MariekeVol schreef:Ik had het meer over jezelf als je dat down under allemaal weg gaat branden
Hebbie zoveul dan???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeVol schreef:Ik had het meer over jezelf als je dat down under allemaal weg gaat branden
BitchyWitchy schreef:MariekeVol schreef:Ik had het meer over jezelf als je dat down under allemaal weg gaat branden
Hebbie zoveul dan???![]()
![]()
Shanna schreef:hoeduur is dat aluin dan? en wat voor een spul is dat dan? hoe ziet het eruit?
BitchyWitchy schreef:MariekeVol schreef:Ik had het meer over jezelf als je dat down under allemaal weg gaat branden
Hebbie zoveul dan???![]()
![]()
djuno schreef:BitchyWitchy schreef:Hebbie zoveul dan???![]()
![]()
bossen!!! Ben ook leverancier voor mensen die hairextensions maken.....vooral voor de rasta-kapsels
MariekeVol schreef:Leuk onderwerp
BitchyWitchy schreef:MariekeVol schreef:Leuk onderwerp
Yep........
Maar als je bossen hebt Djuno, dan kun je er natuurlijk ook nog een hengstenvlecht inmaken!!!
BitchyWitchy schreef:MariekeVol schreef:Leuk onderwerp
Yep........
Maar als je bossen hebt Djuno, dan kun je er natuurlijk ook nog een hengstenvlecht inmaken!!!
Nada schreef:Tien, heb jij ook je hairextensions bij djuun besteld?
BitchyWitchy schreef:
+
=
BitchyWitchy schreef:Ja!! Echt, de kwaliteit van dat haar is zwaar k*t!!!
Nada schreef:BitchyWitchy schreef:Ja!! Echt, de kwaliteit van dat haar is zwaar k*t!!!
Dus je hebt ze er weer uit laten halen?
Nada schreef:Tien, heb jij ook je hairextensions bij djuun besteld?
Marly_ schreef:Aluin, heeft mijn vader voor zijn scheerwondjes volgens mij..
BitchyWitchy schreef:djuno schreef:*grinnik*....je kunt er natuurlijk ook een aansteker over laten gaat....schroeit ook alles weg incl. bacteriën
Joh, ik krijg altijd gewoon een zomervacht..... Jij niet??? Ik haal gewoon een borstelblok erover, of een oude zaag, en klaar is klara.........![]()
![]()