Ik heb altijd koud

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re: Ik heb altijd koud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 11:08

Yup heb ik ook (m'n rechterhand -> muishand)

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 16:20

Vreselijk he Nagelbijten / Gniffelen
Ik wissel dan gewoon de muis om, ik ben zowel links als rechtshandig Ja
Rechts schrijven gaat me natuurlijk wel beter af, maar links lukt ook wel Lachen

Maar on-topic Vork Ik heb het dus ook altijd koud, en mijn vingers zitten in permafrost denk ik Clown
Ik zit soms ook met jas, sjaal en handschoenen aan in de klas, zit iedereen me zo stom aan te staren Sigaar

sylv_n_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:46

ladyjoy schreef:
Yup heb ik ook (m'n rechterhand -> muishand)

ja dat heb ik inderdaad ook en daarna krijg ik het dan ook echt over me hele lichaam koud...

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 18:16

ik heb het eigenlijk ook vaak koud,
maar ik werk met bejaarden en die stoken natuurlijk de boel flink op, zelfs als het buiten 30 graden is staat de verwarming nog aan bij ze,
en ja, daar went je lichaam aan dus heb ik het thuis (waar het gewoon een normale temperatuur is) het bijna altijd koud.

ik lig ook bijna altijd tot het buiten een graad of 20/25 is onder 4 lagen waarvan 1 fleecedeken en 1 winterdekbed en 2 zomerdekbedden

Och ben het gewend en kleed me altijd warm en altijd een hemd/lang spagettiband truitje aan, zodat je rug niet bloot is, als je een blote rug hebt krijg je het over je hele lichaam koud.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:04

CAuvraySky schreef:
Vreselijk he Nagelbijten / Gniffelen
Ik wissel dan gewoon de muis om, ik ben zowel links als rechtshandig Ja
Rechts schrijven gaat me natuurlijk wel beter af, maar links lukt ook wel Lachen

Maar on-topic Vork Ik heb het dus ook altijd koud, en mijn vingers zitten in permafrost denk ik Clown
Ik zit soms ook met jas, sjaal en handschoenen aan in de klas, zit iedereen me zo stom aan te staren Sigaar

Ik trouwens ook maar ik schrijf met links en de rest doe ik met rechts.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:15

Ik heb het ook áltijd koud... Ik slaap ook altijd in een joggingbroek, sportsokken en een shirt, het liefst met lange mouwen, stom he Clown
Vroeger heb ik altijd een elektrisch matras gehad en liet die altijd de hele nacht loeien. Daarom kan ik me nu niet meer warm houden. Als ik dat geweten had Boos!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:16

Heb ik ook al sinds ik 'klein' ben, maar ja heb hem daarom nu ook nog steeds Knipoog

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 12:05

ik heb het ook altijd koud. het kan door je lengte/gewichts verhouding komen, maar wat ik denk...

je KLEDING!!
Ik doe het zelf ook hoor, maar ga maar na.. wat dragen we nou tegenwoordig nog voor kleding. Meeste meisjes lopen in de winter in zomerkleding. Alles kan, alles mag. Hemden worden zo goed als niet meer gedragen, heupbroeken zijn in, en die houden je rug niet warm hoor!! en dikke truien kan je eigenlijk niet aan, want dan komt je figuur niet mooi uit... Knipoog

Heb ik gelijk of niet ... Lachen .

Soetekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 12:12

ik weet wel zeker dat het niet door kleding komt..
ik heb heel veel colleg's die mij regelmatig vragen of ik het koud heb, omdat ik weer eens met een sjaal omstap.
ik heb eigenlijk altijd een warme broek aan. en als ik dat niet heb dan heb ik er een panty onder. dan nog hoge leren laarzen, een hempje, daarover een trui, en daarover weer een colbertje.. dus koud kleed ik me zeker niet! en ook ik heb het snel koud,

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 12:19

Yup.. dat heb ik ook. Draag altijd hemdjes onder mijn kleding in de winter en heb ook vaak binnen een sjaal om. Heupbroeken draag ik niet Lachen M'n rug is alleen bloot als ik buk om iets op te pakken.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:23

oh over die kleding Bloos
ik doe echt geen hemdjes aan hoor Clown
mijn rug is vaak een beetje bloot, heb meestal iets aan met een diepe hals ofzo Lachen
verder ben ik ook niet van de dikste ik weeg 47kg voor 1,68m

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 23:09

Blitzelover schreef:
mijn rug is vaak een beetje bloot, heb meestal iets aan met een diepe hals ofzo Lachen

Wat is daar zo vreemd aan?
En echt, als je rug bedekt is scheelt echt een heel eind tegen de kou, en als je hem bewust zoals jij dus bloot houd, dan is het helemaal je eigen schuld als je het koud hebt

Ik heb tegenwoordig áltijd een spagettibandtruitje aan wat in mijn broek zit, je ziet het niet onder je gewone kleding maar je hebt het altijd warmer,
als ik dat niet doe dan krijg ik het koud en krijg ik het ook tot ik savonds in een heet bad heb gezeten niet meer warm.

