centimeters afvallen hoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: centimeters afvallen hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:50

Sfiejj schreef:
Eet gewoon geen tussendoortjes meer, veel water drinken en lekker bewegen!

Dat is heel slecht, je moet wel je stofwisseling op gang houden.

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:21

Wat kun je dan het best als tussendoortje nemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:23

fruit, een speculaasje, eierkoek, allemaal diee verantwoorde tussendoortje's Knipoog

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:25

Zorgen dat je 3 keer op een dag een echte maaltijd eten, ontbijten is essentieel als je wilt afvallen!
Zonder goed ontbijt verbrand je geen calorieen, mét een goed ontbijt verbrand je wél veel meer calorieen Knipoog

2 keer op een dag een tussendoortje die past bij je bezigheden. Zit je de hele dag op kantoor, eet dan iets lichts, sport je die dag eet dan iets waar veel bouwstoffen in zitten.

Eet naar wat je doet op een dag Knipoog

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:35

Ik ga dit topic even volgen.
Maar wat is nou gezond voor s'ochtends om te eten ?? Want ik lust geen cornflakes of yoghurt Bloos

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:35

Ik zit de hele dag op school. Savond rijd ik er wel 2 maar toch vind ik dat ik weinig beweeg. Kan ook bijna niks ivm mn rug/bekken. Heel fout, maar dan zit je dus de hele dag te eten! Er staat al een grote fles water naast me en die word ook echt 5 keer opnieuw gevuld per dag, maar tóch heb ik dan zin om iets te eten. Heel apart...

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:37

Tjaa,, maar iedereen (tenminste sommige zeggen) Dat broodje ei s'ochtends goed voor je is,, maar dat is toch juist niet goed ?? Bloos

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:38

Nou, 's ochtends moet je natuurlijk kijken wat je kán eten, veel mensen hebben moeite met eten 'smorgens. Vaak moet je daar even aan wennen en doorheen komen, of eerst douchen bijvoorbeeld. Door eerst even iets te doen of wakker te zijn krijg ik wel honger meestal.
Brood, fruit oid, lust je wel vruchtenyoghurt?
Of muesli? Of gewoon beschuit met kaas ofzo..

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:39

Cathelijne schreef:
Joki schreef:
welke oefeningen raden jullie dus aan om te gaan doen

Hardlopen ligt niet echt in mijn vermogen ben na 10 minuten kapot (terwijl ik wel 2 uur achter elkaar kan voetballen maar speel ik niet meer)

Je moet ook niet in 1 keer beginnen met 10 minuten, maar met meerdere malen 1 minuut. Ik loop zet op de podcasts van Vlaanderen Sportland. Via deze link kan je kiezen voor 2 afstanden: van 0-5 km (onderaan de pagina) en van 5-10 km (bovenaan de pagina). Als je de podcasts op je mp3 speler zet wordt je precies verteld wanneer te wandelen en wanneer te "lopen" (=Vlaams voor joggen/rennen). Er wordt voor passende muziek gezorgd en je wordt zelfs regelmatig aangemoedigd.

Hey, das een heel handige link, dank je!!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:44

BrittKitt schreef:
Nou, 's ochtends moet je natuurlijk kijken wat je kán eten, veel mensen hebben moeite met eten 'smorgens. Vaak moet je daar even aan wennen en doorheen komen, of eerst douchen bijvoorbeeld. Door eerst even iets te doen of wakker te zijn krijg ik wel honger meestal.
Brood, fruit oid, lust je wel vruchtenyoghurt?
Of muesli? Of gewoon beschuit met kaas ofzo..

Moeite met eten heb ik zoiezo niet Bloos
En wel goed idee beschuitje Haha! is trouwnes nog lekker ook Tong uitsteken

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:45

Niet vol gaan smeren met pindakaas of roomboter ofzo he Vork
Evt volkorenbeschuitje maakt het beter natuurlijk!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:48

gadver pindakaas Tong uitsteken
hm.. morgen even aan me moeder vrage of ze beschuit haalt Haha!
ohnee,, morge moet ik naar een bruilloft en uit eten :| in een chinees restaurant .. pff ;P

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 23:50

Ik ontbijt eigenlijk altijd gewoon met brood met kaas of vleeswaren

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:52

Ik blijf dit topic ook even volgen.
Als ik straks van het zomer weer in een bikini wil moet er een hoop gaan veranderen Ja

Ik ben trouwens van plan om een abonement te nemen op het zwembad, wil dan 2/3 keer per week baantjes trekken.
Moet het jammer genoeg wel weer opbouwen, vroeger zwom ik zo'n 1,5 kilometer op een dag. Voordat mij dat weer lukt moet er een hoop gebeuren Ja

Wat betreft eten in de ochtend. Dat kan ik dus echt niet
Ik sta zo rond half 7 op en ga om half 8 naar school toe. Op school eet ik om 12:15 uur 1 broodje met kaas en soms soep. Om een uur of 3 eet ik nog een broodje en om half 7 heb ik avond eten. Voor de rest eet ik tussen door een appel.
Maar goed ik moet denk ik maar eens gaan beginnon om te gaan ontbijten. Bah, daar hou ik dus echt niet van

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:55

nee ik heb gehoord dat sommige mensen het daarna weer uitspugen,, maar kan je dat niet langzaam opbouwen dan ?? gewoon eerst een stukje fruit en langzaamaan naar één broodje ofzoo??

