Beter! ik dinsdag is er contact opgenomen met de dokter, mijn moeder is fisiotherapeut en die kon met aanweizingen van de dokter zien wat er aan de hand was, gewoon gekneust, veel rust houden en natuurlijk ook beweging houden, warm moest ik het ook houden, asprines slikken maar dat is niet mee zo erg nodig, het gaat al een stuk beter alleen ik ga nog niet naar school, vanaag was ik ook vrij en morgen maar 2 uur les, dus vanaf maandag ga ikweer aan alles gebinnen
haHA IK heb ern og wel last van hoor! maar ik ben zoon mens dat niet lang stil kan lichen, zodra dat ik de pjin wel uit kan houden ga ik weer alles doen
ja ik weet het alleen ik domme lotte kan dat niet vandaag een veel te langen buitenrid gemaakt,, mega ;pijn volgende week zaterdag weer wedstrijd,, mega pijn maar ik kan gewoon niet stil zitten!
ik heb dus zoals jullie gelezen kunnen heben had last van mijn ribben. het is nu een hele tijd geleden maarik heb nog steeds heel veel pijn. aan het einden van de dag enzow. mijn moeder zecht dat het is omdat het nu een zwakke plek is in mijn ribben. ik sta ok wat scheef aan die kant. kan het veel kwaad of denken jullie dat mijn moeder gelijk heefT??
Je schreef toch dat je moeder fysiotherapeut was. Denk dat zij er meer van kan zeggen, dan bokkers achter een computer die jou nooit hebben gezien. Dus gewoon naar je moeder luisteren, goede houding aannemen.. misschien iets van sport doen die je houding verbetert.