Nettieejj schreef:Ze word ook extra in de gaten gehouden, sinds ik haar uit de dood heb gepraat... Ze heeft nu iedere week gesprek met de mentor, en de mentor vraagt soms ook dingen aan mij.. Thuis heeft ze ook wel problemen, het gaat slecht op school, en als ze loopt bestwel vaak weg, en als ze terugkomt word ze dan geslagen...
Misschien goed om dit ook aan de mentor te vertellen. Goed van je dat je haar een beetje in de gaten houdt.

Sorry, moest er eigelijk wel om lachen..
Dit is waarschijnlijk heel serieus. Misschien niet over het kanker gedeelte, maar wel de wens om dood te gaan. Dit geeft aan dat er iets niet goed is bij het meisje. En waarschijnlijk is dit een vraag om hulp aan de een of de ander! 
. Ik vind het heel goed van je dat je dat meisje een beetje in de gaten houdt. Het lijkt me een erg goed idee als dat meisje eens met iemand gaat praten van het RIAGG oid. Want de manier waarop zij aandacht trekt is niet helemaal gezond en zover ik naar aanleiding van jouw verhaal kan inschatten is de relatie met haar ouders ook niet helemaal goed. Een psychiater of psycholoog heeft inderdaad beroepsgeheim maar vaak wordt op een gegeven moment toch de ouders ingelicht.