MoonChloe schreef:Ontbijt je wel goed?
De TS of ik

Ik iig wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hahaha
Roxy13 schreef:@Leentje_
Ik ben jaloers op jou! Ik wil juist zoveel wegen, ruilen hahaha![]()
Ik zou willen dat iedereen die zichzelf te dun vind in dit topic wat vet kon krijgen van mij![]()
Hahaha
![]()
Ik kon altijd moeilijk broeken vinden. Nu moet ik een 32-32 hebben(van Only). Verder zitten heel veel broeken qua lengte goed, maar bovenaan.
In een bikini bijvoorbeeld vind ik het echt niet leuk dat je soms ribben kan zien.Roxy13 schreef:@Leentje_
Ik ben jaloers op jou! Ik wil juist zoveel wegen, ruilen hahaha![]()
Ik zou willen dat iedereen die zichzelf te dun vind in dit topic wat vet kon krijgen van mij![]()
Hahaha
![]()
Ik kon altijd moeilijk broeken vinden. Nu moet ik een 32-32 hebben(van Only). Verder zitten heel veel broeken qua lengte goed, maar bovenaan.
In een bikini bijvoorbeeld vind ik het echt niet leuk dat je soms ribben kan zien.
Maar het lijkt me gewoon zo fijn om een keer niet onzeker voor de spiegel te staan
Maar je kan inderdaad ook onzeker zijn, over je ribben die uitsteken en broeken die niet passen
Dun zijn lijkt fijn maar dat is het dus niet altijd
Ik hoop voor iedereen die wat aan wilt komen dat het snel lukt
Leanee schreef:pff ik ken het.. ik ben zo'n 1.63 / 1.65 lang en weeg 43 kilo..
als je weet awt ik naar binnen werk op een dag geloof je eht niet
Mango_ schreef:Leanee schreef:pff ik ken het.. ik ben zo'n 1.63 / 1.65 lang en weeg 43 kilo..
als je weet awt ik naar binnen werk op een dag geloof je eht niet
Haha, dat heb ik ook. Ik vreet de héle dag door.
waarschijnlijk voor de rest van mijn leven een B80 tenzij ik bijkom
Maar mensen zeggen wel tegen me als ze me bv een knuffel geven van: kom eens wat een joh !
)runningkawa schreef:Ik zie hier bijna allemaal berichten van meisjes onder de 25 jaar.
Ik denk dat de helft over 10 jaar niet meer dezelfde problemen heeft dan die van nu
runningkawa schreef:Ik zie hier bijna allemaal berichten van meisjes onder de 25 jaar.
Ik denk dat de helft over 10 jaar niet meer dezelfde problemen heeft dan die van nu

hebben die ervaring 

.. daarom wil ik het allemaal wat strakker hebben