verstandskiezen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BounceBabe

Re: verstandskiezen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:22

Citaat:
2de ronde was bij mij ook bagger, ik was zo kwaad, ik wou opstaan en weglopen met een halfloszittende kies haha!

Haha ik heb zitten janken in die stoel.
Kaakchirurg gaf er verdoving bij maar werkte nóg niet en toen heeft hij ze er toch uitgesneden Verdrietig
Vervolgens kreeg ik een ontsteking in de wond en werd het weer opengehaald en moest ik mezelf injecteren met waterstofperoxide.
Ik wil dus nooit meer naar de kaakchirurg.
Maar ik neem aan dat het vaak wél goed zal gaan (wil geen mensen bang maken Bloos )

Nou vanochtend was het zover! Ik kon terug met een ontsteking. Tenminste dat vermoeden had ik toen ik vannacht wakker werd van een uiterst ranzige smaak in mijn mond. Het deed me ook stukken meer pijn. Dus ik naar de kaakchirurg, ik moest gewoon blijven spoelen met die spuitjes met zoutwater en dat was het. Maar elke keer als ik dat doe spuit ik volgens mij recht op die zenuw ofzo. Damn! Doet echt pijn! Ben blij als dat gat eens goed heelt!

Damn ben zo blij dat dit niet mijn eerste ronde was, ik was dan echt niet weer geweest!

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 17:11

wooow de bovenste reactie vind k toch wel heftig ! Vork

@ MSQuincyTE ; Ik heb toch wel degelijk last van mijn verstandskiezen ja , de ene dag niet maar de andere dag ben ik er ziek van !
Ooch wat zie ik er tegen op!
De tandarts zij trouwens ook dat ( als ik ze niet redelijk snel laat trekken ) ze tegen mijn andere kiezen zouden gaan staan en dat het dan nog meer pijn zou gaan doen..
blegghh!!!

Alytuiere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 17:16

bij mij moeten er dit jaar ook 2 uit, de onderste twee groeien scheef.. Tandarts wilde nog even een paar maanden aankijken of de linker nog verder zou groeien want die zit erg dicht op een zenuw, moet 9 mei weer heen en dan word me verteld hoe wat waar en wanneer. Eigenlijk mogen ze van mij alle 4 die dingen er wel uit snijden, ben ik dr gelijk vanaf..

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 12:01

De pijn wordt eindelijk minder, ik ben dit keer zonder verdoving opgestaan! Het viel mee voor 10 min, maar daana besloot ik toch maar weer een pil te nemen. Inwerken alleen al duurt 1 tot 2 uur.

Het gaat al wel beter maar gisteren had ik de hele tijd hoofdpijn in het rechter deel van mijn hersenpan en constant last van die zenuw! Heel irri!

Anyway het gaat de goede kant op, gelukkig!

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:09

Eigenaresse van een 5e verstandskies meld zich aan!

Ik was zo blij dat na de tweede operatie ik nooit meer terug hoefde naar de kaakchirurg. Tot de tandarts een aantal jaar later met het vreselijk goede nieuws kwam dat ik een vijfde verstandskies heb... Hoera ik ben bijzonder! Haha! Huilen

Als ik er geen last van had, kon die blijven zitten. Maar goed, altijd last van de bijholtes, hoofdpijn en oorpijn precies aan de kant van die 5e verstandskies, maar ik bleef stug ontkennen! Haha!

Nu komt die 5e door en moet ik hem op 10 mei operatief laten verwijderen.

Als het goed is, is dit echt de laatste... hoop ik...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 15:23

HaileysComet daar vertel je mij iets nieuws een 5e verstandskies

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 17:11

Het schijnt vaker voor te komen, sommige weten niet eens dat ze een 5e hebben, want soms komen ze nooit door.

Ik ben er ook niet echt blij mee...

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 17:12

Ooh ik zit in het zelfde schuitje als jij, ik moet alleen 1 dag later; op 1 juni namelijk.
Ben al absoluut heen held en heb maar een lage pijngrens, dus dat gaat nog leuk worden dan. Lips are sealed

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 11:48

Ntlie_ schreef:
Ooh ik zit in het zelfde schuitje als jij, ik moet alleen 1 dag later; op 1 juni namelijk.
Ben al absoluut heen held en heb maar een lage pijngrens, dus dat gaat nog leuk worden dan. Lips are sealed

whah 1 dag later Tong uitsteken
ik heb inderdaad ook een lage pijngrens !
Ik heb trouwens nu wel heel veel last van mn verstandskiezen!

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:57

Ik "mag" al op 10 mei.

Ntlie en Racheltjj alvast sterkte met de operatie!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 14:45

HC wat balen voor je zeg haha! Ik hoop niet dat mij dit nog overkomt! Ben nu klaar gelukkig, maarja je weet maar nooit!

