren bekend is dat de pil kanker verwekkend is
maar omdat het ook wel handige voordelen heeft dit DOEL BEWUST
stil is gehouden , de reeds ontwikkelde mannen pil hierdoor NIET op de markt is gekomen

dat er idd dockters zijn die dmv trillingen K genezen (helaas niet alle soorten
maar wel een aantal) dat dit dus NIET vergoed word omdat het niet erkend is
(ook al had men dat in 1930 al ontdekt)

dat ik jaren lang niet de juiste medicatie heb gekregen
omdat het volgens dat ziekenhuis NIET verkrijgbaar zou zijn in nl
of er uberhaubt niet was
terwijl ik nu via ander ziekenhuis dat betreffende medicijn wel krijg en
zij deze ook al jaaaaaaaaaaaaaaren voor schrijven
dat het van het eerste ziekenhuis puur een geld kwestie was!

dat er door die geldkwestie een hoop mensen overleden zijn

zelf vechten we al 7 jaar en zijn voorlopig nog wel bezig

mensen er bestaan tig soorten Kankers veroorzaakt door tig verschillende dingen en zo zijn er ook tig verschillende dingen die mogelijk zouden kunnen helpen (en idd Antioxidant Vitamines kunnen erg bevoordelijk werken maar dus niet altijd bij iedere soort en dan nog is het geen garantie)

garanties krijg je nooit en helaas slaat niet alles bij iedereen aan

harde uitspraken over dit werkt en werkt altijd , zijn (helaas) een utopie
maw die kunnen alleen al dor de verscheidendheid van soorten en oorzaken nooit gedaan worden

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:28

Nou zeg je daar iets, de pil is kankerverwekkend, maar geld dat bijv. ook voor de nuvaring enz? Dat vraag ik me al een tijdje af, maar dat is dus echt onvindbaar.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:34

De pil kán kankerverwekkend zijn, dat betekent niet automatisch dat je het ook krijgt. Wat betreft die ring, dat weet ik niet.
Maar in principe is het wel vrij logisch dat de laatste jaren kanker steeds vaker voorkomt en ook in steeds meer variaties. We beïnvloeden ons lichaam met vanalles, bewegen steeds minder en stoppen soms zelfs lichaamsvreemde objecten in ons lichaam. We verstoren bepaalde processen en evenwichten. Het is vaak ook een kwestie van "geluk hebben" als het jouw deur voorbij gaat.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:46

zelfde geld voor roken drinken uitlaatgassen etc etc ..

als je de pil maar een paar jaar gebruikt is het een heel fijn middel wat nog weinig fout kan , nuva ring kan volgens mij weinig kwaad Knipoog
het gaat vooral om het termijn

aanleg is voor alles een vereiste om iets te kunnen krijgen , helaas is dat nog niet aan te tonen ..