Bijna flauwvallen en ineens heel misselijk...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bijna flauwvallen en ineens heel misselijk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 16:30

ik heb smorgens idd ook buikkrampen, en kan ineens heel erg gaan zweten, duizelig valt wel mee, en misselijk ben ik smorgens wel vaak, ik denk dat ik de HA binnenkort maar even ga bellen, bedankt!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 16:32

Succes!

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 11:54

Heb dat al een keer of twee gehad.
Deed stage bij de dierenarts ( studeer dierenzorg en dierenmanagement ) en ze was bezig met iets onder de microscoop te bekijken, en oppeens kreeg ik het zo warm , en wordt misselijk. ik ga naar de twalet, zie ik oppeens allemaal sterretjes en blinkdingetjes voor mijn ogen en ben met mijn hoofd tegen de muur gebotst Bloos en had zo koudzweet. daarna was het over.

Heb het thuis eens gehad ook. ik was mijn haren aan het kammen voor de spiegel en had oppeens hetzelfde gevoel ( misschien was het spiegelbeeld de oorzaak Vork )

grtjs
xxx

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:56

Woon je nog thuis??
Je zegt dat je moeder en je zus het ook hebben??

Al eens aan gedacht dat het misschien met jullie huis te maken heeft?
Misschien koolmonoxide vergiftiging of iets anders zoals gas??

Ik zou als ik jou was alles es goed nakijken!

Sterkte hoor Ach gut

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 00:56

Nee, mijn moeder is al gestorven toen ik 4 maanden was, ik woon op mijzelf in Zaandam en mijn zus in Tilburg.
Ik heb het niet alleen als het ergens benauwd is, kan ook dat ik het ene moment zit te klappertanten van de kou en het andere moment mijn jas uitdoe omdat ik het zo benauwd krijg en bijna flauwval.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 08:55

dit heb ik ook standaard, bij mij was het inderdaad bloedarmoede. Dat is opgelost, nu is het wel minder, maar heb het nog steeds.
Stond inderdaad ook met mijn vriend te douchen, alleen ging ik neer Knipoog
Heb het vaak in warme ruimtes, zoals inderdaad een hete douche. Met opstaan is het bij mij eigenlijk een stuk minder als vroeger, de douche is alleen maar erger geworden.
Zou je toch eens flink laten testen bij de dokter, kan echt vanalles zijn .Bij mij was het iig bloedarmoede.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 14:02

Ik heb dit een keer heel erg gehad, dat ik een boterham stond te smeren aan het aanrecht en dat ik ineens een golf misselijkheid op voelde komen en het werd helemaal wit voor m'n ogen. Ik moest toen op de grond gaan liggen in de keuken omdat ik anders door m'n benen heen ging. M'n buik deed vreselijk veel pijn en ik moest gewoon bijna over m'n nek. Nagelbijten / Gniffelen M'n zusje belde m'n moeder op d'r werk en die was binnen 5 minuten thuis, maar daarna ging het wel weer. Weet nog steeds niet wat het was.

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 09:40

Dat klinkt gewoon als een te lage bloeddruk. Daar heb ik ook regelmatig last van. Ga even langs je huisarts om dat na te laten gaan en dan zal hij je daar een medicijn voor geven. Enige nadeel is wel dat wanneer de medicatie op is, je terug hervalt met je bloeddruk...

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 12:45

IK heb hier ook vaak last van..Dan zit ik op school in een lokaal en dan krijg ik het heel warm ga ik zweten en dan word is duizelig egt niet normaal..!! ( dat was echt eng gewoon...) IK liep ook een keer naar de les toe en dan is het altijd heel druk in de gang en toen werd ik ook inees heel erg duizelig gelukkig kon ik me ergens aan vast pakken anders was ik gewoon op de grond gevallen ( flauwvallen) en ben toen wel naar de les gaan maar dat ging echt niet lekker..Gister en vandaag had ik er weer last van dus ben ik thuis gebleven en ga zo naar de dokter...Mijn moeder denkt dat het bloedarmoede is..Maar ik wil geen bloed laten prikken... Verdrietig Maar het zal moeten denk ik...ik kan daar echt niet tegen tegen ziekenhuizen enz..bah..

Succes verder!!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 12:48

oh dit heb/had ik ook supervaak!!
bijna elke dag wel een paar keer Nagelbijten / Gniffelen

dan sta je te snel op of iets, en word het idd een paar (10 sec of soms wel langer) zwart voor je ogen....
krijg dan ontzettende hoofpijn, en moet dan even gaan zitten anders val ik zo..
een keer had ik het toen ik van de trap af liep.. viel er bijna van af, maar ben maar snel gaan zitten, en daarna was het weer goed....

ohja, ik heb/had het ook heel vaak als ik opstond sochtens uit bed.
heb het nu al eventjes niet meer gehad gelukkig... maar tijdje had ik het echt heel vaak..

waar het weg komt... geen idee
maar lastig is het wel...
*gaat topic doorlezen*
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 15-03-07 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 12:50

Wat heel goed kan helpen, althans, bij mij helpt het wel goed.. sochtends als ontbijt (en daarnaast vaak ook nog iets van een broodje/kracker) een beker drinkbouillion van knorr.. als ik dan buikpijn heb, of hoofdpijn en dus dat zwart voor mn ogen, wankelen op mn benen enz... dan is t meestal direct over. Dit moet je wel even blijven volhouden, en het smaakt niet zo lekker.. maar bij mij helpt het wel!

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 16:27

Echt vervelend,, maar zoals je ziet je bent niet de enige..!! Knipoog

Ben denet bloed wezen prikken..ben benieuwd wat het is!!

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 22:09

Ik ga woensdag weer langs de dokter, dan pas kunnen we allebei.. Maar kheb nog meer klachten en hierover ga ik het ook nog even hebben.