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:11

heel herkenbaar Haha!

ik heb het ook altijd koud maar dan vooral als ik dan stil zit..
ik slaap nu nog met 3 dikke winterdekens huispak aan aan sokken Clown oeehhh klinkt wel erg zo Bloos

ene me muishand hand is ook altijd heel koud !brr Cool
heel raar Sigaar

zit nu ook met een fleece dekentje om Clown

weet je wat ik ook heel raar vindt
als ik het koud heb en dat ik dan gewoon zweet onder me oksels volgens mij noemen ze dat koudzweet?!
iemand hier nog meer last van??

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:31

Medousa schreef:
Blitzelover schreef:

Wat is daar zo vreemd aan?
En echt, als je rug bedekt is scheelt echt een heel eind tegen de kou, en als je hem bewust zoals jij dus bloot houd, dan is het helemaal je eigen schuld als je het koud hebt

Ik heb tegenwoordig áltijd een spagettibandtruitje aan wat in mijn broek zit, je ziet het niet onder je gewone kleding maar je hebt het altijd warmer,
als ik dat niet doe dan krijg ik het koud en krijg ik het ook tot ik savonds in een heet bad heb gezeten niet meer warm.

kan toch ook niet lekker zitten als iets in je broek zit gepropt?
ik kan er iig niet tegen als der iets in me broek zit gepropt

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 09:53

Hallo lot-genoten!

Nou nog iemand die het altijd koud heeft. Ik ben dan al wel 18 jaar (in september 19). Bij mij kan het dus niet te maken hebben met het groeien enzo. Volgens mij is het gewoon een eigenschap van mij. Altijd dikke truien aan en hempjes eronder. Wel jammer want ik zie altijd leuke truitjes enzo (voor in de winter) Nu begint het bij ons lekker voorjaar te worden dus ik dacht vandaag nou trekje die shirtjes met lange mouwen maar eens aan dan begin ik er misschien een beetje aan te wennen. Want ik vind het echt vervelend altijd mr koud hebben!

ulleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 15:50

hier nog iemand.. hier is over de 20 graden en ik zit hier weer koud te hebben.. zelfs met mijn dik vest aan, laat staan mijn handen en voeten van het hele dag stil zitten achter de computer!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 10:39

Ik ben een echte kouwkleum Nagelbijten / Gniffelen
heb het heel snel koud, ook last van dode vingertopjes enzo, erg vervelend, maar weinig aan te doen! Clown

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 01:23

Ik heb het ook altijd koud... Ik ben nu vaker bij mijn ouders waar het standaard 25 graden is, dus dat is helemaal drama, word je helemaal verwend...

De fleecedeken op de bank heb ik dit jaar maar verwisseld voor een dekbed Bloos

Ik draag altijd een hemd en dikke truien en nog heb ik het koud, in de zomer moet ik als ik overdag wegga, ook al is het 30 graden, een vest of jas meenemen, want als het afkoelt 's avonds en ik heb geen jas bij me, word ik geheid ziek Boos!

Op kantoor zit ik met mannen die nu al de airco aan hebben omdat het zooooo warm is met het zonnetje Gestoord

Ik hoor trouwens juist altijd dat mijn huid heel warm, bijna heet is Verward
Behalve mijn muishand.

Joosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:24

Een hempje of spagetti topje in je broek werkt heel goed hoor, want juist door die blote rug krijg je het koud!..
Ik moest daar ook aan wennen in het begin, maar het scheelt een hele hoop. Probeer het maar eens..
Als het trouwens gewoon een wat langer strak topje is merk je er niks van. En het helpt ook tegen pijn in je rug, wat ik ook regelmatig had... Ik kan echt niet meer zonder topje die in mijn broek zit.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:55

Miss_Maya schreef:
Pff met dit weer heb ik àltijd koud .
Of het moet ergens goed warm zijn maar de meeste hebben het dan te heet .
Zelfs als ik thuis zit heb ik koud . Het is vooral als ik stil zit of stil sta , als ik bezig ben heb ik geen kou .
Ik kleed me ook heel dik : -Topje ; Thermisch hemdje ; bloes met lange mouwen ; trui ; jeans ; dikke paardrij sokken en dan botten én dan nog heb koud .

Ik vind het eigenlijk niet echt normaal meer en voorheen had ik altijd warm .
Maar sind dat ik aan het groeien en het veranderen ben heb ik het echt koud gekregen nu word ik in september 15

Zijn er nog mensen wat bijna altijd koud hebben of iemand die er iets tegen weet ?
Je snapt ook wel dat ik énorm uitkijk naar de zomer !

een reden waarom je het zo vaak koud zou kunnen hebben kan te maken hebben met een te lage bloeddruk (9 van de 10 mensen die niet dik zijn en een lage bloeddruk hebben, die hebben het vaker koud dan mensen die een normale of hoge bloeddruk hebben)...een lage bloeddruk is lang niet zo erg als een hoge bloeddruk Knipoog het is alleen erg vervelend wanneer je het zo vaak koud hebt! Ach gut
zelf heb ik hier ook last van, en heb daarnaast mede door mijn lage bloeddruk ook vaak last ervan dat wanneer het weer wat warmer wordt ik vaker kans heb om flauw te vallen! Verdrietig

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:29

Ik heb het zelf niet koud. Alleen mijn handen zijn altijd, maar dan ook echt áltijd, koud!
Vooral met gym is het heel erg. Ze worden dan vaak een beetje paarsachtig.
Soms zeggen mensen er ook wel eens wat van..
Heel vreemd en ik zou ook echt niet weten hoe het komt.