Billie_Ilona schreef:Ik heb het ook gehad ,en zeer dat het doet

!.
Ik had speciaal spul van kennisen gekregen ,
en bij was het aan het eind van de middag over

.
Dat klinkt goed! Geen antibiotica? Stuur mij ook maar wat van dat spul dan

wendyelst schreef:chrissy heb ik dan niet ongeveer het zelfde?sinds dat k een nieuwe vriend heb en dat is nu pas 2,5 maand gaande heb ik in die tijd 3x blaasontsteking gekregen en nu is er ook een kweekje bezig moet wachten tot vrijdg met de uitslag help!?
Ja zou heel goed kunnen. Ik vind het ook vreemd maar kennelijk kunnen een nieuwe vriend en ineens opkomende blaasontstekingen met elkaar te maken hebben! Doe dus vooral ook een SOA-test, i.v.m. wat ik hierboven zei over de Chlamydia. Het hoeft niet zo te zijn maar je kan het maar beter weten. Als dat negatief uitkomt, je kweekjes ook dan is het een kwestie van afwachten en antibiotica blijven slikken wanneer nodig of de dokter verwijst je door naar het ziekenhuis.
Ik ben toevallig gister naar het ziekenhuis geweest voor de onderzoeken. Ik heb verschillende nierecho's gehad, mijn blaas is opgemeten en ik moest in een soort apart toiletje plassen die de kracht en de 'flow' van de urine is opnam. Anywayy, interesant dagje
maar alles is prima in orde met mij. Goed nieuws, je wilt immers gezond zijn maar ergens ben ik ook wel teleurgesteld. Anders had ik eindelijk geweten wat er was en had ik er iets aan kunnen doen.
Het is wel zo dat als ik last blijf houden ik onderhoudsantibiotica krijg. Dit houdt in dat je voor een half jaar of een jaar lang elke dag een kleine dosis antibiotica slikt.
We zien t wel!
Oja
Sorry voor het rommelige verhaal...het is nu half 9, zit op m'n werk, heb zo'n 2 uur geslapen! Lekker gestapt vannacht