pubelia schreef:Ik heb er al ruim 3 weken erge last van. Nu komt er ook nog meerdere astma aanvallen bij. * zucht* Ik ben zo'n beetje overal allergisch voor wat je kan verzinnen, bepaalde soorten bomen, bepaalde soorten kruiden enzv. Gelukkig nog niet voor koe melk.
Ik denk wel dat ik als enige ondanks dat ik de laatste tijd er erg veel last van heb geen medicijnen er voor wil....
Waarom niet als ik vragen mag? Ik ben erg blij met mijn medicijnen, als ik ze niet gebruik loop ik de hele dag te snotteren en te niezen. Erg vermoeiend en ik krijg er hoofdpijn van omdat mijn neus verstopt raakt. Ik kan me wel voorstellen dat je liever geen medicijnen slikt, ik zou ze ook liever niet slikken, maar ja, ik kan ze niet missen. Ik ben allergisch voor paarden, honden, katten (allemaal in overvloed aanwezig
) en nog veel andere dingen. Als ik geen medicijnen gebruik kan ik niet gewoon de stal opstrooien, ik moet dan zo erg niezen dat ik er duizelig van word. Ik heb eerst van alles geprobeerd. Neussprays vond ik vreselijk. Ik gebruik nu Mizollen, 1 tabletje per dag. Werkt prima gelukkig!
(merk ik vooral als ik ze vergeet in te nemen)