Celine_M schreef:Dé kern van eetstoornissen..
Misschien vat ik het anders op dan jij bedoeld, maar ik denk niet dat dit dé kern is.
Het is wel een belangrijk symptoon, maar er zit iets heel anders achter.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celine_M schreef:Dé kern van eetstoornissen..
Celine_M schreef:CKR: Dat meisje op het einde is gewoon bewerkt hoor, die is niet echt zo mager..
Mloesje schreef:Al vind ik aan deze reclame ook wel een andere kant zitten, misschien heel ver gezocht, maar als ze in de speigel kijkt, doet ze net alsof ze dik is.. als ze dan met de camera naar achteren gaan zie je dat dunnen meisje. Maar dan zien de reclame makers dat meisje in de spiegel aan voor dik.. Toch?
mickeytje schreef:Mloesje schreef:Al vind ik aan deze reclame ook wel een andere kant zitten, misschien heel ver gezocht, maar als ze in de speigel kijkt, doet ze net alsof ze dik is.. als ze dan met de camera naar achteren gaan zie je dat dunnen meisje. Maar dan zien de reclame makers dat meisje in de spiegel aan voor dik.. Toch?
Ik snap wat je bedoeld, en daar was ik ook al aan aan het denken.
Want mensen met anorexia zien zich zelf niet als normaal maar als te dik, en ik vond dat meisje in de spiegel niet te dik, dus andere mensen die dit zien, die denken dat je met zo een figuur al te dik bent, neem aan dat je dit een beetje bedoeld? Daar was ik namelijk ook aan aan het denken.
Vind de reclame op zich wel goed hoor
Lindy schreef:Celine_M schreef:Dé kern van eetstoornissen..
Misschien vat ik het anders op dan jij bedoeld, maar ik denk niet dat dit dé kern is.
Het is wel een belangrijk symptoon, maar er zit iets heel anders achter.
ushi schreef:Ik dacht al, huh? die is toch juist aardig dik!
JustBepr0ud schreef:Ook ik dacht, ze is toch helemaal niet dun (zoals anorexia)
astridastrid schreef:SHOCKING maar zeker wel goed!
Squit schreef:eerst dacht ik van: nou die is niet zo heel dun...
maar dan zie je de achterkant..
man je kan al die botjes zien![]()
wat zouden jullie doen als het je dochter was????
ik zou gek worden maar daar schiet je niks mee op..
hebben jullie die documantaire ti terug gezien op tv erover..
dat een meisje het ook had( alleen erger)
die was naar een kliniek geweest en weer aangekomen..
maar eenmaal thuis ging ze los op de wc!!!!!!
ze wilde geen brood korsten eten en die stopte ze in haar mauw als haar moeder niet keek..
en boter op je brood.. wordt je daar niet te dik van??
als je minder dan 40 kilo weegt..
PFFF