Ymke schreef:Ik ben niet bang voor de dood, wel op de manier hoe ik dood zal gaan
Hmm..ja hier hetzelfde... Ik wil niet lijden, ik wil dat als ik dood ga het gewoon in een keer over en uit is. Liefst ga ik dood in mijn slaap. Volgens mij krijg je dan hele rare dromen

En inderdaad, ik ben wel bang dat er iemand om mij heen die erg belangrijk voor me is dood zal gaan. Vooral nu, kan het er echt niet bij, dan val ik volgens mij in een zwarte gat en kom ik never nooit meer uit.

_Micha_ schreef:Everest schreef:Ik ben er doodsbang voor...
Ik vind het een akelig idee.. want als je dood bent.. dan ben je dood.. en kom je nooooit meer terug.. de wereld blijft eeuwig voortbestaan.. maar je komt zelf nooit meer terug..
Nooit..
Akelig idee
Vind ik nou ook, er is gewoon niets meer dan. En de wereld gaat gewoon door met leven en jij bent gewoon weg. Nóóit meer paardrijden nooit meer lol maken met je vrienden al die dingen. Bah wordt er helemaal akelig van. Daarom hoop ik ook dat je opnieuw wordt gebeuren ofzo
Dit geloof ik niet.
Ik denk dat je wel op het een of ander manier terug komt. Waar je ook komt, heb je het goed denk ik. Dus wel paardrijden etc etc......
Ik geloof niet dat je gewoon voor jezelf ook niet meer bestaat. Je ziel kan niet doodgaan. Alleen je lichaam