Ik ben bang!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Candorlover

Re: Ik ben bang!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 10:57

Toevallig heb ik het gister weer gehad.. Zoals ik al zei ben ik er door onderzocht.. er zit als het goed is te weinig bloed in je hersens.. je moet gewoon 10 minuten gaan liggen! Knipoog

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 17:51

ik heb dit ook en ik ben er mee naar de dokter geweest en heb bloed moeten laten onderzoeken (2x) enuit onderzoek is gekomen dat ik Hyperventilatie heb

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 10:44

Ik heb sins een maand ofzo.. ook zulk soort klachten..dan word ik ineens heel slap enz..En daar door raak ik meestal best in paniek waardoor in een soort ging hyperventileren..Ik ga nu ergens naar toe voor ademhalings oefeningen, zodat ik het over een poosje wat meer onder 'controle' kan houden. Ik heb ook bloed laten testen maar dat was allemaal prima. De dokter denkt dat het spanningen en stress is, dat zou goed kunnen want ik zit ent in een moeilijke tijd , paard is verkocht ect..Ben jij al bij de dokter geweest? En heb je dit al vaker gehad?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 15:59

hm..ik zou me niet al te veel zorgen maken als dit de eerste keer is geweest en je je nu weer gewoon prima voelt..
gewoon even iets meer eten misschien?

als het nou binnenkort nog een keer gebeurd zou ik wél even langs een arts gaan.

ik heb trouwens precies t zelfde gehad..bij werd t alleen niet zwart en wit voor m'n ogen maar gewoon helemaal zwart..
bij mij gebeurde t in turkije net nadat ik voor de 2e keer in 24 uur een flink hoge dosis medicijnen had gekregen..
de artsen daar ( t gebeurde in t ziekenhuis zelf) verklaarde t als een heel vreemde reactie op de medicijnen, hebben nog wat vragen gesteld.
(of ik genoeg gegeten had enz), hebben me even laten liggen, ook wat water gegeven en toen ging t al weer een stuk beter..

dus als t bij deze ene keer blijft zou ik nog niet gelijk bang worden..
Lachen
succes ermee

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 18:41

ik heb een periode last gehad van regelmatig flauwvallen, het kwam op als poepen zeg maar Haha!
maar vaak als ik in een rij stond te wachten (voor de kassa ofzo)
mijn zus heeft het ook meerdere malen gehad.

mijn huisarts zei dat het een vrouwenkwaal is, met name pubers en of jonge vrouwen hebben er een periode last van. het zal wel iets met de hormonen te maken hebben. ik hoefde me iig nergens druk over te maken.
ik ben nu 25 en heb er eigenlijk zelden nog last van.

ik voelde het toendertijd wel altijd aankomen en ging dan even zitten met mn hoofd tussen mn benen zodat het bloed weer naar mn hoofd ging.
eerder deed ik net alsof er niks aan de hand was en bleef dan gewoon staan.. 5 minuten later lag ik op de grond Bloos

google anders ff volgens mij heb ik het ook eens op google opgezocht en dat kwam wel geruststellend over.

suc6 ermee

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 18:59

Enidan23:Hoe doe je dat dan als je in de rij staat van de kassa?? ga je dan op de grond zitten??

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 19:43

dan loop ik even weg, ik kan ook blijven staan in de rij maar dan kunnen ze me van de grond plukken.
of gewoon even zeggen dat je je niet lekker voelt mensen hebben daar echt wel begrip voor..
ik heb een keer gehad dat ik net aan de beurt was en bijna neerging toen heb ik snel afgerekent mn spullen ingepakt.. en al slingerent snel naar buiten gelopen waar ik op een trappetje ben gaan zitten... net op tijd gelukkig.

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 20:42

Oke,, je mensen snappen het dan denk ik ook welja, maar op zo`n moment blijf ik meestal ook staan heel gek, maarja,

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 11:34

Jammer dat er niet veel meer naar dit topic word gekeken.. Verdrietig