Mja..... het zou mijn dieet niet zijn. Je krijgt veel te weinig binnen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
neetje86 schreef:Mirr schreef:Sonja Bakker-dieet is ongezond.
Het voedingscentrum raadt dit dieet dan ook af.
kan wel zijn maar met dit ongezonde dieet ben ik in 3 weken zo'n 5 kilo afgevallen! zit nu laatste stukje van week 3 en week 4 t/m 10 ga ik ook nog even volhouden hoor.
Mirr schreef:neetje86 schreef:kan wel zijn maar met dit ongezonde dieet ben ik in 3 weken zo'n 5 kilo afgevallen! zit nu laatste stukje van week 3 en week 4 t/m 10 ga ik ook nog even volhouden hoor.
En na die 10e week vliegt alles er weer net zo hard aan.
Six schreef:Ik heb het 6 weken vol gehouden.
Je voelt je lam.
Omdat je weinig voedingstoffen binnenkrijgt.
Maar je voelt je ook wel weer goed, Niet zo'n opgeblazen gevoel.. Dat vind ik zelf wel lekker !
Ik was wel 7 kilo afgevallen..
Maargoed, Volgende week ga ik ook weer beginnen.
't is al weer een tijdje geleden, en er zijn er wel weer een paar aangekomen
Breitling schreef:sonja bakker is tussen de 800 en de 1000 kal volgens mijn dieetiste ik zit nu op de 1300 en dat is wel een volledige maalijd!
Breitling schreef:sonja bakker is tussen de 800 en de 1000 kal volgens mijn dieetiste ik zit nu op de 1300 en dat is wel een volledige maalijd!
ikenindi schreef:mijn pa en stiefma hebben ook dat dieet gevolgd en zijn er erg mee afgevallen. het is id jezelf uithongeren. dat vonden zij ook. je krijgt te weinig binnen aan voedingsstoffen, maar ook gewoon aan voeding. ze hadden steeds nog honger...
wel hebben ze het volgehouden en zijn ze flink afgevallen. en het komt er nu wel weer aan, maar erg lanzaam. ze willen gewoon als het te gek wordt weer gaan sonja bakkeren. super ongezond lijkt mij, maar goed... tis maar wat je wilt...
Tien schreef:Breitling schreef:sonja bakker is tussen de 800 en de 1000 kal volgens mijn dieetiste ik zit nu op de 1300 en dat is wel een volledige maalijd!
Die zitten er ook tussen ja, maar wij (de studenten op onze school) hebben het uitgerekend.
1300 kcal is niet genoeg voor een hele dag.
Maar dat kan ook een speciale reden hebben.
Daarom zei ik ook, t is een beetje kort door de bocht.
Steffie89 schreef:.
Wat het doel van afvallen ook is, is minder calorieen binnen krijgen dan dat je eerst nam en veel sporten. Anders val je natuurlijk nooit af.
Indeed schreef:Mensen die zeggen dat Sonja Bakker ongezond is mogen aan mij precies gaan vertellen wat er ongezond is (behalve het lage kcal gehalte wat overigens met elk dieet zo is...)
Indeed schreef:Zover ik weet hebben dietisten over het algemeen de richtlijn om 300 kcal onder je normale inname te gaan zitten als je wilt afvallen...
Breitling schreef:het aller belangrijkste om goed af te vallen is trouwens 6 keer per dag eten, 3 normale maaltijden (wel letten op het aantal kal) en 3 tussendoortjes denk aan cracker fruit etc hierdoor blijf je verbranden. eet je 3 keer per dag word je verbranding maar 3 keer aangezet ivp 6
Breitling schreef:En heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel drinken!!