nobody is perfect

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

Re: nobody is perfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 11:28

Ik ben het er wel mee eens, maar sommige mensen kunnen je aan staren van 'nooh wat heeft die?' En dan kan je zelf wel sterk zijn. Maar toch zal je je neit helemaal lekke voelen als iedereen zo kijkt. Ik heb neit zo veel borsten. En als ik een jongen leuk vind, zal die jongen toch eerder ff naar beneden kijken als dat hij denk van "goh, die wil ik beter leren kennen voordat ik naar het uiterlijk kijk"

Veel mensen kijken op dat gebied en nog wel vele meerdere gebieden, eerst naar het uiterlijk. En als de mogelijkheid er is zodat je dat kan veranderen. Denk ik dat mensen daar heel blij mee kunnen zijn. En dan vind ik ook dat je deze mensen moet Respecteren!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 12:32

Hou op, hou op. Een van de redenen dat ik nu naar een nieuwe baan aan het zoeken is dat bij ons op kantoor het "iedereen moet er perfect uitzien en anders vol op dieet gaan" syndroom hangt. Vreselijk... Ik ben veel te zwaar, maar heb daar op zich geen problemen mee (en anders vind ik het nog niet de taak van mijn collega's om zich daarover te 'ontfermen'), maar bij ons is iedereen met maatje 36 aan het lijnen. Men is 25 en heeft het over anti-rimpel cremes. De baas vindt het heel belangrijk dat de meiden allemaal strak in de make-up zitten, zelf heeft hij 3 weken geleden een ooglidcorrectie laten doen om beter bij de vrouwen in de smaak te kunnen vallen (ja écht, dit is zijn reden).
Ik voel me er dus absoluut niet thuis, zoals mensen hier denk ik wel kunnen begrijpen....

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 12:35

Zou in zo'n omgeving ook subiet een andere baan gaan zoeken. Ik ben ook niet zo voor al die verbouwingen Knipoog En word enorm moe van iedereen die continu maar aan het diëten is en het dan ook nog nodig vindt daar de hele dag over te praten. Al kan ik me wel voorstellen dat je je laat opereren omdat je lichamelijk ergens echt last van hebt, bv heel zware borsten waardoor je voorover kukelt of hangende oogleden waardoor je continu in het donker zit Knipoog

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 14:02

Lindy schreef:
Voor de mensen die hier tegenin willen gaan:

Op http://www.beperkthoudbaar.info kun je actie ondernemen, oa door actietape om over reclameposters te plakken.

daar was ook een programma van op tv.. meisje van 15 dat haar schaamlippen liet verkleinen omdat ze er niet zo uitzagen als de lippen van die playboy meisjes..belachelijk gewoon, en die moeder was het er nog mee eens ook, terwijl ze sinds haar dochter in de pubertijd kwam ze nooit meer gezien had...

Niemand is perfect, en ik vind dat je van jezelf moet leren houden zoals je bent, ik zou er nooit aan beginnen al dat gedoe aan mijn lijf, terwijl ik ook zeker wel eens onzeker ben overmezelf

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 14:50

Rinske schreef:
Hou op, hou op. Een van de redenen dat ik nu naar een nieuwe baan aan het zoeken is dat bij ons op kantoor het "iedereen moet er perfect uitzien en anders vol op dieet gaan" syndroom hangt. Vreselijk... Ik ben veel te zwaar, maar heb daar op zich geen problemen mee (en anders vind ik het nog niet de taak van mijn collega's om zich daarover te 'ontfermen'), maar bij ons is iedereen met maatje 36 aan het lijnen. Men is 25 en heeft het over anti-rimpel cremes. De baas vindt het heel belangrijk dat de meiden allemaal strak in de make-up zitten, zelf heeft hij 3 weken geleden een ooglidcorrectie laten doen om beter bij de vrouwen in de smaak te kunnen vallen (ja écht, dit is zijn reden).
Ik voel me er dus absoluut niet thuis, zoals mensen hier denk ik wel kunnen begrijpen....

Verschrikkelijk probleem, tegenwoordig moet je ook al het perfecte maatje hebben om in een kledingswinkel te werken.
Ik heb het gevoel dat de maatschapij vroeger meer draaide om wie je was, en nu hoe je eruit ziet.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:04

Ik ben zelf ook geen fan van al die cosmetische operaties. En dan heb ik het vooral over degenen die in mijn ogen geen nut hebben. Kijk, mensen moeten op zich natuurlijk zelf weten wat ze doen, alleen zijn van sommige dingen de gevolgen op lange termijn niet te overzien. Kijk naar Botox, nu lijkt dat veilig, maar wat gebeurt er als dat 50 jaar in je koppie zit? Siliconen leken ook veilig, nu zie je ze regelmatig voorbij komen met borstkanker (werk met kankerpatienten). Oeps!!

