Ik geloof alleen in http://www.dokterschumachervooraluwcorrecties.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:zijn er ook borstverkleinende zalfjes
Lovely1 schreef:katiavl schreef:zijn er ook borstverkleinende zalfjes
was het maar waar... pff
Al dat gemekker over te kleine borsten.... wou dat ik ze klein had![]()
Kunnen we niet met zijn alle gewoon in één keer *poef* een cup C of D krijgen... dan is iedereen toch wel aardig tevreden? Ik met mijn kleine lijfje en cup E of soms F is geen succes
MISTRAL94 schreef:Heb je al meerdere pillen (anticonceptie) geprobeerd Pasha?
katiavl schreef:Ik ken het gevoel daarom snap ik de frustraties echt niet, bedoel dat is gewoon een probleem zoals my golden shoes doesn't fit
als dat een zorg is wees blij
Ik heb al twee borstreducties laten doen, en problemen met de groeihormonen ofzo
dus elke keer worden ze klein en terug groot, is niet leuk en zeker niet mooi maar er zijn erger dingen dan dat
Noetanchamon schreef:Hoe vervelend dan ook, bespaar geld voor zalfjes en crempjes want dat helpt dus echt niet, is onlangs nog onderzocht i.o.v de consumenten bond.
Blitzelover schreef:is er eigenlijk iemand tevreden over haar borsten vraag ik me af
rachelthinka schreef:ja kijk, ik klaag er zelden over maar idd is het niet leuk als je soms nog minder hebt dan wat een man op die plek heeft en geloof mij ik ben behoorlijk plat als in ik ben 24 met een aa of kleine a
Quellian schreef:Blitzelover schreef:is er eigenlijk iemand tevreden over haar borsten vraag ik me af
Ja, ik
o0marije0o schreef:Ik zou zelf graag een C willen hebben. Vind ik de perfécte maat. Niet te groot niet te klein. Ben helaas gezegend met een B
Blitzelover schreef:is er eigenlijk iemand tevreden over haar borsten vraag ik me af
#Ymke# schreef:o0marije0o schreef:Ik zou zelf graag een C willen hebben. Vind ik de perfécte maat. Niet te groot niet te klein. Ben helaas gezegend met een B
Helaas? Met een B behoor je tot de gemiddelde cubmaat, meeste vrouwen schijnen B te hebben (onderzoeken etc bewezen dat ofzo)..
ik ben 23, heb nu eindelijk een A-tje, geloof me dat het best frustrerend is als je op je 18e plattiet word genoemd. Inmiddels kan ik er wel mee omgaan. Alhoewel ik laatst een supergaaf lingeriesetje heb gekocht, een body, maar hij zat perfect, alleen te weinig tiet, dus die ligt nu werkeloos![]()
Soms zou ik best een B willen hebben, dus wie wil ruilen