Nivea summer beauty? NOG strepen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

Re: Nivea summer beauty? NOG strepen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:06

niet te veel en te dik insmeren Knipoog.

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:10

Het is al gezegd maar zeg t lekker nog een x Lachen eerst idd goed scrubben, daarna een heeel klein beetje maar van dat spul opdoen en goed uitsmeren, en zo elke dag zeer langzaam opbouwen in het begin zal je niks zien maar dan weet je tenminste dat je het goed gedaan hebt.
En lekker opdrogen liefst in het zonnetje gaat het lekker snel.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:12

Waarom niet gewoon wachten tot de zon weer lekker schijnt? Word je vanzelf wel bruin.

Ciara87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:17

Helaas werkt dat niet bij iedereen Haha!
Ik heb die van dove ook gebruikt was niet echt tevreden heel snel strepen en duurde voor mij gevoel vrij lang tot het echt was ingetrokken. Nu gebruik ik die van axe hij is eigenlijk voor mannen maar dat zie je er niet aan af dacht ik zo Haha! en voor je handen die was ik niet ik smeer ze goed in (de bovenkant van je hand goed uitsmeren) en dan maak ik me handpalmen schoon met een droog washandje (ook goed tussen je vingers) dan kleuren je handen wel mee maar krijg je geen oranje vlekken ofzow

ow en pas ook op bij je nagels, daar blijft snel een beetje teveel lotion zitten dus ook daar moet je heel goed smeren Lachen

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 16:14

Doei!
Vandaag ben ik streeploos Haha!
Dus allemaal smeren totdat het droog is. Tong uitsteken

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:24

Mystica schreef:
Doei!
Vandaag ben ik streeploos Haha!
Dus allemaal smeren totdat het droog is. Tong uitsteken

Go jij! Go jij!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 19:29

Werkt dat spul zo snel, dat je het de volgende ochtend al goed kunt zien????

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 19:49

Ja Na 1 nacht zie ik steeds al duidelijk verschil. Lachen

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:30

Nalatjuh schreef:
Helaas werkt dat niet bij iedereen Haha!
Ik heb die van dove ook gebruikt was niet echt tevreden heel snel strepen en duurde voor mij gevoel vrij lang tot het echt was ingetrokken. Nu gebruik ik die van axe hij is eigenlijk voor mannen maar dat zie je er niet aan af dacht ik zo Haha! en voor je handen die was ik niet ik smeer ze goed in (de bovenkant van je hand goed uitsmeren) en dan maak ik me handpalmen schoon met een droog washandje (ook goed tussen je vingers) dan kleuren je handen wel mee maar krijg je geen oranje vlekken ofzow

ow en pas ook op bij je nagels, daar blijft snel een beetje teveel lotion zitten dus ook daar moet je heel goed smeren Lachen

Dat is een goeie tip! Ik wilde net vragen hoe men dat hier doet Haha! Heb nl ook zo'n scheidingslijn op mn pols, omdat ik ook mn handen waste. Dat met dat washandje ga ik proberen!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:42

Breitling schreef:
waarom nemen jullie niet lekker een zonnebankje dan dat lijkt me een stuk ontspannender als ik dit zo hoor

Omdat dat gigantisch duur is. Clown
(en bij het zonnebankcenter om de hoek hebben ze volgens mij geen krachtige lampen, bij mijn oude zonnebankcenter ging ik 2 keer 5 minuten onder de turbo en daarna nog een 3 keer 10 minuten en dan was ik lekker zomers gekleurd, maar bij deze kan ik gerust een half uur onder de turbo zonder dat er ook maar iets te zien is... weggegooid geld dus Tong uitsteken )

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 12:28

dat zie je verkeerd. Beide is namelijk niet goed. Aan 5 min zonnebanken heb je niks. Aan een half uur zonnebanken met geen verschil ook niet Haha!

Je word bruin vanaf de eerste min maar pas na 7/8 min gaat je huid dieper bruinen waardoor je langer je kleur vast houd. Aan 5 min zonnebanken heb je dus niks. Bij ons gaat het vanaf 10 min maar wij adviseren dan om langer te gaan onder een lichtere bank. Bij ons gaat het tot 20 min. Wil je een kleur krijgen moet je min 2 keer in de week gaan wil je daarna je kleur vast houden 1 keer in de week/1 keer in de 2 weken ligt aan je huid. Onder de zonnebank moet je met een goed product smeren om een goed resultaat te krijgen! smeer je je niet in zal je huis steeds slechter bruin gaan worden. Het is misschien iets duurder maar geeft beter resultaat namelijk geen strepen

Edit door met een goede aftersun te smeren zul je ook merken dat je je kleur langer behoud!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 14:56

Ik gebruik nu 2 weken een bruiningsspray.. En het kost wat oefenwerk maar nu ik het doorheb ben ik prima bruin.. Niemand die het ziet dat het niet door de zon is.. Daarbij wordt ik anders echt niet bruin.. Dus ben ik nu enorm blij met mn licht gebruinde huid Haha!

