Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DianneF schreef:nou woensdag om 4 uur heb ik een afspraak voor een voorcontrole om te kijken of ik geschikt ben... ik ben benieuwd... wanneer ben je trouwens niet geschikt? weet iemand dat??
DianneF schreef:laat me even weten hoe het je moeder is vergaan dinsdag.. en waar laat ze het doen?
Mando schreef:vandaag voor het eerst weer op stal geweest en kreeg allemaal positieve reacties!
Leuk is dat he.... maar pas heel goed op de eerste maand met stof van het stro en hooi dat je geen irritatie krijg aan je ogen anders ga je wrijven en dat moet niet.
dus bij jou duurde het ook wel zolang voordat je scherp zag? je weet dat het er bij hoort, maar toch ga je twijfelen bij jezelf of het eigenlijk wel goed is dat het zolang duurt...![]()
heb jij trouwens ook gehad, dat als je een tijdje tv hebt gekeken of op de computer hebt gezeten dat het zicht dan ook waziger is?? net of je ogen vermoeid zijn??
Klopt, maar dat duurt ongeveer een maandje en misschien bij andere weer wat langer. Branderige ogen, net alsof je uuuuuuren zit te staren maar dit trekt langzaam weer weg.
Dit moet je wel aangeven bij de nacontrole. Ik had bv na een maand een beschadiging aan mijn oog maar dat is allemaal ook weer goedgekomen.
Het genezigsproces duurt echt wel een maand of 3. En dan denk je lang.. maar het valt echt wel mee hoor. Die Halo's heb ik ook nog zolang gehad ongeveer.
nou ik hoor het wel.. ik hoop dat je een fijne vakantie hebt (gehad) en ik spreek je nog!!
De vakantie was super dank je wel... volgend jaar gaan we weer.