groot voorkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: groot voorkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:21

Hier nog 1 Ja

Heb 4 jaar geleden een borstverkleining gehad: Van HH naar een grote B, kleine C...
Nou niet dus!!
Zit ik hier met cup D/E. HEEL FIJN!!

Idd is bh's kopen geen pretje.. En dan wil ik ze ook nog voorgevormd, door problemen na de operatie!

Ben nu bezig om een 2e operatie vergoed te krijgen!

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:25

MoonChloe schreef:
Mijn vriendin heeft cup D maar ze vertelde me dat je ipv D ook bijv 90 A/B o.i.d kan kopen want hoe groter de omvang hoe groter de euh stof is.

Ja maar dan is de omvang toch veel te groot, dan heeft een bh weinig zin meer.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:26

ik geloof dat ik blij gaat worden met mijn beschaafde B75 of B80 cup....maar ze zien er uit als A

Mijn probleem is dat mijn borsten echt aan de zijkant gaan beginnen zowat net onder mijn oksels in het midden zit helemaal niks ik heb wel 5-10 alleen borstbeen...zodoende heb ik B nodig maar misschien als ze normaal hadden gezeten Nors opkijken had ik wel kleiner gehad

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:28

Jup hier nog zo een.
Heb maat 80 E/F
Voorheen cup G maar borstverkleining gehad naar cup c, helaas is het er allemaal weer bij gekomen.
Bh's zijn dus ook echt een probleem om te vinden, en als je dan 1 vind die goed zit dan is het weer zo'n geval wat mijn oma van 90 aan zou doen.

Tegenwoordig probeer ik er maar het beste van te maken, en heel af en toe vind ik bij de Hünkemoller een bh die redelijk zit en te betalen is.
Want ja in die maat zijn ze vaak vreselijk duur.
Dus dan geef je maar een beetje toe op hoe die zit, anders kan je nooit een bh kopen.

En ja hier in de kast liggen inderdaad ook van die oma dingen maar ja soms kan je niet anders, en zolang je ze draagt onder iets en je vriend ziet die bh niet kan ik daar best mee leven.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:46

superpluisje schreef:
MoonChloe schreef:
Mijn vriendin heeft cup D maar ze vertelde me dat je ipv D ook bijv 90 A/B o.i.d kan kopen want hoe groter de omvang hoe groter de euh stof is.

Ja maar dan is de omvang toch veel te groot, dan heeft een bh weinig zin meer.

Het gaat om de verhouding Lachen

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 15:30

Ik ben 14 jaartjes, en heb een middel cup B

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 15:33

ik had op mijn veertiende al een d grr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 15:43

Ik heb een hele fijne BH, een minimizer van Hunkemöller...die maakt je borsten een cupmaat kleiner(lijkt zo),en dat zit heerlijk en staat ook mooi!
Ik heb D75 soms E70,echt een rotmaat vind ikzelf...
Hunkemöller heeft sowieso mooie lingerie vind ik,daar koop ik eigenlijk altijd mijn BH's.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 15:49

Ik kreeg heel laat borstej. Maar toen ik ze kreeg, werden het flinke...
Ik ben er aan de ene kant wel blij mee, ze passen bij me, ik ben geen tenger figuurtje, dus het is allemaal in verhouding.
Aan de andere kant is het wel eens lastig met het vinden van een goede, fijne BH en met truitjes en rijjasjes idd. Ik heb een herenrijjasje gekocht en mijn moeder heeft het zo vermaakt dat hij wat getailleerd is en dat je er niks van ziet dat het een herenjasje is. Ik krijg juist vaak complimenten dat het jasje zo mooi afkleedt.
Kortom, ik vind dat er voordelen en nadelen aan kleven, maar ik zou ze niet willen missen of willen ruilen voor een kleiner maatje (dan zou alles aan mij smaller en tengerder moeten zijn).
Ik heb trouwens bij Húnckemöller wel een fantastische sportbh gevonden!