Roxy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 16:05

Heeft iemand hier diegene van de Kruidvat? Ik dacht namelijk ohh leuk hij is in de aanbieding, dus ik kopen en smeren. Vork Merk er dus helemaal niks van Boos! Ik heb het eerst iedere dag trouw gedaan maar merkte dus niks, soms leek het alsof ik iets bruiner was geworden maar dat kwam dan volgens mij door het lichtval Nerd Nu doe ik het dus niet meer elke dag eigenlijk nooit meer Tong uitsteken Maar heeft iemand ook diegene van de Kruidvat ? En wat zijn jullie ervaringen ermee?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 19:25

Breitling schreef:
.......

Onder de turbobruiner moest ik winterwit echt niet langer dan 5 minuten gaan liggen normaal gezien hoor, dan was ik knalrood verbrand Bloos! (te straffe lampen erin dan?) Ik heb het niet over de gewone zonnebank he, daar heb ik eigenlijk nog nooit iets aan gehad behalve gewoon 's winters het lekker warm krijgen Tong uitsteken
Maar ik vond het wel erg duur eerlijk gezegd Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 19:28

Uhm ik werk daar (bij de KV), en wij proberen veel dingen zelf ook Knipoog En nee die werkt idd niet. Erg treurig aftreksel. De Nivea Summer Beauty lichtste variant is het beste als je huid erg wit is en je niet snel bruint. De Dove variant licht is het beste als je een 'gewone' huid hebt maar bv voor de zomer vast wat wil gaan kleuren. De donkere Nivea is goed voor de gebruinde, 'gewone' blanke huid, en de donkere Dove is het beste als je een beetje getint bent van jezelf (dus Marokkaans/Turks etc).

Maar idd, het is erg triest, maar die van het eigen merk zit eigenlijk te weinig spul in (ingewikkelde naam, zal 'm je besparen, maar dat is het spul wat je bruin maakt Haha! ) om je bruiner te maken. Dat kun je alleen maar zien als je je er minstens 5 keer per dag mee insmeert. Ik vertel dat ook altijd aan de klant die bij ons iets koopt. Je kunt er beter een paar euro meer aan uitgeven en er veel meer plezier van hebben tenslotte!

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 19:49

Ik heb nergens last van, ik pleur dat spul er gewoon op en mn benen zijn gewoon goed bruin

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 11:11

Aaah
Ik heb het nu dus op mijn benen gesmeerd, nou nog geen verschil te zien, maaaar
nu zit er op beide armen een streep Koe Had mn handen gewassen na t smeren maar blijkbaar is t een beetje op mn armen gekomen.
Maar op mn armen zitten dus nu kleurverschil en op mn benen niets.
Waarom nou precies op de plekken waar ik t niet wil hebben wel en andersom?

Hoelang duurd het voordat t weer wegtrekt?

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 11:20

Ik ben nu in de weer met Dove (had een cadeaubon) ik merk nu heel zachtjes aan (doe alleen nog maar mijn benen...daar kan ik een lange broek over aantrekken Tong uitsteken) dat het wat bruiner wordt, maar goed...als ik echt bruin wil zijn heb ik nog spul van eigen merk van etos. Dat is 's avonds smeren, goed intrekken, handen goed wassen en de volgende dag heb je dan bruine benen Tong uitsteken

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 18:23

Ik heb standaard strepen met nivea hoe goed ik ook insmeer

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 18:27

Wat raar ik heb helemaal geen strepen?
Ik had eerst die lichte van dove, en nu de donkere. Ik smeer het 'savonds op na het douchen (niet dagelijks hoor, zo af en toe eens) en laat het even intrekken en dan naar bed.

En waarom ik niet onder de zonnebank ga?
Omdat ik zelf geen zonnebank heb, en ik het een drama vindt om elke keer naar zo'n studio te gaan, en het is veel duurder dan zo'n fles dove. Haha!
En volgens mij ook nog gezonder voor je huid. Knipoog

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 19:14

Kitty84 schreef:
Ik ben nu in de weer met Dove (had een cadeaubon) ik merk nu heel zachtjes aan (doe alleen nog maar mijn benen...daar kan ik een lange broek over aantrekken Tong uitsteken) dat het wat bruiner wordt, maar goed...als ik echt bruin wil zijn heb ik nog spul van eigen merk van etos. Dat is 's avonds smeren, goed intrekken, handen goed wassen en de volgende dag heb je dan bruine benen Tong uitsteken

Welke..de bodylotion van de etos met zomergloed?
Die heb ik vanmiddag gekocht en hij STINKT Koe

Maar ben benieuwd oftie werkt, heb m er vanavond heeeel dun opgesmeerd.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 18:59

Breitling schreef:
waarom nemen jullie niet lekker een zonnebankje dan dat lijkt me een stuk ontspannender als ik dit zo hoor

Niet iedereen heeft daar geld/tijd voor Clown ?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:02

ik ben er juist knalrood van geworden want ja, ik had het op mijn armen gesmeerd. kijken of het werkte en toen kreeg ik verschrikkelijke jeuk en rode plekken maar dat was met de Dove variatie Knipoog

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:13

hoe duur is dat spul van dove eigenlijk?

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:26

Blijft dat spul eigenlijk zitten met zwemmen etc?