Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Novice schreef:Ik werk niet thuis hoor Fnenn, alleen, iedereen is vervangbaar op het werk dus ook ik. Ze hebben nu een uitzendkracht ingehuurd, die een deel van mijn werk overneemt. Daar maak ik me dus niet echt druk om. Ik baal er meer van dat mijn lesklanten nu van andere les moeten nemen!
AnnemiekvM lekker blijven rijden hoor, het is wat je zelf al zegt, je kan met alles vallen en wat breken. Zelf stap ik er straks ook weer op, waarschijnlijk de eerste paar keer met knikkende knieen maar rijden zal ik weer
Anneke2384 schreef:Hoi,
Het gaat nu wel goed eigenlijk, heb het idee dat het langzaam aan het verdwijnen is en dat is alleen maar gunstig! Verder kan ik gewoon paardrijden (had in het begin nog wel eens een lage kraag om , nu niet meer), was erg bang dat dat niet meer zou kunnen. Toen ik er voor de eerste keer na tijden er weer opstapte was het echt zoooo super...(en dat terwijl het rijden zelf voor geen meter ging, kun je nagaan)
Daarom zou ik je paard ook niet verkopen als ik jou was, zie het nog even aan. Mss tijdelijk een bijrijdster? Het ongeluk is ook nog niet zo lang geleden tenslotte, voor hetzelfde geld herstel je snel en kun je er weer op voor je het weet.
Hoe gaat het nu met de kraag en hoe reageren familie, vrienden en bekenden?
Groetjes Anneke
vallie schreef:Sterkte Novice, ik zit nu ook met een korset om(wervel gebroken) dus kan me zeker voorstellen dat je baalt!!
vallie schreef:Ik heb de wervel halverwege mijn rg gebroken l1 en het is dinsdag ochtend gebeurd.