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 16:19

Ik ben ook gezegend met een 75D... opzich vind ik het niet heel erg, ik heb nu 1 goede bh en een aantal wat mindere, gewoonweg omdat ik dus nooit geen mooie bh kan vinden in de juiste maat, vind ik er 1, past die van geen kant.... Ik moet binnenkort in Turnhout maar weer eens bij de hunkemoller kijken als ik jullie allemaal zo hoor.. moet namelijk ook nog een nieuwe, goedzittende sportbh....
Hebben jullie met paardrijden ook altijd zo'n last van die dingen als je geen goede bh aan hebt?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 16:21

ik kan echt bij hunkmoller geen goede bhs vinden, mischien is het anders in nederland

Jootje24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 16:42

Bitterbal schreef:
Ik ben ook gezegend met een 75D... opzich vind ik het niet heel erg, ik heb nu 1 goede bh en een aantal wat mindere, gewoonweg omdat ik dus nooit geen mooie bh kan vinden in de juiste maat, vind ik er 1, past die van geen kant.... Ik moet binnenkort in Turnhout maar weer eens bij de hunkemoller kijken als ik jullie allemaal zo hoor.. moet namelijk ook nog een nieuwe, goedzittende sportbh....
Hebben jullie met paardrijden ook altijd zo'n last van die dingen als je geen goede bh aan hebt?

Ik kan zeker heel goed merken of ik een sport BH aan heb of een gewone !!
Een gewone vink egt niet rijden.. dat hobbelt maar en schaam me dan dood Knipoog

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 17:14

katiavl schreef:
ik kan echt bij hunkmoller geen goede bhs vinden, mischien is het anders in nederland

Alles is bij ons beter kat

missyissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 17:19

ik schaam me juist kapot voor iets dat ik NIET heb..
ik ben een jaar ouder dan mijn vriendinnen en ook een stuk langer alleen telkens als we gaan zwemmen of naar de disco ofzo dan hebben mijn vriendinnen sjans(of hoe je dat ook schrijft) ook in de klas zeggen ze steeds van ''hoi miss tietloos,, of iets dergelijks ik zou graag willen ruilen met iemand..cub b ofzo..

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 17:45

missyissy schreef:
ik schaam me juist kapot voor iets dat ik NIET heb..
ik ben een jaar ouder dan mijn vriendinnen en ook een stuk langer alleen telkens als we gaan zwemmen of naar de disco ofzo dan hebben mijn vriendinnen sjans(of hoe je dat ook schrijft) ook in de klas zeggen ze steeds van ''hoi miss tietloos,, of iets dergelijks ik zou graag willen ruilen met iemand..cub b ofzo..

Ik vind dat erg respectloos dat men dat tegen je zegt. Ik heb dat ook jaren gehad, kreeg pas borsten op mijn 18e en was fanatiek wedstrijdzwemster. Ik zei er altijd wat van in de trant van: Goh...en heb jij jezelf wel gemaakt, dat je commentaar op iets dergelijks kunt geven...

Dan waren ze meteen stil... Of ik grapte dat ik het geld voor een bh tenminste aan andere zaken kon besteden...
En nu ben ik gezegend met 80DD...ach ja...

Ik zou er wel wat van zeggen, meid, als ze zo respectloos iets over je uiterlijk zeggen. Aan iets waar je niets aan kunt doen.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:42

Je kan niet zeggen dat een grote cup vervelender is dan een kleine cup. Een grote cup is lichamelijk misschien zwaarder maar een kleine cup kan net zo psychisch belastend zijn!

Op dit moment heb ik een kleine 70C en daar ben ik blij mee maar als ik ga afvallen (wil een kleine 5 kilo kwijt) dan vind ik ze waarschijnlijk te klein...

