Navelpiercing? Wel of niet doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nienke1208

Re: Navelpiercing? Wel of niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:23

Mandy_ schreef:
Ik heb hem nu zo'n 7 jaar en heb er nooit last van gehad, alleen t zetten voelde ik wel deed niet erg veel pijn maar werd wel een beetje dizzy!

Die in me tong deed helemaal geen zeer die zou ik eerder weer zetten dan me navel. Echt voor-nadelen kan ik niet noemen vind t voormezelf gewoon mooi staan.

Tong deed héél veel pijn bij mij!!!!!!

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:28

Ik heb m nu zo'n jaar of drie denk ik. Nooit ontstoken gehad of pijn aan gehad..
Behalve toen ik m liet zetten dan. Dat was wel heel erg pijnlijk bij mij! Het bleef een paar dagen wat rood en ik kon er geen kleding op hebben. Lage broeken en wijdere truitjes dus!
Na een weekje was het zo goed als over en sindsdien heb ik er nooit meer last van gehad.
Ik vind het nog steeds erg mooi en ik heb er nog geen spijt van gehad.
Ik zou wel zorgen dat je het bij een goede, hygienische shop laat doen.. Ik heb toendertijd gevraagd of ik mocht zien hoe het verpakt zat en hoe hij alles klaar legde.
Succes!

Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:33

Ik heb mijn navelpiercing nu al 3 jaar , en het zetten deed echt geen zeer, dat zal bij iedereen denk ik anders zijn. Ik heb een paar weken geleden een piercing onder me lip laten zetten en dat deed wel behoorlijk pijn. Ik zou het ook na de zomer pas zetten ( als je het neemt ) want je mag er niet mee zwemmen enzo.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:34

Ik zal ff Temmen, hier heb je het centrale piercingtopic voor. Bloos

cYn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:38

bij mij deed het laten zetten echt geen pijn! het was alleen de eerste nacht niet erg fijn omdat ik natuurlijk niet zo'n ding in mn navel gewend was.. Ik bleef toen met mijn hand keihard achter mijn piercing haken. dat was wel even pijnlijk haha. Maar verder heb ik er echt nog nooit problemen mee gehad..

Ik zou zeggen; gewoon doen dus Lachen

Groetjes Cynthia

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:41

Ik heb m nu al 4 jaar.
Het zetten deed helemaal geen pijn.
En heb er verder geen last van gehad als ik ging paardrijden deed ik er een pleister over want je rijbroek ertegen was in het begin wel even vervelend. Maar daar heb ik nu al geen last meer van.

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 14:27

nou het zetten vond ik wel pijnlijk. Het zetten vond ik pijnlijker dan bij mn tongpiercing. Maar vond ze alle 2 best pijnlijk. Maarja wie mooi wilt zijn moet pijnlijden he Tong uitsteken
als je hem echt graag wilt dat moet je het gewoon doen! Het is wel fijn als je een goede vriendin mee neemt! Toen ik namelijk voor de deur stond was ik echt zoooo blang, maar heel stimulerend zeiden ze van je wil het zo graag doe het dan gewoon!

succes!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:30

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:36

Beeetje jammer dat dit topic gewoon open blijft terwijl ieder ander topic direct gesloten zou worden. Scheve mond

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:38

Roseane schreef:
Beeetje jammer dat dit topic gewoon open blijft terwijl ieder ander topic direct gesloten zou worden. Scheve mond

Dat zal wel niet, op één of andere manier heb ik het idee dat de TeM vandaag niet zo snel behandeld worden..Modjes hebben het gewoon druk denk ik Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:39

Heb om het duidelijk te maken ook getemt - misschien dat het nu wel doorkomt Tong uitsteken

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:41

Of al die dubbele TeM´s maken juist dat ze door de TeM de topics niet meer kunnen vinden Clown

Nu ja, zal vanzelf wel goedkomen Knipoog

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:31