chocolade en buitenbeugels!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gabyfedde

Re: chocolade en buitenbeugels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 08:21

Er zijn ook heel veel mensen die overal gaatjes hebben als de beugel eruit gaat... Dus wat de ortho's zeggen is echt geen complete onzin. Goed schoonhouden is wel erg belangrijk en niet de hele dag door snoepen/drinken maar max 6 x per dag.
Ik at en dronk ook redelijk normaal.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 08:30

gewoon lekker doen. Ik eet ook alles wat ik niet zou mogen. Als je maar gewoon je gebit verzorgt, is er niks aan de hand!!
Eerst wilde ik ook zo precies aan de regeltjes zijn, dat ik wel lekker keurig was, maar ik kauw lekker mn kauwgom, drink af en toe cola (drink ik trouwens niet vaak), eet snoepjes, en doe wat ik wil Tong uitsteken maar gewoon goe poetsen Lachen (edit ik heb slotjes, maar dezelfde waslijst met wat je niet mag)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 14:49

Ik heb wel gewoon van alles gegeten en gedronken tijdens mijn beugelperiode, maar heb er wel een aantal nare gaatjes aan over gehouden.
Ik denk dat je gewoon wel wat moet gaan minderen in zoete bende, niet alleen voor je slotjes ed maar ook voor je tanden omdat je het gewoon minder goed schoon kunt houden.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 14:52

ik heb een vaste beugel gehad, nou toen ze hem aan het inzetten waren kreeg ik van alles wat ik ABSOLUUT NIET mocht eten en drinken.

Niks van aangetrokken eigenlijk, heb 2 jaar gewoon gegeten en gedronken en nooit wat kapot ofzo.

nicolientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 23:15

6x per dag snoepen red ik echt niet en drink vrijwel alleen maar water! Dus het moet helemaal goed komen!