Liek_ schreef:Nee maar de oplossing die ik aandroeg kost een tientje en daar doe je een half jaar meeDus ben erg benieuwd
Die DO2??? Doe je daar een half jaar mee???
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liek_ schreef:Nee maar de oplossing die ik aandroeg kost een tientje en daar doe je een half jaar meeDus ben erg benieuwd
Liek_ schreef:Nou, 10 keer x 50 = 500 keer sprayen en 1x per dag is echt genoeg. Spray links en rechts is 250 dagenDus nog langer zelfs
Liek_ schreef:Aluin is net als aluminiumchloride een aluminiumzout. Werkt praktisch hetzelfde.
Edit: enige verschil is dat aluminiumchloride je kleren aanvreet en aluin niet
Boev schreef:Sommigen van jullie hebben dus een botox behandeling gehad, blijf je dan ook echt droog?
Ik vind het namelijk nog best wel een stap om te zetten en wil het dan ook niet als het maar een beetje helpt
BitchyWitchy schreef:Oke.......... Mijn Syneo5 gaat in de kast!!!
DO2 werkt super!
Tel daarbij op dat DO2 een natuurlijk product is en Syneo5 de porieen volledig dichtmetselt, dan is de keuze snel gemaakt.... En dan heb ik het nog niet eens over het prijsverschil!!!
Thanks voor de tip Liek_!!!!
Boev schreef:Heel erg bedankt voor de reacties tot nu toe![]()
om even antwoord te geven op jullie vragen:
- Ik ben 19 jaar,
- odorex extra dry helpt bij mij niet (of maar heel even) bovendien gaat het heel erg jeuken...
- nu gebruk ik deoleen, dit voorkomt bij mij wel de vieze geur maar niet het zweten zelf. Goede opstap maar niet ideaal dus.
Van DO2 heb ik nog niet eerder gehoord, waar kan je het krijgen?
Sommigen van jullie hebben dus een botox behandeling gehad, blijf je dan ook echt droog?
Ik vind het namelijk nog best wel een stap om te zetten en wil het dan ook niet als het maar een beetje helpt
De "inlegkruisjes" klinken goed om eens te proberen, maar zie je dan niet in plaats van een zweetplek de omtrek van het inlegkruisje?
kaj schreef:Ik draag zelf trouwens bijna alleen maar fleecekleding. Hiervan kan ik ook hele dunne truitjes aan in alle kleuren. Fleece geeft namelijk geen zweetplekken. Het wordt wel nat maar je ziet geen plekken. Ideaal dus. Van andere materialen draag ik eigenlijk alleen zwart.
Als de verzekeraars het toch weer gaan vergoeden dan ga ik toch eens achter botox aan want dat is toch het enige wat bij zo'n beetje iedereen schijnt te helpen.