. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
eerst idd goed scrubben, daarna een heeel klein beetje maar van dat spul opdoen en goed uitsmeren, en zo elke dag zeer langzaam opbouwen in het begin zal je niks zien maar dan weet je tenminste dat je het goed gedaan hebt.
en voor je handen die was ik niet ik smeer ze goed in (de bovenkant van je hand goed uitsmeren) en dan maak ik me handpalmen schoon met een droog washandje (ook goed tussen je vingers) dan kleuren je handen wel mee maar krijg je geen oranje vlekken ofzow

Mystica schreef:![]()
Vandaag ben ik streeploos
Dus allemaal smeren totdat het droog is.
Na 1 nacht zie ik steeds al duidelijk verschil.
Nalatjuh schreef:Helaas werkt dat niet bij iedereen![]()
Ik heb die van dove ook gebruikt was niet echt tevreden heel snel strepen en duurde voor mij gevoel vrij lang tot het echt was ingetrokken. Nu gebruik ik die van axe hij is eigenlijk voor mannen maar dat zie je er niet aan af dacht ik zoen voor je handen die was ik niet ik smeer ze goed in (de bovenkant van je hand goed uitsmeren) en dan maak ik me handpalmen schoon met een droog washandje (ook goed tussen je vingers) dan kleuren je handen wel mee maar krijg je geen oranje vlekken ofzow
ow en pas ook op bij je nagels, daar blijft snel een beetje teveel lotion zitten dus ook daar moet je heel goed smeren
Heb nl ook zo'n scheidingslijn op mn pols, omdat ik ook mn handen waste. Dat met dat washandje ga ik proberen! Breitling schreef:waarom nemen jullie niet lekker een zonnebankje dan dat lijkt me een stuk ontspannender als ik dit zo hoor

) 
Merk er dus helemaal niks van
Ik heb het eerst iedere dag trouw gedaan maar merkte dus niks, soms leek het alsof ik iets bruiner was geworden maar dat kwam dan volgens mij door het lichtval
Nu doe ik het dus niet meer elke dag eigenlijk nooit meer
Maar heeft iemand ook diegene van de Kruidvat ? En wat zijn jullie ervaringen ermee? Breitling schreef:.......
(te straffe lampen erin dan?) Ik heb het niet over de gewone zonnebank he, daar heb ik eigenlijk nog nooit iets aan gehad behalve gewoon 's winters het lekker warm krijgen
En nee die werkt idd niet. Erg treurig aftreksel. De Nivea Summer Beauty lichtste variant is het beste als je huid erg wit is en je niet snel bruint. De Dove variant licht is het beste als je een 'gewone' huid hebt maar bv voor de zomer vast wat wil gaan kleuren. De donkere Nivea is goed voor de gebruinde, 'gewone' blanke huid, en de donkere Dove is het beste als je een beetje getint bent van jezelf (dus Marokkaans/Turks etc).
) om je bruiner te maken. Dat kun je alleen maar zien als je je er minstens 5 keer per dag mee insmeert. Ik vertel dat ook altijd aan de klant die bij ons iets koopt. Je kunt er beter een paar euro meer aan uitgeven en er veel meer plezier van hebben tenslotte!
Had mn handen gewassen na t smeren maar blijkbaar is t een beetje op mn armen gekomen.
) dat het wat bruiner wordt, maar goed...als ik echt bruin wil zijn heb ik nog spul van eigen merk van etos. Dat is 's avonds smeren, goed intrekken, handen goed wassen en de volgende dag heb je dan bruine benen

Kitty84 schreef:Ik ben nu in de weer met Dove (had een cadeaubon) ik merk nu heel zachtjes aan (doe alleen nog maar mijn benen...daar kan ik een lange broek over aantrekken) dat het wat bruiner wordt, maar goed...als ik echt bruin wil zijn heb ik nog spul van eigen merk van etos. Dat is 's avonds smeren, goed intrekken, handen goed wassen en de volgende dag heb je dan bruine benen

Breitling schreef:waarom nemen jullie niet lekker een zonnebankje dan dat lijkt me een stuk ontspannender als ik dit zo hoor
?