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 19:00

Ik ben nog maar 15 en heb nu al 75E! Echt, ik zou er alles aan doen om naar een 75B toe te gaan. Leuke bh's...nergens zowat..Leuke t'shirts..knoopjes kunnen nooit goed dicht of ze staan op heel erg veel 'spanning'. Ik heb ook er snel een decolete, en dan gaan van die poep jochies uit de klas er propjes in proberen te gooien Boos!

Echt, leuk is anders!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 19:48

Een grote cup is lichamelijk zwaar en serieus psycho belastend hoor....

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:19

Ik ben nu bijna 15 en heb C, mensen zeggen wel dat ze liever groter dan A zouden willen hebben, maar als je ouder bent wordt je er helemaal niet blij van, het gaat hangen nog meer schudden etc. Ik ben nu nog blij met wat ik heb, maar als het straks een D wordt(wat ik absoluut niet hoop) en ik ouder wordt ben ik er echt niet blij mee. ik heb omtrek 70, ben dus vrij smal en ben maar 1.67.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:42

MoonChloe schreef:

Nee, dat klopt echt niet hoor. Je kunt bijv. wel als je 75 C hebt een 80B proberen. Maar van 75D naar 90A, neeeee Dromen

Ik ben zelf 'gezegend' met een maatje 80/85E (soms ook F). Met uitgaan is het idd altijd vervelend als mensen alleen maar naar je tieten staren. Vaak zeg ik dan ook gewoon dat het irritant is. Afgelopen weekend nog, jongen begon met mij te praten en bleef maar loeren. Ik met mijn hand onder zijn kin z'n hoofd weer naar ooghoogte gebrach, en gevraagd: 'Ja, zijn we er weer helemaal bij?!' Haha, hij keek me aan.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:47

Hahahahaha super oliver ik lig strijk

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:51

MoonChloe schreef:

dan loopt ze echt voor gek hoor, ik zie mezelf al met een D in een A gepropt lopen dan puilt alles uit, bah ik heb zelf meestal vrij ruime kleding aan zodat je niet zo goed ziet wat mijn maat is en je dat gestaar dus niet zo gauw hebt

Jamyloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:21

Ik ook. Ik heb D en zou liever B hebben. Ziet er bij mij ook raar uit, omdat ik vrij dun ben en bijna geen kont heb. Dus allemaal lekker in verhouding..
En vooraal géén te kleine BH's aan doen. Dat ziet er zo onsmakelijk uit Knipoog Trouwens, als ik een B aantrek, krijg ik hem niet eens dicht Tong uitsteken

Overigens heeft de hunkemoller wel mooie grote BH's. Je moet gewoon bij lingerie winkels kijken, en niet bij een gewone kleding winkel, zoals de H&M.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:10

Over de H&M gesproken.. was daar van de week, blousje uitgezocht... was dr helemaal tevreden mee, liep langs de pashokjes en denk "toch maar even passen" dat knoopje langs mn borsten.... die stond op zoveel spanning, terwijl de maat juist al 1/2 groter was dan normaal... Vind dat ook altijd zo super jammer.. Huilen

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:21

Had net ook weer een fijn moment. Er was extra korting verkoop bij M&S Mode hier op het winkelcentrum. Ik moest er vrijwillig verplicht met ma heen en ik pas een shirtje. Sta voor de spiegel, zegt de verkoopster zit goed he. Dus ik nog mompelen ja, wel beetje krap op sommige plaatsen. Antwoord in eengelukkig stil pashok: tja je hebt ze nu eenmaal he. We kennen elkaar overigens wel vrij goed en zij heeft ze ook flink hangen.

H&M probeer ik niet eens meer. We en M&S wil eigenlijk altijd wel lukken, zijn ook gericht op vrouwen met wat meer kwaliteiten.

Tipje om kwijlende mannen te proberen te voorkomen, pittige oogmake up of sieraden. Schijnt af te leiden maar betwijfel of het werkt ze zijn en blijven visueel ingesteld Boos! . Kin optillen is wel een dijk van een oplossing Haha! .