Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiej schreef:ik denk eigelijk dat XTC gevaarlijk is als je echt overdrijft,
ik ken mensen die 20 pillen kunnen steken (over een hele avond dan) en nog "doodnormaal" zijn en andere die na 2 of 3 al over hun nek gaan en 7uur in de zevende hemel zijn.
ik vind vloeibare echt geweldig gevaarlijk... daar ga je echt RAAR van doen. personen die op het midden van de dansvloer liggen te rollen, mensen die niet weten wat aan te vangen met hun ledenmaten.
vreselijk eng gewoon
Kaiya schreef:Mensen die echt veel kunnen slikken, zullen denk ik ook regelmatig slikken.
Net als bij alcohol, de ene hangt na 7 glazen al boven de WC, de andere na 37 pas.
sokje87 schreef:Fiej schreef:ik denk eigelijk dat XTC gevaarlijk is als je echt overdrijft,
ik ken mensen die 20 pillen kunnen steken (over een hele avond dan) en nog "doodnormaal" zijn en andere die na 2 of 3 al over hun nek gaan en 7uur in de zevende hemel zijn.
ik vind vloeibare echt geweldig gevaarlijk... daar ga je echt RAAR van doen. personen die op het midden van de dansvloer liggen te rollen, mensen die niet weten wat aan te vangen met hun ledenmaten.
vreselijk eng gewoon
Dat zijn gewoon mensen die er niet mee om kunnen gaan, en drugs dus een slechte naam geven.![]()
Overigens, als je 20 pillen op een avond kunt slikken ben je gewoon genaaid door je dealer.
sokje87 schreef:pascale schreef:hey tja vaak mensen die dat doen(bedoel ik niet sommigen van hier hoor)zijn anders!niet zo als ik laat ik het zo maar zeggen!![]()
Ik begrijp wat je bedoelt.
Maar probeer niet alle drugsgebruikers over 1 kam te scheren, er zit nogal een verschil tussen iemand die elke week 3 gram pep op snuift of iemand die een paar x in het jaar een pilletje pakt.
Fiej schreef:trouwens, de pillen die tegenwoordig op de markt zijn... zijn niet echt geweldig.
als ik zo hoor is het min. 2-3 dat je moet nemen om effect te hebben.
esziiY schreef:GHB word voornamelijk bij meisjes in het drinken gedaan met uitgaan.
haha, die slimme vieze jongens altijd
Kaiya schreef:Hahaha.
Maar heeft de mate van het effect eigenlijk ook te maken met hoe groot/zwaar je bent? Zoals bij alcohol?
crossmonster schreef:ja maar kaiya, het klinkt zo onlogisch, welke drugsgebruiker of dealer gooit nu drugs , DURE drugs, in het drankje van een gozer??
crossmonster schreef:ja maar kaiya, het klinkt zo onlogisch, welke drugsgebruiker of dealer gooit nu drugs , DURE drugs, in het drankje van een gozer??
Manon88 schreef:Nou misschien is ie homo ofzo?
Pellie schreef:of hij is een grote ontkenner, en schaamt zich er een beetje voor dat hij het uit eigen beweging is gaan proberen?
ik gok maar wat hoor.
Manon88 schreef:Nou misschien is ie homo ofzo?