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:56

Ja je moet er aan wennen..
Begin dus ook niet meteen met dik volkorenbrood met oude kaas ofzo Vork
Maar met een droog beschuitje met een glaasje vruchtensap ofzo, ik kom niet eens op school als ik niet eet! Haha! Ik at meestal op de fiets mn brood op

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 23:58

Joki schreef:
Hai

De zomer komt er weer aan en wil toch een mooie taille. Wat kan ik het beste doen om centimeters af te vallen?

Wat mag ik wel en niet eten?
Wat moet ik doen

Sportschool werkt bij mij niet laat keer op keer mijn abbo verlopen zonder te gaan

Dag miss Joki..
volgens mij heb jij het hélémáál niet nodig, cm's eraf. Maar oke, als jij het nodig vindt Knipoog

In ieder geval kan je, als je naar je voedingspatroon kijkt, de kaas afschaffen of in ieder geval 30+ kaas eten. Daarnaast goed ontbijten, 2/3 tussendoortjes per dag (denk aan fruit, Liga Fruitkick/Evergreen, plakje ontbijtkoek, bakje yoghurt) en veel water (min 8 glazen per dag, 1.5 liter). Probeer zoveel mogelijk volkoren/bruine producten te eten (bruin brood, volkorenpasta, zilvervliesrijst).

Tjah.. ik vind het nog steeds niet nodig dat je afvalt maar als je het per sé wil, ga dan wél naar de sportschool ipv je kaart te laten verlopen Knipoog

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 00:00

BrittKitt schreef:
Ja je moet er aan wennen..
Begin dus ook niet meteen met dik volkorenbrood met oude kaas ofzo Vork
Maar met een droog beschuitje met een glaasje vruchtensap ofzo, ik kom niet eens op school als ik niet eet! Haha! Ik at meestal op de fiets mn brood op

Ik kan heel goed tegen niet eten. Heb het een keertje voor elkaar gekregen om een hele dag op 1 tosti en 2 glazen water te leven. Kon niet eten want ik was druk in de weer met me werk.
Laatst bijgewerkt door Mias op 05-03-07 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 00:01

whahaha.. of als je een hond hebt of paard lekker joggen Haha!
Doe ik ook in de zomer,, Haha!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 00:02

Ik was vanavond voor de lol met mijn paard een rondje gaan rennen in de bak (heeft geen ijzers dus kan niet op asfalt) nou ik heb geen hardloopconditie

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 00:04

Ja in de bak is ook zwaarder dan gewoon met je hardloopschoenen over het asfalt he Knipoog

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 00:04

Mias schreef:
Ik kan heel goed tegen niet eten. Heb het een keertje voor elkaar gekregen om een hele dag op 1 tosti en 2 glazen water te leven. Kon niet eten want ik was druk in de weer met me werk.

En als je zo weinig eet, slaat je lichaam al dat voedsel op omdat ie zo weinig binnen krijgt en val je dus never nooit af!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 00:06

inderdaad ladyjoy,,
maar soms heb ik vreetbuien ineens Verdrietig

Mias

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 00:06

ladyjoy schreef:
Mias schreef:

En als je zo weinig eet, slaat je lichaam al dat voedsel op omdat ie zo weinig binnen krijgt en val je dus never nooit af!

Dat weet ik ook wel, ik gebruik dat ook niet om aftevallen Knipoog

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 00:32

Mias schreef:
Wat betreft eten in de ochtend. Dat kan ik dus echt niet
Ik sta zo rond half 7 op en ga om half 8 naar school toe. Op school eet ik om 12:15 uur 1 broodje met kaas en soms soep. Om een uur of 3 eet ik nog een broodje en om half 7 heb ik avond eten. Voor de rest eet ik tussen door een appel.
Maar goed ik moet denk ik maar eens gaan beginnon om te gaan ontbijten. Bah, daar hou ik dus echt niet van

Smeer een boterhammetje en neem dat mee naar school, of zo'n ontbijtreep of een flesje fruitontbijt ofzo. Dan kun je dat daar op het plein nog even op eten, waarschijnlijk heb je er dan al minder moeite mee dan wanneer je net uit bed komt gevallen.

Ik kan 's ochtends vroeg ook niet zo goed eten, maar ik neem vaak iets mee voor in de auto/bus, en als ik een uurtje op ben krijg ik het wel weg (sterker nog, dan krijg ik zelfs honger).