Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Yup heb ik ook (m'n rechterhand -> muishand)
CAuvraySky schreef:Vreselijk he
Ik wissel dan gewoon de muis om, ik ben zowel links als rechtshandig
Rechts schrijven gaat me natuurlijk wel beter af, maar links lukt ook wel
Maar on-topicIk heb het dus ook altijd koud, en mijn vingers zitten in permafrost denk ik
Ik zit soms ook met jas, sjaal en handschoenen aan in de klas, zit iedereen me zo stom aan te staren
Blitzelover schreef:oh over die kleding
ik doe echt geen hemdjes aan hoor![]()
mijn rug is vaak een beetje bloot, heb meestal iets aan met een diepe hals ofzo![]()
verder ben ik ook niet van de dikste ik weeg 47kg voor 1,68m
Medousa schreef:Blitzelover schreef:oh over die kleding
ik doe echt geen hemdjes aan hoor![]()
mijn rug is vaak een beetje bloot, heb meestal iets aan met een diepe hals ofzo![]()
verder ben ik ook niet van de dikste ik weeg 47kg voor 1,68m
Wat is daar zo vreemd aan?
En echt, als je rug bedekt is scheelt echt een heel eind tegen de kou, en als je hem bewust zoals jij dus bloot houd, dan is het helemaal je eigen schuld als je het koud hebt
Ik heb tegenwoordig áltijd een spagettibandtruitje aan wat in mijn broek zit, je ziet het niet onder je gewone kleding maar je hebt het altijd warmer,
als ik dat niet doe dan krijg ik het koud en krijg ik het ook tot ik savonds in een heet bad heb gezeten niet meer warm.
Miss_Maya schreef:Pff met dit weer heb ik àltijd koud .
Of het moet ergens goed warm zijn maar de meeste hebben het dan te heet .
Zelfs als ik thuis zit heb ik koud . Het is vooral als ik stil zit of stil sta , als ik bezig ben heb ik geen kou .
Ik kleed me ook heel dik : -Topje ; Thermisch hemdje ; bloes met lange mouwen ; trui ; jeans ; dikke paardrij sokken en dan botten én dan nog heb koud .
Ik vind het eigenlijk niet echt normaal meer en voorheen had ik altijd warm .
Maar sind dat ik aan het groeien en het veranderen ben heb ik het echt koud gekregen nu word ik in september 15
Zijn er nog mensen wat bijna altijd koud hebben of iemand die er iets tegen weet ?
Je snapt ook wel dat ik énorm uitkijk naar de zomer !