Het doet niet echt pijn ofzo... Alleen de gel die ik hed gekregen van de dokter durf ik er geeneens meer in te doen, die prikt namelijk en wil niet weten hoe erg dat prikt op dit rode.
het zou sarcoidose (ziekte van besnier boeck) kunnen zijn. je huisarts weet daar meer van. het is aan te tonen dmv bloedonderzoek en een longfoto. sterkte!
dat hoop ik niet voor dr. das niet de eerste de beste ziekte! las t zo erg is en je huisarts doet er vrij weinig aan (begrijp ik uit je verhaal) ga dan nu als een speer naar de huisartsen post!
Hmm....ziet er niet goed uit. Ik zal niet te lang dingen afwachten en zodra er niks uit dat bloedonderzoek komt ofzo een telefoontje plegen naar een andere huisarts of naar een ziekenhuis.
Zo, op die foto ziet het er echt naar uit! Ik zou, als je HA weinig actie onderneemt, even een second opinion aanvragen, ookal wacht je op de bloeduitslag. Als het er zo uitziet vind ik het raar dat hij het niet met CITO (spoed) gedaan heeft, dan is het er ezelfde dag nog. Heb je verder al dingen gehoord over de uitslag oid?