Dames let even op! DA mascara

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: Dames let even op! DA mascara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 12:39

ik heb toch maar eens besloten om maandag de dokter te bellen Ja ik heb nou een prik in me rechteroog, ik heb al met gekooktwater en een watje me oog schoongemaakt maar er zit gewoon niets hierdoor kan ik geen makeup op want zit de hele tijd in mn oog te wrijven. ben benieuwd of dit zelf overgaat. hoor t maandag wel

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:43

Faelivrin schreef:
Welke mascara raden jullie dan wèl aan? Moet nieuwe maar heb helemaal geen verstand van mascara. Clown Naja, geen verstand, weinig ervaring want hoef bijna niet te gebruiken [Van mezelf erg lange donkere wimpers.] Maar wil ze nu toch wat meer kleur geven. [En misschien wat meer volume.]

Dure mascara. Sigaar
Lancome vind ik erg prettig smeren. L'Oreal ook, maar sinds ik heb gehoord dat dit op dieren wordt getest heb ik deze mascara niet meer gebruikt. Iemand enig idee of Lancome ook op dieren wordt getest?
Maybeline of zoiets is ook erg fijne mascara. Misschien een tip om een mascara te kopen met een witte kant (voor meer volume) en gewoon een zwarte kant. Vork

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 12:52

Elessar schreef:
Faelivrin schreef:
Welke mascara raden jullie dan wèl aan? Moet nieuwe maar heb helemaal geen verstand van mascara. Clown Naja, geen verstand, weinig ervaring want hoef bijna niet te gebruiken [Van mezelf erg lange donkere wimpers.] Maar wil ze nu toch wat meer kleur geven. [En misschien wat meer volume.]

Dure mascara. Sigaar
Lancome vind ik erg prettig smeren. L'Oreal ook, maar sinds ik heb gehoord dat dit op dieren wordt getest heb ik deze mascara niet meer gebruikt. Iemand enig idee of Lancome ook op dieren wordt getest?
Maybeline of zoiets is ook erg fijne mascara. Misschien een tip om een mascara te kopen met een witte kant (voor meer volume) en gewoon een zwarte kant. Vork

al die mascara's volgens mij behalve miss hel(l)en
van de hema.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:56

Ik heb hele fijne mascara van Gosh Ja

Rubiquil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 13:03

Wat slecht dat ze er nu pas achterkomen! Hopelijk houdt niemand ergens last van...

Zelf gebruik ik altijd Ultimeyes van dior of eentje van Estee Lauder maar ik weet niet hoe die heet Lachen
Ze zijn wel prijzig maar mijn wimpers worden wel veel mooier dan bij andere mascara's. Ook blijft t langer mooi zitten vind ik.

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 14:39

Ik heb mascara van Trucco (Sebastian). Is vrij aan de prijs maar is supergoed! *LOL*

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 01:01

Maar ze zijn nu dus wel uit de winkels gehaald??