Ik ben véél ste lui!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thirsa_

Re: Ik ben véél ste lui!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:25

Weight watchers, werkt prima!!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:38

Sonja Bakker is erg ongezond zegt 'men', dus dat zou ik niet doen.
Kun je niet iets zoeken wat je leuk vindt?
Ik ga vanaf volgende week met mijn vriend samen naar de sportschool. Een keer in de week voor mij: Bodyjam. Een keer in de week voor hem: spinning. En dan ga ik nog op een ochtend BBB doen.
Individueel fitnessen is niks voor mij, dat doe ik 3 maanden veel te enthousiast en dan haak ik af. Maarrr... mijn abonnement is all in dus heb ik een keer extra motivatie dan kan ik dat alsnog, ik kan de trilplaat gebruiken, ik mag een baantje gebruiken voor badminton, squash of tennis dus als we daar eens zin in hebben kan dat ook nog. En doe ik liever een andere groepsles dan is dat geen probleem.
En geloof me: ik heb ook een hekel aan 'gedwongen' sporten, dus ik zorg gewoon dat de 'moet' eraf gaat en ik met plezier wegga. Ik ga met vertrouwen volgende week, 25 kilo te gaan! Knipoog

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:52

Ik weet niet of je veel sport, maar sporten met een vriendin helpt echt en het is nog is gezellig ook Ja

Ik ga nu ook 2x in de week sporten samen met een vriendin, we zijn vaak dik een uur te vinden in de sportschool en hebben wel allebei een apart programma, maar als we daarmee klaar zijn gaan we vaak nog 10 min roeien samen.. Haha!

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:26

het atkins dieet geen koolhydraten(rijst, pasta, brood)
alleen vlees groente en water (of coca cola zero, crystalclear)

de eerste week ben je al 1.2 kilo kwijt, bij sonja bakker 500 gram ofzo

Ladynaath

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:09

Ik ben ook veelste lui ..
Ik wil niet afvallen ofzo (naja 1/2 kilo mag best) maar ik wil meer de zijtassen eraf en me buik meer gespierd en niet zo'n blubberachtig ..
Ben veelste lui om dan oefeningen te doen dan doe ik het 2 dagen en daarna is het van naja ben moe (als ik het voor het slapen doe) 1 dag kan ik wel ff overslaan maar 1 dag wordt 2 dagen wordt een week enz.
Hoe kan ik dit aanpakken .. Gaaaap