vroeger (tot ongeveer mijn 12

had ik elke week wel een paar x een bloedneus maar zo erg dat ik dat ooit eens op de trap kreeg, geen zakdoek bijhad en dat mijn moeder heel de weg die ik was gegaan had moeten dweilen met zeker 3-4 dweilen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Ja, bedankt. Ik maak me er niet zoveel zorgen om. Maar ik zou graag willen horen of mensen weten of er andere oorzaken zijn. Hij sport erg veel bijv, maar doet dat al een hele tijd. Hij heeft heeft het ook niet altijd even makkelijk, dus kan daar iets vandaan komen. De bloedneus zelf, is niet het probleem, maar mocht er een duidelijke oorzaak zijn, heb ik daar wat aan, snap?
superpony schreef:Pindakaas? Vanwege de nootjes? Of de olie?
Ik maak me ook geen zorgen, maar omdat het nu opeens gebeurt, dacht ik, even info. Mocht het wel vaker gebeuren of dat je toch merkt dat het op een bepaald moment gebeurt weet ik misschien weer wat meer.
Hij sport wel erg veel bijv en hij heeft het soms een beetje moeilijk met dingen.
Overigens, er komt zoveel uit zo een neus. alles meteen schoon hoor, maar hoedlaken en molton zijn wit. Het dekbedovertrek was AJAX en dus rood, had ie daar niet op kunnen mikken.......Maar zonder gekheid, hij zat van top tot teen onder, dat er zoveel uitkomt zeg! Maar hij was ook rustig hoor, dus geen paniek!
hasten schreef:Wist ik niet eens van jou Melissa..Zeker wel een paar jaar geleden dan ?