Het idee "iedereen kijkt naar me" komt vaak voort uit eigen onzekerheid. Ik dacht ook altijd dat mensen naar mij keken. Ik kreeg een vriend (helaas inmiddels mn ex Knipoog ) die me werkelijk prachtig vond, en dat vertelde hij me ook regelmatig Lachen Dat heeft mijn zelfvertrouwen flink opgekrikt. Ik kreeg veel minder het idee dat mensen me aanstaarden, ik merkte dat mensen me gewoon vriendelijk aankeken, wat een verschil maakte dat!

Ik ben verre van perfect, en daar streef ik ook niet naar. Ik zit wel regelmatig op dieet, maar dat is meer voor mn gezondheid. Verder heb ik meestal geen make-up op, dat doe ik eigenlijk alleen als ik er zin in heb (met uitgaan bijvoorbeeld). Als mensen daar problemen mee hebben: jammer dan, ze nemen me maar zoals ik ben. Ik vind mezelf mooit genoeg zoals ik ben Bloos

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 15:06

Hahahah heb ik ook soms, dat je denkt dat mensen naar je kijken, maar eigelijk ziet er niemand naar jou en geven de meeste echt niets om hoe je eruit ziet.

Botox lijkt me nooit veilig gif in je spuiten om je te verlamen, en weg gezichtsbewegingen

ik vind mezelf ook mooi Lachen ik ben wie ik ben en daar kan je weinig aan doen

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:18

Het is zo jammer. Het schoonheidsideaal wat men in de bladen ziet is onbereikbaar, maar niemand schijnt dat door te hebben. Rimpels waren vroeger normaal, nu is dat ineens raar of afwijkend. Maar klopt het dan om iets in je lichaam te spuiten zodat het niet meer 'raar of afwijkend' is? Oftewel een aanpassing aan iets maken, iets veranderen om het 'normaal' te maken? Misschien heb ik makkelijk praten omdat ik er best leuk uitzie. Misschien vind ik alleen maar dat ik er best leuk uitzie omdat ik mezelf toevallig accepteer

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 16:18

katiavl schreef:
Hahahah heb ik ook soms, dat je denkt dat mensen naar je kijken, maar eigelijk ziet er niemand naar jou en geven de meeste echt niets om hoe je eruit ziet.

Of die zien helemaal niet alle 'rare' dingen die jij bij jezelf ziet! Zo kan ik soms enorm mieren om een paar pukkeltjes, terwijl andere het echt niet zien. Tjsa dat zelfbeeld blijft lastig.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 16:21

ik ben wel tevreden met mezelf, maar dat kan ook niet anders.. ik ben gewoon perfect Tong uitsteken
nee maar serieus, ik zeur niet over 'whaa, dit is lelijk'' of ''goh, wat heb ik toch een rare neus'' om iets te noemen. Ik vind dat ik er wel goed uitzie, en heb ook geen behoefte aan PC

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 16:30

hallo
Ik zal zelf best wel wat aan mezelf willen veranderen,nou ja eigenlijk maar 1 ding.
Ik heb nu niet te klagen over mijn gewicht,ik ben 10kilo afgevallen gelukkig!
Maar naar mijn zwangerschappen heb ik nu niet echt een strak buikje meer.
Ik zal daarom best wel een buicorectie willen,zodat ik weer een normale heupbroek aan kan,zonder deze een maat groter te moeten kopen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 16:42

Maar bv bij mensen die heel erg afgevallen zijn, en dat het vel er dan hangt kan ik ook begrijpen

Maar je neus veranderen omdat hij ietsje te groot is of te klein, ogen open laten doen, wang liposucteren Clown

Ow en nog zo iets achterwerk vergroting Koe

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 16:49

katiavl schreef:
Maar bv bij mensen die heel erg afgevallen zijn, en dat het vel er dan hangt kan ik ook begrijpen

Maar je neus veranderen omdat hij ietsje te groot is of te klein, ogen open laten doen, wang liposucteren Clown

Ow en nog zo iets achterwerk vergroting Koe

Dan toch liever een achterwerk verkleining Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 16:51

Je meent het, ik had het op een programma gezien en het meisje wou op jennifer lopez trekken. Dus ze hadden haar liposuctie gegeven. Hoe weet ik niet want ze was echt dun, en dan in haar billen gespoten. Was echt lelijk

Maar zo zie je alweer, en als je jlo in het echt ziet, zou je er niet eens twee maal naar kijken Lachen tv vervormt veel

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 16:56

ik ben wel blij hoor dat jlo die rage heeft gebracht dat kont weer in was,ik heb immers genoeg billen hahaha.
Ben altijd maatje 36 gehad maar toch met flinke neger billenhihi.
Dus was blij dat mijn kont nu eindelijk is gewadeerd word.