Grote cup, kleine omvang, weinig keuze?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Grote cup, kleine omvang, weinig keuze?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 18:56

Dat is inderdaad zo! Die zitten heerlijk stevig...

Liveyourlife

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:59

Chantelle heeft in ieder geval 70E, mooi en voorgvormd. Ze moeten ze wel vaak even bestellen, maar ze zijn erg goed.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 19:01

Die naam komt me bekend voor, zal zo even op internet speuren welke het precies is.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:01

Janneke_ schreef:
http://www.bravissimo.com

ik heb 75E, ook een stinkmodder.. maar daar kan je wel dingen vinden, ook bikini's enzo
Helemaal super wat ze daar allemaal verkopen. Zelf met m'n H kan ik daar super slagen.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:05

Ik heb het probleem ook wel.. Heb 65D.. ik koop nu altijd bh's 70D maar perfect zit dat niet... Maar ik vind geen bh's in mijn maat.. Ja of van die hele dure, maar daar heb ik echt het geld niet voor.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 19:06

Echt erg eigenlijk! Kom op dames, met z'n alle even een lingerie lijn ofzo opzetten voor vrouwen/meisjes met smalle omvang, maar grote cup Clown

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:09

Voor bh's die er niet uitzien alsof ze van je oma komen Clown

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:10

Ik weet niet of je de livera kent. Maar ik had daar laatst bh's van 75E..Maar omdat er toch nog niet genoeg was moest ik 80D nemen, die zitten opzich ook wel bij mij maar toch niet helemaal. Ik heb nu dat als ik nieuwe bh's moet kopen dat ik steeds boos de winkel uit ga omdat gewoon niks leuks is in de meeste winkels.

Idd een eigen lingerie lijn zou perfect zijn!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 20:35

Livera ken ik, hebben we hier ook. Maar de kwaliteit, de stevigheid bedoel ik dan eigenlijk, die is gewoon niet stevig genoeg voor mij.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 21:38

Ik heb cup E/F ik vind dat je erg weinig keus hebt met leuke BH's, ik heb geen geld voor mooie bh's van de livera dus koop ik mijn BH's maar bij goedkopere winkels en tja hoelang kun je er mee 2 weken tot een maand?? Zonde geld dus, met omvang heb ik 90/95 dus daar wel keus genoeg in.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 21:49

Ik heb 75F (en laatst een voorgevormde 75g die nog niet echt super zat) Maar keuze zat, alleen inderdaad wel erg kostbaar. Nu moet ik wel zeggen dat ik geen bh's verslijt. Ik draag overigens Marie Jo l'Aventure, erg mooi spul Haha! Om op de topicstarter terug te komen, kunnen ze hem niet voor je innemen bij de speciaalzaak?

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 22:36

Ik heb een 75E en ik kan in geen enkele winkel bij ons in het stad iets vinden dat degelijk past. Meestal begint het pas vanaf 80E en tja dat is nu eenmaal tegroot. Ik ga dan ook naar eens speciale winkel voor grote maten en daar heb je wel leuke keus Ja . Kunnen ze je ook goed advies geven, iets wat ze in de meeste winkels niet kunnen Nagelbijten / Gniffelen .

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 14:04

ik heb zelf d maar die zijn ook echt moeilijk te krijgen bij de hunkemoller hebben ze wel heel veel verschillende en leuke grote cup maten

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 14:08

70 D is het zelfde probleem.
Soms grijp ik naar 75 C maar dat is ook niet ideaal.
Ik zie altijd van die leuke setjes bij H&M enz maarja. Die gaan amper verder van C.
Hunkemoller, en dan even ervaren verkoopster zoeken.
Die helpen je vaak wel.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 14:09

@ sence: Waar kun je die marlies dekke bh's kopen hier in lwd

Sportbeha's zitten inderdaad heeeeerlijk... maar erg onromantisch en onaantrekkelijk...

Ik moet ook een met een brede band achter hebben en brede bandjes, anders geeft ie echt niet genoeg steun... heb er zon hekel aan om ze te passen en ze zijn vaak reteduur...
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 05-03-07 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 14:13

JuuLePuuL schreef:
@ sence: Waar kun je die marlies dekke bh's kopen hier in lwd

Sportbeha's zitten inderdaad heeeeerlijk... maar erg onromantisch en onaantrekkelijk...

Ik weet er sowieso 2, maar van 1 niet de naam.

Ik haal altijd bij Charme, die zit in het winkelcentrum (dat naast de V & D) en dan op de bovenste verdieping.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 14:17

Hmm moet ik ook maar eens gaan kijken dan, marlies dekkers heeft altijd wel mooi spul! maar ze zijn wel vaak 100 euro die van marlies dekkers... pffff arme student ben ik maar Knipoog

Gelukkig betaald mn moeder het vaak wel eens omdat ze vaak duur zijn...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 14:19

Erg duur ja, ik heb nog het geluk dat me moeder het betaalt. Ze betaalt ze ook omdat ze voor mij niet echt te betalen zijn...

Oja, bij Christine Leduc hebben ze ook wel marlies dekkers volgensmij Tong uitsteken Maar dan ga ik liever naar charme Clown

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 14:23

haha ja inderdaad dan ga ik daar inderdaad ook liever heen...weet zo 1 2 3 niet waar charme zit maar zal morgen eens gaan kijken!

ja die krengen zijn niet te betalen, mooi dat je moeder ze nog betaald, de mijne doet dat ook nog wel eens...een hm'tje kan ik echt niet aan, dat zit voor geen meter, en het is al helemaal irritant als er leuke bh's daar zijn, ik kan dat toch niet aan, flutstof en het kruipt omhoog van achter...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 14:24

Inderdaad! Charme is heel makkelijk te vinden trouwens hoor Clown Eigenlijk schuintegenover die snoep winkel daar, zeg maar Clown

Ik merk ook snel het verschil tussen een duurdere en een goedkopere bh Nagelbijten / Gniffelen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 14:25

Ooooowww daaar! Ik weet al waar et zit! de snoepwinkel weet ik natuuuuurlijk te vinden Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 14:27

Hahaha Clown

merken als Marie Jo enzo hebben ze ook, eigenlijk allemaal merken voor grotere maten.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 14:32

Herkenbaar! Ik heb 70E. Soms past een 75E ook, maar het is inderdaad moeilijk om in die maat een bh te vinden. Om over leuke bh's al helamaal niet te spreken.... Bij Hunkemuller of livera hebben ze er soms wel niet zo heel erg duur zijn (vind €30,- al niet meer duur...) Mijn moeder heeft wel 's gewoon de achterkant ingekort. Dus gewoon een stukje afgeknipt en die 'haakjes' opnieuw erop genaaid Tong uitsteken

En bikini's is inderdaad helemaal een ramp. Als ik al wat in mijn maat heb gevonden is het broekje 2 maten te groot.
Daarvoor ga ik meestal toch naar een speciaalzaak. Het is dan wel belachelijk duur, maar goed....

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 14:35

aaaaawww ja over bikini's gesproken, ook zon ramp... het broekje is altijd te groot! Al wissel ik stiekum in de winkel wel eens het broekje om en dan hopen dat ze het bij de kassa niet zien hihi....

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:40

haha, ja, dat doe ik inderdaad ook wel 's. Ik weet dat het eigenlijk niet kan, maar als ik een hele dag bikini's gepast heb en ALLE broekjes te groot zijn dan kan me dat ook niks meer schelen! Knipoog