Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mystica schreef:![]()
Vandaag ben ik streeploos
Dus allemaal smeren totdat het droog is.
Nalatjuh schreef:Helaas werkt dat niet bij iedereen![]()
Ik heb die van dove ook gebruikt was niet echt tevreden heel snel strepen en duurde voor mij gevoel vrij lang tot het echt was ingetrokken. Nu gebruik ik die van axe hij is eigenlijk voor mannen maar dat zie je er niet aan af dacht ik zoen voor je handen die was ik niet ik smeer ze goed in (de bovenkant van je hand goed uitsmeren) en dan maak ik me handpalmen schoon met een droog washandje (ook goed tussen je vingers) dan kleuren je handen wel mee maar krijg je geen oranje vlekken ofzow
ow en pas ook op bij je nagels, daar blijft snel een beetje teveel lotion zitten dus ook daar moet je heel goed smeren
Breitling schreef:waarom nemen jullie niet lekker een zonnebankje dan dat lijkt me een stuk ontspannender als ik dit zo hoor
Breitling schreef:.......
Kitty84 schreef:Ik ben nu in de weer met Dove (had een cadeaubon) ik merk nu heel zachtjes aan (doe alleen nog maar mijn benen...daar kan ik een lange broek over aantrekken) dat het wat bruiner wordt, maar goed...als ik echt bruin wil zijn heb ik nog spul van eigen merk van etos. Dat is 's avonds smeren, goed intrekken, handen goed wassen en de volgende dag heb je dan bruine benen
Breitling schreef:waarom nemen jullie niet lekker een zonnebankje dan dat lijkt me een stuk ontspannender als ik dit zo hoor