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 14:49

Mijn nichtje heeft sinds een week ofzo 2 verstandskiezen minder. Ze vond het ook maar eng... Ze heeeft er nog wel paar dagen last van gehad. Niet super erg ofzo. Maar ze is wel blij dat ze er nu uitzijn, want nu heeft ze er geen last meer van Lachen

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 14:57

bedankt HC, jij ook alvast heel veel succes, laat je nog zeker wel wat horen hoe en wat enzoo?
Het lijkt me inderdaad als ze er eenmaal uitzijn dat het echt wel beter is , maar het idee waah... !

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:55

BounceBabe schreef:
HC wat balen voor je zeg haha! Ik hoop niet dat mij dit nog overkomt! Ben nu klaar gelukkig, maarja je weet maar nooit!

Ik dacht ook dat ik klaar was... Maar het schijnt niet zo vaak voor te komen.

racheltjj schreef:
bedankt HC, jij ook alvast heel veel succes, laat je nog zeker wel wat horen hoe en wat enzoo?
Het lijkt me inderdaad als ze er eenmaal uitzijn dat het echt wel beter is , maar het idee waah... !

Zullen we afspreken: als het meevalt, dan laat ik nog wat van me horen. Zo niet, dan praten we er niet meer over... Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:16

Millenium schreef:
Ik heb ze alle 4 in 1x laten trekken. Bij mij moest dit onder narcose gebeuren omdat ik zo ontiegelijk bang ben voor de tandarts. Nu ik ze eenmaal kwijt ben en dus geen last meer ben ik toch wat minder bang voor de tandarts. Gewoon even doorbijten en je bent er vanaf

Mijne moeten er ook uit heeft ie al gemeld, bij gaatjes stopt ie me al in de verdoving, ben er van overtuigd dat ik ook even tijdelijk nokkie ga om ze eruit te halen.
Mijn doen overigens soms pijn, maar zijn er nog niet helemaal doorheen

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 08:36

HaileysComet schreef:
Zullen we afspreken: als het meevalt, dan laat ik nog wat van me horen. Zo niet, dan praten we er niet meer over... Haha!

Heel goed plan whaha.
Ik ga waarschijnlijk eerder!
Ik heb er zo'n last van.
Dus mn ma gaat vandaag even de tandarts bellen.
Of ik het nu doe of dan later...
Phoe het lijkt me niet fijn!

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 07:00

Fijn is het inderdaad niet, maar als je er last van hebt, kunnen ze er beter z.s.m. uit.

Ik moet over 2,5 week... Toen ik de afspraak maakte, leek het nog een eeuwigheid te duren, maar het komt nu steeds dichter bij.

Racheltjj --> Ben benieuwd of je eerder terecht kan. Wel beter dan ben je er maar van af.

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 20:37

heb alleen op het onderwerp gelet.. maar iemand enig idee of je verstandskiezen eerst boven of eerst onder komen? want ik denk elke keer dat ze komen maar ze blijven verstopt Tong uitsteken

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:16

klumpertje schreef:
heb alleen op het onderwerp gelet.. maar iemand enig idee of je verstandskiezen eerst boven of eerst onder komen? want ik denk elke keer dat ze komen maar ze blijven verstopt Tong uitsteken

Dat verschilt per persoon.

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 06:44

Nog maar 9 dagen voor mij... Verdrietig

Gaat nu wel heel erg snel allemaal, wordt nu ook een beetje zenuwachtig.

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 12:28

Och mijn verstandskiezen doen echt zeer !
oee 9 dagen is nogmaar kortdag!
Ik heb nog steeds niet gebeld voor de tandarts, ik wil het niet in mn vakantie hebben Tong uitsteken !
Misschien de week na de vakantie oid.
Succes HC!

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 20:22

Je kunt het inderdaad beter na de vakantie laten doen.
Als je het nog even vol kan houden tenmiste. Verdrietig

Ik ga flink ijs inkopen, dat is het enige wat ik vorige keer weg kreeg. Milkshakes zijn ook goed te doen.

Jij ook nog veel sterkte tot aan de operatie en erna...

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 15:11

Sterkte iedereen voor wie het bijna zover is... Ach gut

Bij mij komen ze ook allemaal al door. Linksboven doet er al 3 jaar over en soms heb ik er enorm veel last van en dan weer wat minder. Hij groeit heel scheef, richting mijn wang dus ik ben bang dat hij eruit moet.
Ik ben er echt bang voor, maarja nog 3 weken en dan ga ik naar de tandarts, die zal het wel bevestigen Verdrietig

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 17:53

Nog een verstandskiesslachtoffer! Welkom Haha!

Ik denk wel dat hij er uit moet... maar, dan heb je er gelukkig ook geen last meer van.

Jij ook sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 23:06

Ik had ook erg veel last van 1 van mijn onderste verstandskiezen, iedere keer wat ontstoken enzo... Was toen wel blij dat ie eruit mocht, maar had er de dagen erna best nog last van... Die bovenste niet, maar de onderste wel, was een groot gat en gehecht...
Mijn andere 2 verstandskiezen zitten er nog, die onderste is wel goed doorgekomen en geeft ook totaal geen problemen... Denk dat ze er wel uit moeten, maar voorlopig nog niet Tong uitsteken