Sfiejj schreef:Eet gewoon geen tussendoortjes meer, veel water drinken en lekker bewegen!
Dat is heel slecht, je moet wel je stofwisseling op gang houden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sfiejj schreef:Eet gewoon geen tussendoortjes meer, veel water drinken en lekker bewegen!
Cathelijne schreef:Joki schreef:welke oefeningen raden jullie dus aan om te gaan doen
Hardlopen ligt niet echt in mijn vermogen ben na 10 minuten kapot (terwijl ik wel 2 uur achter elkaar kan voetballen maar speel ik niet meer)
Je moet ook niet in 1 keer beginnen met 10 minuten, maar met meerdere malen 1 minuut. Ik loop zet op de podcasts van Vlaanderen Sportland. Via deze link kan je kiezen voor 2 afstanden: van 0-5 km (onderaan de pagina) en van 5-10 km (bovenaan de pagina). Als je de podcasts op je mp3 speler zet wordt je precies verteld wanneer te wandelen en wanneer te "lopen" (=Vlaams voor joggen/rennen). Er wordt voor passende muziek gezorgd en je wordt zelfs regelmatig aangemoedigd.
BrittKitt schreef:Nou, 's ochtends moet je natuurlijk kijken wat je kán eten, veel mensen hebben moeite met eten 'smorgens. Vaak moet je daar even aan wennen en doorheen komen, of eerst douchen bijvoorbeeld. Door eerst even iets te doen of wakker te zijn krijg ik wel honger meestal.
Brood, fruit oid, lust je wel vruchtenyoghurt?
Of muesli? Of gewoon beschuit met kaas ofzo..
Joki schreef:Hai
De zomer komt er weer aan en wil toch een mooie taille. Wat kan ik het beste doen om centimeters af te vallen?
Wat mag ik wel en niet eten?
Wat moet ik doen
Sportschool werkt bij mij niet laat keer op keer mijn abbo verlopen zonder te gaan
BrittKitt schreef:Ja je moet er aan wennen..
Begin dus ook niet meteen met dik volkorenbrood met oude kaas ofzo
Maar met een droog beschuitje met een glaasje vruchtensap ofzo, ik kom niet eens op school als ik niet eet!Ik at meestal op de fiets mn brood op
Mias schreef:Ik kan heel goed tegen niet eten. Heb het een keertje voor elkaar gekregen om een hele dag op 1 tosti en 2 glazen water te leven. Kon niet eten want ik was druk in de weer met me werk.
ladyjoy schreef:Mias schreef:Ik kan heel goed tegen niet eten. Heb het een keertje voor elkaar gekregen om een hele dag op 1 tosti en 2 glazen water te leven. Kon niet eten want ik was druk in de weer met me werk.
En als je zo weinig eet, slaat je lichaam al dat voedsel op omdat ie zo weinig binnen krijgt en val je dus never nooit af!
Mias schreef:Wat betreft eten in de ochtend. Dat kan ik dus echt niet
Ik sta zo rond half 7 op en ga om half 8 naar school toe. Op school eet ik om 12:15 uur 1 broodje met kaas en soms soep. Om een uur of 3 eet ik nog een broodje en om half 7 heb ik avond eten. Voor de rest eet ik tussen door een appel.
Maar goed ik moet denk ik maar eens gaan beginnon om te gaan ontbijten. Bah, daar hou ik dus echt niet van