Kikka en Laura; jullie gesprek snap ik niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura schreef:Wat snap je niet?
Laura schreef:In puur calorisch opzicht misschien niet, maar
groenten bevatten veel vezels (houden darmen aan het werk - is ook werk
voor je lijf) en Eiwitproducten bevatten nauwelijks vet of
koolhydraten, en eiwitten worden als eerste naar je spier
getransporteerd om daar aan te vullen ipv dik te maken. Bovendien zorgt
eiwit bij koolhydraten eten voor een lagere stijging van je
bloedsuiker. Als je er tonnen van eet zal je er vast nog te dik van
worden, maar het geeft wel degelijk positieve effecten
Revanches schreef:Ja dat minderen met eten zou ik ook wel willen.
Niet zozeer om te willen afvallen.Maar ik eet gewoon vrij veel.
En ieder pondje gaat door het mondje zeggen ze dan he!
Ach ik wil er gewoon 5kg vanaf...Maar dat is vrij moeilijk!
Laura schreef:Toch zeg je dat verkeerd - ik kan me niet voorstellen dat iemand op
zích minder wil eten. Je wil toch het allerliefst lekker veel eten en
geen gram aankomen?
Guinevere schreef:Ben je nog in de groei? Toen ik in de groei was at ik elke dag een heel brood.Dat is gelukkig vanzelf over gegaan.
Elmira schreef:Ik heb hetzelfde als jou![]()
Ik ben even lang, even oud en weeg ongeveer hetzelfde (bij mij schommelt het rond de 60)
Ik eet ook zo veel![]()
Dan weer een appel, dan weer 2 stukken brood enz..
Maar vooral op school, dan heb je weer 3 tussenuren en ga je vanzelf wel weer 2/3 broodjes eten..
Okee ik fiets dan wel rond de 200 km per week gemiddeld maar ik voel me zo'n vreetzak als ik 's ochtends weer 4 broodjes naar binnen werk
Edit: Ja ik wordt ook alleen maar breder heb ik het gevoel![]()
Ik heb al zo'n 2 jaar niet echt meer gegroeit
ElCid schreef:Optimel Control gaan gebruiken. Dat werkt echt en zorgt dat je minder honger hebt, en dus minder eet.
Geen vette dingen, vlees is vetter dan bijv. vis, Veel bewegen.
Elmira schreef:Maar de TS wil toch niet afvallen?
Alleen gevarieerder eten en wat meer bewegen of snap ik dat nou verkeerd
Kit_for_ever schreef:Hier nog een die er eerst eens 5 vanaf wil. Ben sinds september best wat aangekomen omdat ik van 7 dagen per week in de paarden werken ineens naar hele dagen op mn gat zitten op school ging. Ben niet echt een spriet ofsow en dat hoeft van mij ook niet. maar nu zit ik niet meer lekker in mn eigen velletje en word het dus tijd om iets te gaan doen. ik drink veel water en laat snoepjes zo veel mogelijk links liggen. Dat is best wel eens lasig maar een keertje kan geen kwaad denk ik. verder ontbijt ik gewoon, eet tussen de middag normaal en elke avond vers en afwisselend.
o0marije0o schreef:Als jee een vreetbui hebt is het vind ik zelf handig om jezelf vol te gieten met thee of water. Zit je weer vol is er geen plek meer voor de muffin die je aangaapt![]()
Nooit eng gaan dieeten he?! Is helemaal niet goed voor je lichaam..maar dat weet je zelf vast ook heel goed.
SplashIsLief schreef:Kit_for_ever schreef:Hier nog een die er eerst eens 5 vanaf wil. Ben sinds september best wat aangekomen omdat ik van 7 dagen per week in de paarden werken ineens naar hele dagen op mn gat zitten op school ging. Ben niet echt een spriet ofsow en dat hoeft van mij ook niet. maar nu zit ik niet meer lekker in mn eigen velletje en word het dus tijd om iets te gaan doen. ik drink veel water en laat snoepjes zo veel mogelijk links liggen. Dat is best wel eens lasig maar een keertje kan geen kwaad denk ik. verder ontbijt ik gewoon, eet tussen de middag normaal en elke avond vers en afwisselend.
Dit komt me heel erg bekend voor
Gewoon niet lekker in je eigen vel zitten, dat is erg vervelend!!
Alleen ben ik helemaal geen drinker