Landurige rugklachten na val

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jokari

Re: Landurige rugklachten na val

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 23:30

als ze niets zien op foto/scan, steken ze het al gauw op de spieren. Lachen allee, was bij mij toch het geval. Haha!

In dat geval heb ik vreselijk slechte spieren zenne, want sinda die val 12 jaar geleden, is die rugpijn nooit meer weggeweest.

TS, hou het toch maar rustig hoor. Idd niet volledig stil zitten, beweging is goed voor je rug, maar je moet je rug wel de tijd laten om te herstellen.

Ik heb vorig jaar 6 weken thuis gezeten, door een gewone bók (paard was beetje te jolig Haha! ) dan nog wel, en geloof mij, die eerste 4 weken wist ik niet waar kruipen van de pijn.
Pas na 3 maand merkte ik duidelijk verschil, maar sinds die dag sta ik elke dag op met pijn, dus geeft het tijd en laat het maar goed herstellen.

Volkoren

Re: Landurige rugklachten na val

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 15:00

Voorlopig doe ik ook nog rustig aan. Aangezien ze niet 100% duidelijk kunnen zijn of zeker kunnen zijn. Ik denk dat mijn lichaam het wel voldoende aangeeft. Momenteel werk ik ook 4x4 uur in de week. Eigenlijk stop ik zodra ik last krijg. Gelukkig is het inmiddels een stuk minder, die week volledige rust heeft me echt goed gedaan. Zware dingen als in de tuin klussen, slepen met zakken biks ed doe ik nog niet. Rijden wilde ik wel weer oppakken(schijnt ook goed te zijn voor je rug) maar helaas is mijn merrie kreupel dus houden we het de komende dagen bij wandelen. Mesten gaat inmiddels ook weer prima.

Ik denk ook niet dat ze kneuzingen zien, maar dat het geen breuk of scheur is is voor mij al een hele opluchting.