Kiezen laten trekken onder narcose

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: Kiezen laten trekken onder narcose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 10:44

Niet helemaal te maken met het onderwerp, maar ik mag dus ook weer vanmiddag en zie er nu al tegenop.

Heb eigenlijk wel een behoorlijke periode verzaakt te gaan, vorige keer had ik toch weer moed en ben ik geweest voor controle. Dat viel mee, maar toch moet er wel wat gebeuren en vandaar deze vervolgafspraak en die is vanmiddag.

Ik zie er nu al behoorlijk tegenop. Ik kan de angst goed voorstellen dus, alhoewel bv een narcosetandarts wel een goed initiatief is zou ik daar ook niet aan moeten denken. Het idee aan de tandarts en narcose zouden me net zo ongemakkelijk laten voelen vooraf als zonder narcose.

Voor meer informatie kun je neem ik aan altijd een belletje wagen naar speciale angst-klinieken.. Weet je gelijk of je voor een specifieke kliniek een doorverwijzing oid nodig hebt..

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 11:27

je hebt idd speciale angstklinieken,mijn vader is daar ook eens geweest.
alleen werken ze daar niet met narcose,maar met andere methodes.
hij vind het zelf erg fijn als hij daarheen gaat.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 16:31

Bedankt voor de reacties weer!

Ik loop nu al dagen met heel erg veel pijn rond.. kan bijna niet eten en slapen lukt al helemaal niet Verdrietig

Mijn moeder heeft verschillende tandartsen gebeld maar ik kan niet komen, volgens hun moet ik dit weekend maar gewoon naar een weekend tandarts Rolleyes

Toen kwam ze bij iemand anders uit, die is maandag weer hier in het dorp.. daar mag ik heen..
Dus nu nog maar een paar dagen op de paracetamol leven en maandag naar de tandarts aangezien ik die toch echt nodig heb voordat ik een verwijsbriefje krijg...
En ik weet niet hoelang ik dan nog moet wachten voordat ik eventueel naar het ziekenhuis kan, dus heb ik maar besloten om die tabletjes te halen die Arabesk noemde en toch maar gewoon naar de tandarts te gaan Sigaar
Ik zie er nu al tegen op Bloos maarja ik verga nu al dagen van de pijn en ben inmiddels 4 kilo afgevallen (al is dat niet zo erg Tong uitsteken )..

Arabesk nog bedankt voor de tip Knipoog

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:45

Tja, doorlopen met pijn is ook geen optie. Meestal wordt het alleen maar erger. Sterkte en succes, het is afzien maar achteraf zul je (helemaal als de pijn weg is) waarschijnlijk heel erg opgelucht zijn dat het weer achter de rug is.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 10:27

Mijn tandarts behandelt wel onder narcose, gewoon in de tandartsstoel. En mijn verstandskiezen zijn onder narcose getrokken omdat bij mij verdovingen niet werken.
Het is geen zware narcose, en je hebt er ook nauwelijks/geen bijwerkingen van. Maar.... (ieder voordeel heeft zijn nadeel)... ik loop wel bij elke behandeling een week met ontzettende keelpijn rond (vergelijkbaar met een keelontsteking).

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 12:18

Nou de kaakchirurg heeft mij toen ook niet goed verdoofd!! en dat voel je echt wel...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:28

tatjalove schreef:
dus heb ik maar besloten om die tabletjes te halen die Arabesk noemde en toch maar gewoon naar de tandarts te gaan Sigaar
Ik zie er nu al tegen op Bloos maarja ik verga nu al dagen van de pijn en ben inmiddels 4 kilo afgevallen (al is dat niet zo erg Tong uitsteken )..

Arabesk nog bedankt voor de tip Knipoog

als je er erg van wakker ligt kan je ook vragen of je meer tabletjes mag hebben, dan neem je er één voor ;t slapen gaan. Daar slaap je echt heerlijk op Dromen

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:40

Scum schreef:
Mijn tandarts behandelt wel onder narcose, gewoon in de tandartsstoel. En mijn verstandskiezen zijn onder narcose getrokken omdat bij mij verdovingen niet werken.
Het is geen zware narcose, en je hebt er ook nauwelijks/geen bijwerkingen van. Maar.... (ieder voordeel heeft zijn nadeel)... ik loop wel bij elke behandeling een week met ontzettende keelpijn rond (vergelijkbaar met een keelontsteking).

Is er dan ook een anesthesist bij om de narcose toe te dienen? Heb wel eens gelezen over een kliniek waar dat kon. Klinkt als mooie oplossing, alleen keelpijn is wel waardeloos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:29

Ik zou je angst eens tegen over de risico's en/of gevolgen van de narcose zetten...

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:37

idd.
er zijn vast gevallen waarin er geen andere oplossing is(zoals sommigen hier denk ik)
maar echt,narcose is ook niet niks!

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:41

Ik heb 3 jaar geleden mijn 4 wijsheidstanden laten wegsnijden en dat waren dus 4 kleine hechtingen, maar na een week ofzo, of 10 dagen mochten die er al terug uit.
Op zich heb ik er niet veel last van gehad..
Had alleen 3-4 dagen erg dikke kaakjes en hele dagen door met ijszakjes langs men wangen. Tong uitsteken
Normaal moest dit ook niet onder volledige verdoving, maar ik was wel onder volledige verdoving want algemene verdoving werkt niet bij me..

Veel succes zou ik zeggen.

x, Ticcie.

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:05

Ik moet dus 25 april alle 4 me verstandskiezen laten trekken onder narcose ik ben zooooo bang vorige week moesten ze bleodprikken god wat heb ik gegild en gehuild... Nu zit ik ook egt al in de zenuwen

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:10

Heel veel sterkte dan maar!! Ik vind de tandarts ook maar niks. Als ik een gaatje heb heb ik de tranen al in mijn ogen staan. Hij was ook nog zo leuk om te vertellen dat mijn verstandskiezen er door komen...
Ik kan al niet wachten om die te laten trekken. Huilen
Maargoed ik denk dat als je er maar genoeg last van krijgt, je wel graag wil. Het is niet leuk, maar even doorbijten en dan ben je er vanaf..

En... Volgens mij zusje doet het geen pijn..

laten we het hopen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:42

Dagie schreef:
Ik moet dus 25 april alle 4 me verstandskiezen laten trekken onder narcose ik ben zooooo bang vorige week moesten ze bleodprikken god wat heb ik gegild en gehuild... Nu zit ik ook egt al in de zenuwen

echt ik kan het me helemaal voorstellen!
maar je zal echt zien dat het zó gebeurd is,eventueel een tabletje diazepam 2 mg nemen als dat mag van je tandarts?

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 21:02

Dagie schreef:

gewoon relaxen meid. het lijkt veel enger dan is het is. van de narcose merk je niks. ik zat zo lekker te kletsen over Rambo, en hoppa! weg was ik. ik had ook een pilletje van te voren gekregen, voor als je heel bang bent. dat kalmeerde me, ik zat onder de drugs gewoon, haha Lachen
kan je wel vragen, als je heel bang bent. mij hielp het zeker.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:07

Het geneest heel snel. Ik heb alleen wel nog dat als het weer omslaat van mooi naar slecht of als het gaat sneeuwen dat ik 'kiespijn' krijg in de kiezen die er niet meer zitten....

Verward

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:26

fantoompijn Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:29

Ja, er is een anethesist bij.