Ooglidcorrectie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Ooglidcorrectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:34

Nee dat niet want ik laat bloed prikken zonder met mijn ogen te knipperen, heb zelfs jarenlang met een injectienaald medicijnen zelf toegediend tegen migraine maar dit deed echt zo ongelooflijk zeer, dat ik dat niet nog een keer wens te doorstaan.....

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:50

Da's wel vervelend. Ik heb dat hier nog niet eerder gelezen. Misschien was je een uitzondering.
Ik moest helemaal onder narcose, maar dat is wel ruim 20 jaar terug. Dat zou nu ook niet meer gebeuren.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 10:11

Nou ik ben net bij de huisarts geweest en ik kom niet in aanmerking voor vergoeding Verdrietig
Helaas,ik ben wel wat wijzer geworden hoe ik misschien mijn vermoeide ogen op kan lossen.
Ik ben zelf een lenzendrager en draag ze voor ver af.Het schijnt als je dan bv computer werk doet je extra in moet spannen omdat je lenzen voor veraf zijn.Dat schijnt extra vermoeidheid op te wekken.Ik ga dus maar proberen op mijn werk dan geen lenzen te dragen ik kan het dan allemaal prima lezen als het goed is.
Oogleden corrigeren kost enorm veel geld en dat geld heb ik dus niet dus kan het ook niet doen.Het komt vast wel goed!Ik heb het ook niet extreem maar mijn idee was wel dat daar mijn vermoeide ogen vandaan kwamen!We zullen kijken of het gaat werken zonder lenzen op mijn werk ben benieuwd!
Bedankt iedereen voor de reacties!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 10:45

Als het zo op te lossen is, is het natuurlijk ook goed. Hoef je tenminste niet geopereerd te worden.

Succes met je oogleden!