Breitling schreef:hebben jullie geen foto van jullie tip ex witte tanden een voor en na foto ofzo
ik wil zo ongeveer licht geven in het donker
Ik ook! Echt zoals een neger ofzo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breitling schreef:hebben jullie geen foto van jullie tip ex witte tanden een voor en na foto ofzo
C_hristel schreef:Breitling schreef:hebben jullie geen foto van jullie tip ex witte tanden een voor en na foto ofzo
Ik ook! Echt zoals een neger ofzo.
Breitling schreef:Ik word al vaak uitgemaakt voor buitenlander omdat ik heel donker benDus dat zal dan nog wel erger worden
![]()
Ieder zij ding idd ik vind een witte lach erg mooi! en als ik dan toch zoveel geld uit moet geven dan liever in 1 keer goed als later nog een keer moeten doen omdat ze toch net niet licht genoeg waren en als je bijna geen verschil ziet word ik er helemala niet vrolijk van dat mijn banksaldo zo is geminderd
C_hristel schreef:Breitling schreef:Ik word al vaak uitgemaakt voor buitenlander omdat ik heel donker benDus dat zal dan nog wel erger worden
![]()
Ieder zij ding idd ik vind een witte lach erg mooi! en als ik dan toch zoveel geld uit moet geven dan liever in 1 keer goed als later nog een keer moeten doen omdat ze toch net niet licht genoeg waren en als je bijna geen verschil ziet word ik er helemala niet vrolijk van dat mijn banksaldo zo is geminderd
Ik ook. Mrja er zijn ckr geen andere methodes dan zo ontiegelijk veel geld uitgeven?
Ariebombarie schreef:als er iemand is die in Amsterdam een goeie weet te zitten...![]()
overigens heeft mijn tandarts het afgeraden
Ariebombarie schreef:als er iemand is die in Amsterdam een goeie weet te zitten...![]()
overigens heeft mijn tandarts het afgeraden