"Dag paard" hoeft overigens niet gelijk hoor
Je hebt tegenwoordig wel goede medicijnen.. Als ik zelf allergische reactie heb neem ik antihistaminica, dat breekt de reactie af. Verder heb ik een tijd bioresonantietherapie gehad, samen met papa. Heel apart, maar het werkte wel. Papa heeft voor het eerst in 30 jaar melk gehad zonder reactie..en ik reageerde minder sterk op dingen. Maar zodra we gestopt zijn met de therapie kwam de allergie net zo hard weer terug, maar die keuzes moet je een beetje afwegen denk ik.

Iig heel veel succes en afwachten maar!
Ook kreeg ik een blaadje mee voor bloedonderzoek. Elke dag om half 9 kunnen alle mensen bloed laten afnemen (op recept) bij het lokale bejaardentehuis. 4 dagen later is de uitslag er dan, zei de HA, dus dat is best snel. Deze week laat ik dus even bloed afnemen en dan maar afwachten.
Alles werkte maar een poosje, en daarna kwamen de klachten weer terug.
Je zal wel moeten hè!
Ik heb er nu ook weer een. Ik probeer gewoon alles uit, in de hoop iets tegen te komen wat echt goed (blijft) werken. 
Dus nu moet ik morgen bellen, dan ben ik vroeg uit. Sorry dat ik je nog even in spanning moet houden..
Gras bloeit in deze tijd ofzo en dat verklaart mn hooikoorts gevoel. Dat puffertje dat ik heb was voldoende zei hij. Dus geen pillentroep gelukkig.. Wel oppassen op de manege voor de kuilgras enzo hihi.. Moest eigenlijk vet lachen toen mn moeder het zei..