Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Diesel schreef:Oke, is dat ook weer opgehelderd. Maar ik denk dat veel wannarexia zoals jij het noemt zich wel bombarderen tot pro-ana, tenminste dat idee heb ik.
Lindy schreef:Die ziekelijke sites bestaan al veel langer, maar het is nu ineens ziekelijk veel in de media.
Wow.. men ontdekt pro-anna.
Lindy schreef:Die ziekelijke sites bestaan al veel langer, maar het is nu ineens ziekelijk veel in de media.
Kana schreef:Lindy schreef:Die ziekelijke sites bestaan al veel langer, maar het is nu ineens ziekelijk veel in de media.
Wees blij dat het wat meer in de media komt.
Mirr schreef:Er is een verschil tussen wannarexia en pro-ana.
Wannarexia zijn meisjes die willen afvallen en daarom elkaar steunen zo min mogelijk te eten (wanna anorexia).
Pro-ana's zullen elkaar niet aanmoedigen anorexia te 'krijgen', maar is gewoon een soort plek voor meisjes die al eetstoornissen hádden voor de daar kwamen en gewoon neit willen recoveren.
Snoevie schreef:het is makkelijk oordelen als je een eetziekte niet van dichtbij meemaakt.
ik vind het ook echt niet mooi,maarja ík heb de ziekte niet en heel stiekem kan ik het me soms wel een heeeeel klein beetje voorstellen.
Frozenstar schreef:Waarom zijn alle ziektes tegewoordig ineens een Hype????
Weet je wel niet hoeveel mensen die het écht hebben mee beledigt..
Gadverdamme zeg. Vezin eens wat anders dan dat het stoer is ofzo om tegenwoordig iets te hebben. Denk aan de mensen die echt wat hebben.