Ook een hekel hieraan??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sentido

Re: Ook een hekel hieraan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 20:31

helemaal eens met Barmat!
je moet ook trots zijn op je haarkleur want het is niet makkelijk na te verfen Knipoog
integenstelling tot bruin en zwart

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 20:35

Ook dat nog eens Ja

Daarom kan ik altijd gemakkelijk de naturals onder de painted onderscheiden Haha!

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 20:38

hihi ja inderdaad
en zoals mijn moeder altijd zegt: dat zijn de echte dommeblondjes! Haha!

sorry voor de nep blondjes onder ons Bloos

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 20:39

Scotty__ schreef:
Citaat:
Ik word er zelf echt gek van, van dat blonde mensen dom zijn! In het begin vond ik het nog niet zo vervelend, maar sinds een tijdje kan ik er echt niet meer om lachen! Het begint bijna op discriminatie te lijken. Als je een keer iets fout zegt of zo, ben je meteen een dom blondje! Iemand die ik ken, is er zelf in gaan geloven ook! En die brunettes zijn, oh zo slim! heeft iemand hier ook genoeg van? Geen reacties van: "Oh, ik vind het wel grappig, hihi"

Waarom mogen die reacties niet?
Sommige mensen vinden het grappig.
en heel banketstaaf maar het is discriminatie.
discriminatie is dingen erbij halen, in dit geval blond haar, wat er niet toe doet.
En zelf vind ik het ook niet grappig, het is te standaard.
maar om je hier nou zo boos over te maken.
Er zijn wel ergere dingen hoor.

Zo boos maak ik me er nou ook weer niet om hoor Knipoog Maar het is wel behoorlijk irritant.. (als ik dat mag vinden) En waarom die reacties niet: omdat ik daar dus echt niks aan heb.. Boos! ik heb ook niet geschreven dat er geen ergere dingen zijn Nors opkijken Maar mag ik er dan geen topic over openen ofzo?

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 09:50

Ik vind het niet erg ben afentoe ook echt een dom blondje helaas Schijnheilig. haha, ben zo geboren kan er niks aan doen van mij mogen ze het blijven zeggen ik zit er niet mee. Als ze maar niet de hele dag doorzeggen.. Maarja, dat doen ze nou ook weer niet. Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 12:17

als ik zo'n opmerking naar me hoofd krijg dan moet ik er meestal wel om lachen, vind ik het geen leuke opmerking dan negeer ik hem gewoon en denk ik: ik weet wel beter! Haha!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 14:52

Af en toe word ik er wel een beetje moe van. Zeker als er dan van die reclames op de tv zijn zoals nu, van dat nieuwe informatienummer 1850, met van die blonde bimbo's die auto's staan te wassen. Dan heb ik echt zoiets van 'Dat beeld wordt op die manier alleen maar bevestigd, want dat is precies wat mannen graag zien' en vind het nogal denigrerend overkomen.. Dus af en toe word ik er wel stapelgek van ja!

Maar ik gebruik het ook even hard in mijn voordeel. Als ik iets stoms doe (zelf ook heel blond) roep ik 'Tsja, kan ik niks aan doen, blond he?' en als ik een complimentje krijg dat ik iets goed doe ofzo 'Ik ben het levende bewijs dat niet alle blondjes dom zijn he!' En als mijn vriend mij pakt op mijn blond zijn, pak ik hem even hard terug want hij is ook blond Whoosh!

Gelukkig heb ik niet erg veel 'blonde acties,' het is zelfs zo dat mijn vroegere beste vriendin, een brunette, altijd de blonde acties deed, terwijl ik de blonde van ons tweetjes was Haha! Dus haarkleur zegt niet alles, en dat bewezen we elke keer weer, was het gauw stil Vork

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 14:54

ach, denk maar zo
de meeste brunnettes zijn gecamoufleerd blond Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 15:24

Meeste grapjes & reacties over blondjes worden door mannen gemaakt. En hoevaak zeuren de dames wel niet door over ´Pfff, mannen!´

In mijn ogen hetzelfde.. Maak je er niet zo druk om zou ik zeggen, leer ermee omgaan. Beter meelachen, waardoor de grapjesmakers na enkel malen die opmerking hun plezier hebben gehad en er geen lol meer aan beleven dan iedere keer weer jezelf op de kast laten jagen Haha!

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 15:30

mwah op den duur wordt het wel vervelend, maarja ik plaag een vriendin ook dat ze brunette is dusja Tong uitsteken