Anti-transpiranten in deodorant veroorzaakt borstkanker!Lees

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: Anti-transpiranten in deodorant veroorzaakt borstkanker!Lees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 14:01

Gaan we weer *gaap* t is niet bewezen en dan mogen we ook niet meer ademen, weetje wel wat er allemaal in de lucht hangt?

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 14:14

PrinCessRomy schreef:
Gaan we weer *gaap* t is niet bewezen en dan mogen we ook niet meer ademen, weetje wel wat er allemaal in de lucht hangt?

Haha idd
Dan kan je beter stoppen met leven je krijgt dan overal kanker van.

Sokkebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:48

Wel of niet waar?? Ik gooi iig mijn rexona toch maar weg.

diesel_ schreef:
De pil geeft ook een verhoogde kans op borstkanker, en dat komt ook door de oestrogenen.. maar dat zijn er natuurlijk VEEL meer als in de deo's...

Dit heb ik ook meer gehoord! Ook bij dieren. (denk aan kattepil)

jen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 14:51

hmm n uweet ik nie meer wat ik moet geloven ... Verward heel toevallig zat ik gister de tyra show te kijken en daar was dus dezelfde vraag...met daarop als antwoord : dat het totaal niet waar is en dat er zelfs een onderzoek naar geweest is door kankerstichtingen in amerika die zeggen dat dat een fabeltje is ....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:15

missjen schreef:
hmm n uweet ik nie meer wat ik moet geloven ... Verward heel toevallig zat ik gister de tyra show te kijken en daar was dus dezelfde vraag...met daarop als antwoord : dat het totaal niet waar is en dat er zelfs een onderzoek naar geweest is door kankerstichtingen in amerika die zeggen dat dat een fabeltje is ....

er staat hier een link met bewijs op de vorige pagina. Kan het me niet voorstellen dus ik geloof t niet en wil lekker frips ruiken Haha! ik zie allemaal doorzichtichen oestr. mannetjes door me oksels glijden, zo naar me borst toe *LOL*
Right..

jen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:20

PrinCessRomy schreef:
missjen schreef:

er staat hier een link met bewijs op de vorige pagina. Kan het me niet voorstellen dus ik geloof t niet en wil lekker frips ruiken Haha! ik zie allemaal doorzichtichen oestr. mannetjes door me oksels glijden, zo naar me borst toe *LOL*
Right..

ik zei toch ook dat bij de tyra show is gezegd dat het Niet waar was....dus dat je geen borstkanker krijgt van deo's ...of had ik t nou verkeerd opgeschreven Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:22

Hmm.. ik gebruik nu al een tijdje de Dove deodorant Silk dry..
Ik ga toch eens kijken naar een andere deo denk ik. Aan de andere kant, ik ben ook aan de pil en die geeft ook een verhoogde kans op borstkanker. Daar ga ik ook niet zomaar mee stoppen.
Maargoed, voorkomen is beter dan genezen. Voor hetzelfde geld komen ze er over een jaartje of wat mee dat het wel degelijk schadelijk is.

Edit: Ik ging even googlen en de enige deo die niet die stof bevat is een FA deo, een zilverkleurig busje Knipoog

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 08:36

Elise schreef:
Afvalstoffen of toxische stoffen is wel even een verschil. Alles waar je een teveel van hebt wordt op gegeven moment toxisch natuurlijk. Maar dat geldt zelfs voor water.

Samenstelling zweet per liter
Natrium
1200 mg Chloride
1000 mg Kalium
300 mg Calcium
160 mg Magnesium
36 mg
Zink
1,2 mg IJzer
1,2 mg Mangaan
0,06 mg Koper
0,06 mg Melkzuur
1500 mg
Ureum
700 mg Ammoniak
80 mg Fosfaten / sulfaten 40 mg Pyrodruivenzuur
40 mg Vitamine C
50 mg
(http://www.runinfo.nl/water.htm)

Inderdaad, en dit geldt dus niet in normale gevallen waarbij je bijv. geen enorme hoeveelheden chocola / noten (koper) gaat opeten.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 08:43