Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lindy schreef:Voor de mensen die hier tegenin willen gaan:
Op http://www.beperkthoudbaar.info kun je actie ondernemen, oa door actietape om over reclameposters te plakken.
Rinske schreef:Hou op, hou op. Een van de redenen dat ik nu naar een nieuwe baan aan het zoeken is dat bij ons op kantoor het "iedereen moet er perfect uitzien en anders vol op dieet gaan" syndroom hangt. Vreselijk... Ik ben veel te zwaar, maar heb daar op zich geen problemen mee (en anders vind ik het nog niet de taak van mijn collega's om zich daarover te 'ontfermen'), maar bij ons is iedereen met maatje 36 aan het lijnen. Men is 25 en heeft het over anti-rimpel cremes. De baas vindt het heel belangrijk dat de meiden allemaal strak in de make-up zitten, zelf heeft hij 3 weken geleden een ooglidcorrectie laten doen om beter bij de vrouwen in de smaak te kunnen vallen (ja écht, dit is zijn reden).
Ik voel me er dus absoluut niet thuis, zoals mensen hier denk ik wel kunnen begrijpen....
katiavl schreef:Hahahah heb ik ook soms, dat je denkt dat mensen naar je kijken, maar eigelijk ziet er niemand naar jou en geven de meeste echt niets om hoe je eruit ziet.
katiavl schreef:Maar bv bij mensen die heel erg afgevallen zijn, en dat het vel er dan hangt kan ik ook begrijpen
Maar je neus veranderen omdat hij ietsje te groot is of te klein, ogen open laten doen, wang liposucteren![]()
Ow en nog zo iets achterwerk vergroting