li3kuhhh schreef:stef schreef:ik heb gisteren deo van dove gekregen, en die wordt niet nat zeg maar als je spuit. Heb heel de avond gewerkt en niks aan de hand...
Welke van Dove is dat als ik vragen mag?
invisible dry
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
li3kuhhh schreef:stef schreef:ik heb gisteren deo van dove gekregen, en die wordt niet nat zeg maar als je spuit. Heb heel de avond gewerkt en niks aan de hand...
Welke van Dove is dat als ik vragen mag?
Esmeralda schreef:beetje stom, maar als je nu helemaal geen deo gebruikt, enkel goed wast? Of meur je dan je shirtje uit?
daniella74 schreef:Gewone droge talkpoeder gebruiken ipv deo (kan ook geen natte plakzooi worden) en NIET met zeep wassen. Talkpoder geeft bijna nooit allergische reacties en het werkt effectief tegen geurtjes en vijvertjes onder de armen, ook met bloedhitte zomers.
marloezzke schreef:ik bleef ook altijd heel veel zweten.
nu gebruik ik deo die 5 dagen werkt, het werkt echt perfect! ik zweet gewoon weg echt veel minder! en er komt ook geen geur meer vanaf.
je wast je 's avonds en spuit vervolgens het spul op, daarna ga je slapen, de volgende ochtend kun je je gewoon wassen, het spul is in je huid getrokken.
afhankelijk van hoeveel je zweet moet je na 4 a 5 dagen het weer opnieuw herhalen.
ik zweer hier echt bij! ik heb super veel verschillende deo's gebruikt niets werkte echt, ook odrex extra dry hielp niet voldoende.
je kunt het spul gewoon bij de drogist kopen of apotheek, het is er van verschillende merken oa vichy 12,95 , therme 15,95(heb ik nu en ben er goed tevreden over en dan nog een van 19,95.
je doet er een paar maanden mee en het werkt echt!!!!!
ladymagic schreef:Misschien even bij de drogist binnenlopen en daar naar een goede deo vragen?
Kruidvat etc, wordt je niet zo goed geholpen maar bij de DA (niet de dierenarts maar de drogist DA) hebben ze een aparte beauty afdeling, parfum en duurdere schoonmaak producten enzo, die helpen mij altijd heel goed. Mijn vriend kan niet goed tegen deo en hij is daar ook goed geholpen!
daniella74 schreef:Gewone droge talkpoeder gebruiken ipv deo (kan ook geen natte plakzooi worden) en NIET met zeep wassen. Talkpoder geeft bijna nooit allergische reacties en het werkt effectief tegen geurtjes en vijvertjes onder de armen, ook met bloedhitte zomers.