Deja vú

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: Deja vú

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 17:30

het schijnt dat je hersenen dan vertraagd werken, maar ik geloof daar nooit zo heel erg in,
Ik heb het vrij vaak en ik denk dan van; oke ik ga nu het heel anders doen dan het ging,
maar dat doe ik dan juist precies hetzelfde zoals ik het zie.
soms zie ik ook mensen van; oeh ik ken jou, terwijl ik de beste man/vrouw nog nooit heb gezien

Imo is het iets uit een vorig leven wat je weer meemaakt, maargoed dat zul je moeten geloven,
ik geloof daar iig wel in.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 17:45

ik heb het echt vaak,, maar dan gewoon eng dat ik mensen ga aanvullen wat ze zeiden,,
me vader "Ga Jij..."
Ik; "Jaa ik ga de afwas doen"
echt vreemd...

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 22:26

Ik heb het ook wel eens, maar ook in me dromen.

Ik droomde dat ik bezig was met mijn betoog voor nederlands dat ik aan eht vertellen was iets vergat en ik keek toen naar mijn vriendinnen. Vriendin L had een roze truitje aan en mijn vriendin K een groene met nog 2 mensen zaten ze op een rijtje aan tafels te luisteren naar mijn betoog toen ik klaar was ging vriendin L een beetje lachen.

Woesdag had ik dus me betoog ik ging vertellen en alles gebeurde precies zoals ik gedroomd had en ik dacht huh Verward dit heb ik gedroomd

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 22:30

Ik heb het ook welleens, van, hé dit ken ik.
Heb ook overdag ook welleens dat ik dan een flits van iets krijg dat ik even een soort verhaaltje weet waar je dan een flits van heb. En een seconde later weet je het niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 12:47

ik had vandaag(naja vanacht/vandaag) 3x dat ik aan een liedje dacht.. TMF keek, en dat het liedje kwam Clown

had mss meer met toeval te maken dan met een deja vú... Want ik dacht al aan die liedjes in de clip dervoor zegmaar

Vond het nogal weird eigenlijk Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 12:52

Ik heb dat ook wel eens ja. Bijvoorbeeld op ponykamp een paar jaar geleden. We zaten toen op zo'n trapje limonade te drinken, en ik dacht dat ik dat al eerder had meegemaakt en ik wist ook precies wat er gezegt ging worden. Terwijl ik daar nog nooit eerder was geweest. Echt heel raar..

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 16:32

Anoniem schreef:
Ik heb dat ook wel eens ja. Bijvoorbeeld op ponykamp een paar jaar geleden. We zaten toen op zo'n trapje limonade te drinken, en ik dacht dat ik dat al eerder had meegemaakt en ik wist ook precies wat er gezegt ging worden. Terwijl ik daar nog nooit eerder was geweest. Echt heel raar..

idd precies het zelfde heb ik ook gehad Bloos!
ook op ponykamp enzo Clown

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 19:08

ik heb ook al zo vaak gehad is idd erg maf, ik heb ook geen idee hoe het komt.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 19:11

Dat komt toch omdat één hersenhelft een fractie van een seconde later is dan de ander, en dat het dan lijkt alsof je het al eens eerder hebt gezien?
Maar ik heb het ook wel, maar dan is het vaak dat ik er 's nachts al van heb gedroomd ofzo..

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 19:12

Ik heb er vaak last van.
Ik vind het maar raar Koe

_Maud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 19:14

Jaa komt me bekend voor,
heb ik ook vaak last van! Vork

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 01:39

Ik het dit heel vaak, geen idee waar het eigelijk vandaan komt? Ik heb het vaak momenten, bijvoorbeeld toen ik voor het eerst met mijn vriend was, wist ik gewoon wat er ging gebeuren en herkende echt heel veel dingen. Ik heb het soms echt een paar weken lang een paar keer per week, en daarna weer heel lang niet. Ik krijg er altijd zo een raar gevoel bij omdat ik niet weet waar het dus vandaan komt, ben er ebstwel nieuwsgierig naar eigenlijk. Iemand die het weet?

Audi_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 01:57

Anoniem schreef:

Dat heb ik bijna iedere week!

wupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 11:55

Ik heb het vet vaak Tong uitsteken

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 13:13

Medousa schreef:
het schijnt dat je hersenen dan vertraagd werken, maar ik geloof daar nooit zo heel erg in,
Ik heb het vrij vaak en ik denk dan van; oke ik ga nu het heel anders doen dan het ging,
maar dat doe ik dan juist precies hetzelfde zoals ik het zie.
soms zie ik ook mensen van; oeh ik ken jou, terwijl ik de beste man/vrouw nog nooit heb gezien

Imo is het iets uit een vorig leven wat je weer meemaakt, maargoed dat zul je moeten geloven,
ik geloof daar iig wel in.

Inderdaad zo is dat bij mij ook.
Een tijdje geleden had ik het ineens weer heel vaak, nu valt dat weer wel mee.
Ik vind het echt raar..

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:32

Ik heb het ook regelmatig. Vorige week nog; was stappen met vrienden maar er waren ook wat mensen mee die ik nog nooit had gezien. Maar alles kwam me toch wel heel bekend voor, echt raar.