Zo was ze denk ik zelf ook als ik jou verhalen hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik heb dat dus ook, dat zelfverwijt...... bij mijn moeder is half november kanker geconstateerd......... met kerst en oud en nieuw ben ik op wedstrijd geweest met de winkel... 12 januari is ze overleden..........
ze deed mij geloven dat het allemaal niet zo een vaart zou lopen......
tuurlijk ging ze achteruit, maar ik heb heel lang bij haar in een van haar zaken gewerkt en mensen aan de morfine pomp in een ziekenhuis bed in de woonkamer het nog maahaanden uit zien houden....
mijn moeder werd s'ochtends ineens slecht en was 6 uur later overleden......
mijn hemel wat zou ik graag de tijd nog even een maand of 5 terugdraaien
KiWiKo schreef:mijn moeder wilde ook dat ik mijn centjes ging verdienen........... en ik had wel verwacht dat broer, vriend dingen over zouden nemen als ik aan het werk was......
achteraf hoor ik dat ze alleen is geweest met oud en nieuw. Terwijl ze de jaren ervoor voor iedereen feesten gaf die gewoon gruwelijk veel geld hebben gekost....... en al die zogenaamde vrienden, hebben haar allemaal alleen laten zitten op haar laatste oud en nieuw.
nu zit ik hier te janken, en ik wil niet janken
runningkawa schreef:Toch is dat bij mij helaas niet zo
De gewone dingen waren gewoon, van alle dag
Op vakantie ed gingen we nooit
Eigenlijk heb ik gewoon erg weinig herrineringen van tot ik 9 was. Pas die ingrijpende dingen heb ik onthouden.
Hoe hebben andere dat die jong iemand kwijt zijn geraakt?
Justy schreef:Het verdriet van een ander lijkt altijd belangrijker, maar Flower, ga alsjeblieft niet voorbij aan je eigen pijn want die kom je hoe dan ook ooit tegen. Jij mag ook verdriet hebben
Melisjee schreef:Ten eerste, aan iedereen hier, ongelooflijk veel sterkte en succes.
Ik ben een half jaar geleden een tante verloren. Aan de o zo bekende ziekte kanker. Nog steeds kan ik het niet begrijpen, ik ging slecht met mijn verdriet om en mijn moeder heeft me sinds een tijdje naar een of andere rauwverwerk mens gestuurd, omdat ik er nooit over praatte. Het is een groep, op school, van meerdere leerlingen. Persoonlijk ben ik blij dat het een groep is en niet alleen met zo'n persoon. Tot nu toe heb ik weinig gepraat daar, ik kan het niet. Dan maak ik mezelf onbewust gek met de 'waarom vragen'.