Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patos schreef:Marieke_ schreef:Het zou bloedarmoede kunnen zijn, heb ik ook gehad. K zou ff naar de huisarts gaan om het te kunnen uitsluiten.
Bloedarmoede is een gevolg van onder andere bloedverlies, dus geen oorzaak voor extra bloedverlies bij de menstruatie.
PrinCessRomy schreef:Mij is verteld dat al t bloed wat je tijdens je menstruatie verliest niets te maken kan hebben met bloedarmoede. ik zal t eens opzoeken
edit: ze voelde zich zelf prima dus, en t verklaart de buikpijn niet, bovendien heeft ze dus geen last van duf/moe zijn.
Marieke_ schreef:patos schreef:
Bloedarmoede is een gevolg van onder andere bloedverlies, dus geen oorzaak voor extra bloedverlies bij de menstruatie.
Bloedarmoede kan ook door andere redenen ontstaan. Dan is extra bloedverlies tijdens je menstruatie een gevolg daarvan. Dat was het bij mij iig.
femmefatale1 schreef:Als je net een 'nieuwe' pil hebt, kan het zijn dat je lichaam er nog niet helemaal mee eens is.. en last krijgen van bijwerkingen..
Ik heb nu sinds 3 maanden een andere, omdat mijn oude uit de handel ging.
Sinds ik deze pil heb, ben ik wisselend ongesteld (soms veel soms bijna niet), en heb ik stevige hoofdpijn en buikpijn tijdens mijn stopweek. Als het nu komende stopweek weer zo is, stop ik gewoon helemaal met de pil, en geef ik mijn lijf de kans om zelf alles te regelen.. schijnt ook beter te zijn voor je libido..