Fruitzuurpeeling, ervaringen?? Foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_

Re: Fruitzuurpeeling, ervaringen?? Foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 22:07

Relaxed schreef:
Esther_ schreef:
Ik heb het ook 2 keer gedaan. Een paar dagen na de behandeling ga je ontzettend vervellen. Je moet je huid dan ook goed insmeren tegen verbranding. Mijn huid is wel wat gladder geworden, maar ik had er meer van verwacht.
Ik heb zelf ook een tijdje Proactiv gebruikt, had het idee dat dat beter hielp.

Wat vond je tegenvallen en wat had je ervan verwacht dan? En proactiv??

Ik had een beter resultaat verwacht. Misschien had ik het vaker dan 2 keer moeten doen. Maar het rondlopen met een gezicht dat aan het vervellen was vond ik niet leuk.
Bij proactiv zijn de puistjes die er nog waren zo goed als weg en de huid gladder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 23:18

Bedankt voor alle reacties! Ik denk toch dat ik voor die fruitzuurpeeling ga (word wel na de zomer...) Moet ook nog ff regelen met de verzekering en huisarts enzo...

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 17:13

Dorientjuh je kan een heleboel info vinden op www.neoderma.nl.

Zo'n biopeeling kost rond de 60 euro, blijft nog 10 dagen in de huid doorwerken, was bij mij nog een aantal dagen gevoelig en beetje rood achtig, maar het resultaat was erg goed een gladde mooie huid.

resultaat was nog lange tijd zichtbaar, porieen waren kleiner geworden.

wel moet je echt elk uur water drinken anders komen de afvalstoffen door je huid eruit en daar ben je niet blij mee door veel water te drinken voer je het af via je urine..

Voor een intensievere werking raden ze je aan om het in kuurverband te doen..dus eens in de week ofzo en dat een maand lang bijvoorbeeld.

Maar dat kon ik niet betalen en was ook niet echt nodig bij mij

succes

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 17:51

Durante schreef:
Volgensmij heb ik dat spul wel 's gehad via mijn huisarts,en dat hielp erg goed tegen m'n acne.Ik heb normaal een erg vette huid,maar door dat spul werd m'n gezicht erg droog Clown
Maar helaas vaagden m'n littekens hiermee niet mee uit...
Maar ik weet niet zéker of dat dat spul is hoor...

Denk dat ik binnenkort maar 's naar de apotheek ga, en wil 's kijken wat dat nou voor spul is wat jij bedoeld Haha!

Tja, ik heb van mezelf al een heel droge huid (daarom helpen de normale acne-producten ook niet), dus bij mij ging het ook vervellen, net als na een peeling. (misschien dat daarom ook de littekentjes minder werden?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 20:29

Ik heb dit ook gedaan...ivm overmatig pigment,
niets hielp dus uiteindelijk dan dit maar...
Ik heb het geweten, en góed ook.
Ik ben gevoelig voor koortsuitslag, die die
kwam ook opzetten als een idioot...
Pijn pijn...de vellen hingen erbij....

Maar het heeft wél geholpen, mn pigment is weg!!!!!!