Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!.
. Billie_Ilona schreef:Ik heb het ook gehad ,en zeer dat het doet!.
Ik had speciaal spul van kennisen gekregen ,
en bij was het aan het eind van de middag over.

wendyelst schreef:chrissy heb ik dan niet ongeveer het zelfde?sinds dat k een nieuwe vriend heb en dat is nu pas 2,5 maand gaande heb ik in die tijd 3x blaasontsteking gekregen en nu is er ook een kweekje bezig moet wachten tot vrijdg met de uitslag help!?
maar alles is prima in orde met mij. Goed nieuws, je wilt immers gezond zijn maar ergens ben ik ook wel teleurgesteld. Anders had ik eindelijk geweten wat er was en had ik er iets aan kunnen doen.
Sorry voor het rommelige verhaal...het is nu half 9, zit op m'n werk, heb zo'n 2 uur geslapen! Lekker gestapt vannacht

wendyelst schreef:bij mij kwam de onsteking ook elke keer terug nu zijn ze bij mij oko precies hetzelfde aan het doen kijken van wat voor een bacterie het komt en dan een goed medicijn!
pijnstillers? helpen die erbij gewoon paracetamol? bij mij helpt dat dus niet en nou moet k nog wachten
Heb net nu alleen nog bij verminderde weerstand, 1 of 2 keer per jaar.
aangeraden gekregen om cranberries te eten, maar van capsules heb ik nog nooit gehoort! Waar kan je die halen? (mijn moeder zei namelijk dat verse cranberries niet te vreten zijn
ik heb er laatst 2 gekocht voor 20,- zitten er 120 intotaal in dan, en elke dag hoef je er maar 1tje het helpt bij mij nu goed! merk zodra ik stop met die pillen dat ik binnen een week alweer kans heb op een blaasontsteking