Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tatjalove schreef:dus heb ik maar besloten om die tabletjes te halen die Arabesk noemde en toch maar gewoon naar de tandarts te gaan![]()
Ik zie er nu al tegen opmaarja ik verga nu al dagen van de pijn en ben inmiddels 4 kilo afgevallen (al is dat niet zo erg
)..
Arabesk nog bedankt voor de tip
Scum schreef:Mijn tandarts behandelt wel onder narcose, gewoon in de tandartsstoel. En mijn verstandskiezen zijn onder narcose getrokken omdat bij mij verdovingen niet werken.
Het is geen zware narcose, en je hebt er ook nauwelijks/geen bijwerkingen van. Maar.... (ieder voordeel heeft zijn nadeel)... ik loop wel bij elke behandeling een week met ontzettende keelpijn rond (vergelijkbaar met een keelontsteking).
Dagie schreef:Ik moet dus 25 april alle 4 me verstandskiezen laten trekken onder narcose ik ben zooooo bang vorige week moesten ze bleodprikken god wat heb ik gegild en gehuild... Nu zit ik ook egt al in de zenuwen
Dagie schreef:Ik moet dus 25 april alle 4 me verstandskiezen laten trekken onder narcose ik ben zooooo bang vorige week moesten ze bleodprikken god wat heb ik gegild en gehuild... Nu zit ik ook egt al in de zenuwen